Funpark, Viersen

Robbie

Re: Funpark, Viersen

Bericht door Robbie » 18 mei 2016, 12:39

Bovengenoemde advertentie klopt niet want hoort bij Mönchengladbach.

Robbie

Re: Funpark, Viersen

Bericht door Robbie » 18 mei 2016, 19:58

Gisteren 17 mei voor de eerste keer naar Erotic Lounge, Dammweg 6. Voorheen ging ik naar Mönchengladbach (Privatt99) maar aangezien daar al een tijd geen sexparties werden gehouden ging ik dit keer naar Viersen. Toevallig vindt er binnenkort weer een sexparty plaats met 4 meiden. Er wordt geadverteerd met elke dag 9 meiden maar dat klopt dus niet. Die mooie meid linksboven op advertentie is een lokkertje want ze danst alleen. Heb even met haar gepraat maar ze spreekt nauwelijks Duits en een heel klein beetje NL want ze danst ook in Amsterdam als ik goed heb begrepen. Het was rond 13.30 uur en ik zag al wat geparkeerde auto's staan en bij de deur belde ik aan. Nog wel 5 maal moeten bellen want er werd niet open gedaan. Eindelijk na een kleine 10 minuten ging de deur open. De muziek stond luid en dat zal wel de reden zijn dat de bel niet werd gehoord. Afrekenen bij een man achter de balie en kreeg een handdoek en een sleutel mee van de locker. Vroeg nog naar het aantal dames en hij zei 7 en later zouden er nog 2 bijkomen maar dat klopte dus niet. Badslippers kun je ook meekrijgen maar ik had mijn eigen. Het nummer van de locker moet je bij elke kamergang doorgeven aan de dame. Uitkleden vlakbij de hoofdingang. Er is geen aparte ruimte daarvoor beschikbaar. Nam een kleine ronde. Beneden is een opslagruimte. Helemaal boven is 1 slaapkamer en zag nog een andere ruimte met een bankstel maar daar gebeurt niets. op de begane grond 1 slaapkamer en in het woongedeelte 1 bed met veel zitgelegenheid en nog 1 bed waar volgens mij ook gezamenlijk sex plaatsvindt. Heb het helaas niet mogen meemaken want het was erg rustig. Zo'n 5 a 6 beren en er kwam pas na 18.00 uur nog wat bij waaronder een donkere jongen die ik al kende van Privatt99 medio februari. Er is nog een danspaal maar geklommen werd er niet :D . Je kon merken dat er nog wat werk aan de winkel was want er nog wat geboord en dingen in elkaar gezet. Er waren in het begin zo'n 7 meiden waaronder Veronica die ik kende van Privatt99. leuk dat ze er was en ze kende me nog goed en ze kwam gelijk bij me zitten. Vroeg haar tot hoelaat ze bleef en ze zei tot het eind. helaas ging die vlieger niet op want later op de middag ging ze alweer weg samen met een ander meisje. Ze ging naar Mönchengladbach voor privat. De koffer had ze al in de hand. Heb gelukkig al met haar gekamerd en was lekker relaxed.
Daarna nog 3 maal gekamerd en 1 meid zei al gelijk dat neuken met condoom was en dat was een teleurstelling. OK niet volspuiten kan ik inkomen maar NMC is niet tabulos volgens mij. heb nog met een Turkse stevige meid geneukt maar die was erg strak dus neuken ging moeizaam. Pijpen deed ze niet want had last van haar gebit en een andere meid heb ik ook kunnen neuken zonder. Ik vond het tegenvallen en de eigenaar zei ook dat het 2e Pinksterdag drukker was dus misschien is het weekend beter. Ook vond ik het jammer dat er veelal 1 op 1 sex wordt bedreven. Ik hou van groepssex want dat maakt mij extra geil maar dat vond dus niet plaats. Wat dat betreft is Mönchengladbach (Privatt99) beter want daar staan de deuren van de slaapkamers veelal open en kun je dus meekijken en -doen. Het eten (barbecue) had ook beter gekund want alleen worstjes en wat kippepootjes (aangebrand) en 1 groente en als dessert watermeloen. De douches werken maar de temperatuur blijft lastig; want dan weer te koud en dan weer te heet. Dames zijn erg afwachtend en komen niet naar je toe als je ze niet kent. Maar dat feit kende ik al van Privatt99 te Monchengladbach. Alleen Veronica kwam naar me toe. De muziek begon trouwens goed met jaren 80 en 90 muziek maar later werd het weer die vertrouwde Bulgaarse muziek. Heb 80€ betaald maar eigenlijk was dat teveel geld voor wat werd geleverd want er waren het grootste deel van de dag maar 6 dames aanwezig. Na 18.00 uur was het nog 50€. Misschien dat ik Erotic Lounge nog een tweede kans gun maar dan kan ik beter in het weekend gaan denk ik wanneer er meer animo is want ik doe graag gangbang en kijk graag mee.

Plaats reactie

Terug naar “partytreffs”