SpermaGames - Wülfrath (Diverse data)

Plaats reactie
Robbie

Re: SpermaGames - Wülfrath (Diverse data)

Bericht door Robbie » 06 nov 2018, 17:33

rob1three5 schreef:
05 nov 2018, 19:55
Ik had ook al bedacht ermee te stoppen, bij deze.
Tav van de klachen van Robbie, na 2 dagen al klachten is wel heel erg snel. Weet je zeker dat je het niet en week eerder hebt opgelopen?
Als ik een soa oploop merk ik al snel de klachten en dit uit zich bij mij bijna altijd binnen 3 dagen. Gelukkig maar dat ik klachten opmerk want er zijn ook mannen die geen klachten krijgen en toch een soa onder de leden hebben. Bovendien; voor de spermagames had ik helemaal geen klachten dus ben er 100% zeker van dat het van de SG komt. In het begin zijn de klachten nog niet zo pijnlijk maar naarmate de tijd vordert worden de klachten pijnlijker.

feynoord

Bericht door feynoord » 07 nov 2018, 11:29

Paracetamol best innemen, en een spuit bij de dokter
Laatst gewijzigd door CWP op 07 nov 2018, 13:04, 1 keer totaal gewijzigd.

marius13

Bericht door marius13 » 08 nov 2018, 16:31

vroege eind jaren zeventig zat ik bij de marine. daar werd je verzocht na een uitstapje bij de hospik langs te gaan om te ontsmetten.
Ikzelf heb er nooit gebruik van gemaakt. Je kwam dan in het schoftenboek te staan en mocht je dan zuur (een soa krijgen') worden kreeg je geen straf.
In die tijd de gewoonste zaak. Het zou een idee kunnen zijn om als organisatie van de games zoiets aan hun klanten na afloop aan te bieden.

CWP
Moderator

Bericht door CWP » 10 nov 2018, 22:19

Alles opgeruimd, graag bij SpermaGames - Wülfrath houden, incl randverschijnselen, discussie's over andere clubs, in andere daarvoor bestaande topic aub.

Lele22

Bericht door Lele22 » 16 dec 2018, 23:48

Iemand de laatste keer nog geweest? Ik zie jullie verhalen graag tegemoet.

Zelfs ben ik 2x eerder geweest.

1e keer: 28-11-2017
Aanwezige dames die ik mij kan herinneren:
-<amateur>Aziatische dame met grote borsten (met heer) uit België
-Sexy Susi
-Dacada
-Tara Sky
-Gundula
-<amateur>Twee jonge Nederlandse dames (met heer)
-<amateur>Duits koppeltje in de 50 die alleen met zichzelf bezig waren
-<amateur> Blond Duits koppen midden 30
-<amateur>Duits koppeltje in de 50
-<amateur>koppel midden/eind 30 met een zeer aantrekkelijke dame die ik pas zag aankomen toen ik zelf wegging

Bij het binnenkomen (rond 12:30) was het al een groot slachtveld met opmerkelijk veel heren.

1. De eerste die ik lekker had volgespoten was Dacada. Ze was iemand aan het pijpen terwijl ik haar lekker in doggy had genomen. Opvallend was ook dat ik een van de eerste was die haar had gebruikt.
2. De tweede slag was bij de prachtige lange Aziatische dame met de grote borsten. Ze lag op haar rug en werd omricht met mannen die haar een voor een wilde neuken. Ook ik heb haar missionaris genomen, maar jammer genoeg nog niet klaargekomen.
3. Ik zag twee jonge Nederlandse dames (midden 20) binnenkomen met een heer. Beide dames waren iets vorser, maar in de perfecte proporties. Beide dames gingen naast elkaar doggy zitten en ik stak mijn lul in de wat kleinere dame. Het leek mij een goed idee om na enkele minuten door te schuiven naar haar wat grotere vrienden die naast haar in dezelfde positie zat.
4. Na doorgeschoven te hebben naar haar vriendin, hoorde ik de vriend zeggen dat ik haar goed moest neuken en haar kutje vol moest spuiten. Bijna gelijk daarna spoot ik haar kutje helemaal vol en ik zag de dame in kwestie nog achterom kijken en glimlachen naar mij.
5. Na wat eten en drinken kon in de Aziatische dame nog niet uit mijn hoofd halen, vooral omdat ze mijn zaad nog niet had geproeft. Na wat zoeken was de dame gevonden en ze was weer aanwezig in haar missionaris positie. Haar kutje was inmiddels zo erg volgespoten dat het sperma eruit begon te gieten. Na mijn lul er weer ingestopt te hebben begonnen mijn stoten. Hier en daar wat met haar prachtige borsten gespeelt en uiteindelijk helemaal volgespoten terwijl haar man toekeek. Niet één eens 2 seconde na mij en de volgende schoof zijn lul weer in haar gaatje.
6. Op het grote bed was Sexy Susi al bezig met de ene na de andere afwerken en toevallig zag ik Tara Sky zichzelf uitkleden en op het bed gaan kruipen. Dit kon ik niet afstaan en ik was de eerste die zichzelf naar Tara toe had gegooid. Nadat ik boven haar lag zei ze gelijk dat ik rustig aan moest doen, wat heel mijn mood al liet instorten. Heel snel de sessie afgemaakt en weggegaan zonder klaar te komen.
7. Blonde Duitse dame die mij eerst begon te pijpen terwijl ze bezig was met een ander. Nadat ze klaar was zei ze in het Duits dat ze geneukt wilde worden, waarop ik geen nee kon zeggen. Met deze dame was ik meer dan 15 minuten bezig totdat ik haar strakke kutje volspoot.
8. De laatste lessie was meer met diegene waarmee ik begonnen ben aan dit avontuur: Dacada. Heerlijk zoals de eerste keer

Hoogtepunt: Aziatische dame met grote borsten

Conclusie: een hele leuke avond met hele leuke dames, maar op die dag wel heel veel mannen.. Een beetje TE veel zelfs.

--------

2e keer: 28-02-2018

Ik zag dat er een renovatie was en het zag er zeel goed uit!

Aanwezige dames die ik mij kan herinneren:
-Gundula
-Dacada
-Swantje
-Jessy Jay
-Linda Lush
-amateur Nederlands koppel met een prachtige dame, mooie silicone borsten, uit omg. Utrecht begreep ik en midden 30. Ook begreep ik dat dit hun eerste keer op een feest was
-amateur koppeltje (NL/De) waarvan de dame heel lang was (alleen nmc) begin 40
-2 amateur Belgische koppels (alleeb nmc)
-amateur hele vorse Duitse vrouw midden 50

1. Weer de strakke Dacada opgezond die weer iemand aan het pijpen was, waardoor het voor mij gelijk mogelijk was om haar te neuken. Ik greep haar met één hand af en toe naar haar sappige borsten terwijl ze in de doggy-positie zat. Ze heeft een stel mooie borsten en een heel strak lijf. Uiteindelijk weer lekker in haar klaargekomen
2. Op dit moment waren er niet veel dames aanwezig en ik besloot om Gundula even te proberen. Ze heeft al duidelijk haar beste jaren gehad, maar ze toen het nog als een echte slet. Snel klaargekomen en pauze gaan houden.
3. Swantje, Linda lush en Jessy Jay waren gekomen waarvan ik besloot om gepijpt te worden door de jonge Linda en Jessy eventjes te neuken.
4. Inmiddels waren en een aantal dames gekomen die alleen nmc en ik werd alleen gepijpt door hun aangezien ik tijdens de Spermagames alleen nzc.
5. Uit mijn ooghoek zag ik een prachtige Nederlandse dame de kamer binnenkomen en al heel snel werd de kamer gevuld met heren die haar wilde neuken. Nooit eerder heb ik zo een rij gezien, maar het wat te begrijpen aangezien de dame 9/10 was. De dame zat doggy op een voort van "bok", terwijl ze mannen pijpte aan de voorkant en geneukt werd van achter. Toen het eenmaal mijn beurs was heb ik mijn lul heel diep in haar spleetje gewringd en ben toen gaan stoten terwijl ze begon te kreunen. Na enkele minuten voelde ik mijn climax eraan komen en heb mijn lul zo diep mogelijk in haar gestopt totdat ze mijn laatste druppel had ontvangen. Het was zelfs zo heftig dat mijn zaad uit haar begon te stromen terwijl ze weer geneukt werd door een ander.
6. Zoals de traditie luidt: de avond afgemaakt met de dame waarmee ik ben begonnen -> Dacada.
Dacada weer eens heerlijk geneukt en doorgegaan naar huis.

Hoogtepunt: Nederlandse dame met de silicone borsten

Conclusie: een zeer geslaagde avond met dit keer veel minder mannen. Wel heel jammer van de 3 dames die alleen nmc...

--------

Als een van de twee dames dit leest: Aziatische dame/Nederlandse dame, connect me :D

Wellicht ga ik naar het feest op 28-12-2018. Zijn er meer mensen die gaan?

Lele22

Bericht door Lele22 » 17 dec 2018, 01:52

In de voorgaande post heb ik één fout gemaakt ivm de data's.

1e keer was op 28-11-2017
2e keer was op 27-03-2018

Creampiepat

Bericht door Creampiepat » 17 dec 2018, 06:35

Hello, einde dit jaar zal het niet lukken, voor moj zal het einde Januari 2019 zijn!

Private partz

Bericht door Private partz » 17 dec 2018, 16:48

Ik ga SG voor het eerst doen 28/12. Krijg je een bevestigingsmail na invullen van het aanmeldingsformulier? Heb nog niets gezien...

Lele22

Bericht door Lele22 » 17 dec 2018, 18:34

Hi,

Nee, je krijgt geen bevestiging meer.
Laatst gewijzigd door CWP op 18 dec 2018, 08:10, 1 keer totaal gewijzigd.

Vichel

Bericht door Vichel » 25 dec 2018, 09:52

Wordt er gek gekeken als je hier met condoom neukt? Is dit überhaupt mogelijk? Ik ga hier vrijdag voor het eerst heen. Nog algemene tips?

Plaats reactie

Terug naar “Gangbangs”