SpermaGames - Wülfrath (Diverse data)

Plaats reactie
Creampiepat

Re: SpermaGames - Wülfrath (Diverse data)

Bericht door Creampiepat » 16 sep 2019, 17:32

Hey there, 24 September 19, dinsdag. Weer een geile gangbang met hopen sperma. Ik kijk er al naar uit!!

coliflor

Bericht door coliflor » 22 sep 2019, 12:51

Denk erover om dinsdag naar Wülfrath te gaan. Kunnen de (recent) ervaren Wülfrath-gangers nog een keertje toespitsen op:
- Is het er te doen qua drukte, aantal bezoekers versus de ruimte (wat zijn de verwachtingen voor 24 sept.), of kun je je kont niet keren?
- Duwen de profi's je na 2 minuten weg?
- Al je geen haantje/drommer bent kun je dan beter de eerste paar uur niet komen?
- Nemen de dames lange pauzes, valt het gebeuren af en toe stil?
Alvast bedankt voor jullie ervaren reacties.
grt, Coliflor

pietwies123

Bericht door pietwies123 » 22 sep 2019, 15:30

Beste Allen

Door de negatieve reacties waren er de laatste keer al minder mensen

Kom op en geniet ervan

Robbie

Bericht door Robbie » 24 sep 2019, 21:31

Was vandaag na lange tijd afwezigheid weer eens in Wulfrath. Ik had beter thuis kunnen blijven. Het werd een grote teleurstelling. De boel kwam erg langzaam op gang. Alleen Marie en Dacada werden flink geneukt toen ik rond 12 uur binnen was. Het aantal paartjes vond ik erg weinig waarbij ook weer die franstaligen die alleen met rubber neukten. Ik heb alleen een Hollandse geneukt met witte kousen en jarretelles. Dat vond ik wel een geil wijf en ze werd flink gepakt en deed goed mee. Van de showgirls waren Jessy, Gundula, Candy en Dacada aanwezig. Elina Flower waar ik speciaal voor kwam was pas iets na half 3 van de partij. Na 3 uur ging ze van bil maar dat was op een plek wat ik niet echt comfortabel kon noemen namelijk het hoekgedeelte met spijlen. Dit was nieuw voor mij. Niet echt handig met zoveel man achter die tralies. Elina ging op de bank en neuken in missio ging dan niet echt makkelijk zo laag. Ik wachtte op het moment dat ze ging liggen op de bank maar juist toen ik dat zag en me meldde nam ze pauze. Dit duurde erg lang want na half 7 was ze nog steeds niet sexueel actief terwijl ze na 4 uur was gestopt. Toen ze weer in korte spijkerbroek tevoorschijn kwam zat ze wat te flirten met wat mannen. Op een gegeven moment klonk weer die muziek van die stripact en toen ben ik maar weggegaan. Ik snap niet dat als je zolaat verschijnt uren met dames kan doorbrengen in een voor de mannen niet toegankelijke ruimte terwijl de mannen zaten te wachten op meer dames. Tussen half 5 en 7 was er weinig activiteit van de kant van de dames. Alleen Marie en Dacada waren goed bezig. Ik heb maar tweemaal geneukt en voor 120€ is dit duur betaald en mijn favoriet Elina heb ik niet eens kunnen neuken omdat ze weinig deed. Nou maar hopen dat ik er niks aan overgehouden heb want dat zou deze dag helemaal verpesten.

Jan-v

Bericht door Jan-v » 25 sep 2019, 19:59

Ik was van plan om voor het eerst naar een SpermaGames party te gaan afgelopen dinsdag. Owv onvoorziene drukte op het werk is het er niet van gekomen, maar precies niet echt iets gemist dus...
Laatst gewijzigd door CWP op 26 sep 2019, 03:53, 1 keer totaal gewijzigd.

Edward412

Bericht door Edward412 » 28 sep 2019, 16:42

Vreemd, is al de tweede keer dat ik lees dat Gundula aanwezig was terwijl e niet was aangekondigd.

Keesje

Bericht door Keesje » 01 okt 2019, 19:20

Waar kan ik de data vinden voor de komende maanden?
Dan kan ik er tijd voor reserveren.....zou graag een keer meedoen

Robbie

Bericht door Robbie » 01 okt 2019, 22:55

Das niet moeilijk. Het is altijd de laatste dinsdag van de maand dus 29 okt, 26 nov, 31 dec etc.

Die 31 dec zal natuurlijk niet plaatsvinden op oudejaarsdag dus dat zal waarschijnlijk 24 dec worden.

loperken

Bericht door loperken » 02 okt 2019, 08:05

Keesje.
Op hun website staan alle data

Plaats reactie

Terug naar “Gangbangs”