SpermaGames - Wülfrath Diverse data.

chrisz

Re: SpermaGames Bare GB - Wülfrath (15-9)

Berichtdoor chrisz » 23 Sep 2016, 13:53

Iemand carpoolen vanaf de randstad voor de gb op 27 september??

Creampiepat

Berichtdoor Creampiepat » 19 Okt 2016, 07:54

Hallo, op 25 October (dinsdag) ga ik weer naar de Spermagames te Wulfrath. Ik verwacht weer een geile namiddag met niet alleen de betaalde dametjes, maar ook weer ettelijke geil koppels!!

ardan

Berichtdoor ardan » 26 Okt 2016, 12:01

Kort Samengevat : WAARDELOOS !

Lelijke vrouwen (die wel hoge dunk van zichzelf hebben), veel te veel mannen in functie van aantal vrouwen( 20 man per vrouw) en slechte en onvriendelijke organisatie .

Gelukkig kan ik 1 positief aspect vermelden : het eten was lekker,maar daar had ik geen 4 h
voor gereden !

zen120

Berichtdoor zen120 » 26 Okt 2016, 12:30

Organisatie belooft ook van alles op de website maar deze beloftes nakomen ho maar.

Voor mij een no go deze organisatie. Bovendien idd, de vrouwen zien er niet uit.

Ga je toch niet voor betalen en een hele dag uitrekken om maar over het er naar toe rijden te zwijgen.

Dan is GB01 een veel beter alternatief

chrisz

Berichtdoor chrisz » 10 Nov 2016, 15:44

Wie gaat 29 november ...?
Iemand carpoolen vanuit de randstad?

Creampiepat

Spermagames Wulfrath dinsdag 27 December 2016

Berichtdoor Creampiepat » 26 Dec 2016, 15:42

Hallo, morgen de laatste sessie van dit jaar. Verleden jaar was het zeeer goed, volop actieve koppels. Ik hoop dit jaar ook, ik stuur wel een verslagje. Ik heb het niet zo voor de vaste (betaalde) dames, maar elke keer als ik ga zijn er actieve koppels, dus.....

Creampiepat

Re: SpermaGames - Wülfrath (15-9) 27-12

Berichtdoor Creampiepat » 02 Jan 2017, 13:13

Hallo, mijn verslagje van mijn bezoek aan de spermagames op Dinsdag 27 December 2017.
Ik was er om 1230 (bij de opening) en er waren al een zestal mannen en een koppel dat regelmatig komt en zeer actief is, rond de veertig en verzorgd. De bezoekers bleven komen, hoewel het iets minder druk was dan op normale dagen, want dan kan je dikwijls over de koppen lopen! Het was wel druk, maar niet zoals anders.
Testje doen, douche nemen, drankje en resultaat afwachten.
Rond 1300hr gingen de eerste twee (beroeps)dametjes de kamers in. Vermits ik niet voor de beroepsdametjes kom, effe de kat uit de boom gekeken. Tegen 1400 waren er nog drie koppels bijgekomen (waarvan ik er twee niet kende). Om 1500 hr was er nog een vijfde koppel. De koppels zelf; een drietal vond ik wel mijn ding, en ik heb ze alle drie lekker geneukt, waarvan ik er twee volgespoten heb.
De hele dag sessies van de beroepsdametjes en de koppels gingen regelmatig de kamers in.
De beroepsdametjes zijn natuurlijk zeer actief, indien er geen koppels zijn dan kom je zeker aan je trekken.
Ikzelf vertrok rond 1800 hr, toch wel voldaan.
Eten is redelijk.
Op 5 Januari 2017 ga ik naar hun nieuwe locatie in RHEINBACH tussen Keulen en Bonn. Het is voor mij iets korter (half uurtje minder rijden). Het is de tweede keer dat ze het daar organiseren en de eerste keer (half december 2016), waren er een vijftal actieve koppels, dus ik waag mijn kans.

Mari1256

Re: SpermaGames - Wülfrath (15-9) 05/01

Berichtdoor Mari1256 » 05 Jan 2017, 20:38

Niet eerder meegemaakt wel veel over gehoord, en het was wel erg lang geleden dat ik een bare gangbang meemaakte, en die waren dan ook meestal met slechts een dame. Op zich keurige locatie, typisch Duits industrieterrrein, kleding gebeuren een beetje rommelig, geen lockers oid, snelle test, waardevollespullen afgeven in een plastic bak.
Ik kwam rond 14.00 binnen en alles was al even in volle gang. Ruime barruimte met enkele speelplekken, en verder nog drie open kamers. En een buffetruimte waar genoeg, en redelijk voedsel klaarstond. Doucheruimte ook voldoende. Voor de rokers, en dat ben ik, minder goed nieuws in winterse tijden, buiten dus, en bij een temperatuur rond het vriespunt is dat wat minder, gelukkig kwam Celine, voor die gelegenheid in een zeer dikke trui dicht tegen me aan staan.
De vijf aangekondigde dames waren ook aanwezig en bijzonder aktief, met natuurlijk af en toe een pauze. Verder waren er nog drie stellen aanwezig, waarvan er een helaas al binnen een half uur verdween, zonder enige aktie, jammer want die dame zag er best lekker uit.
Verder schat ik zo'n man of vijftig in de periode van ruim drie uur dat ik er was, redelijk druk, maar het was nooit een probleem om een dame te benaderen. Men was beleefd, maar niet erg gezellig, conversatie was minimaal.
Bij het betreden van de ruimte werd ik direct door Gundula een kamer ingetrokken en zo verdween mijn pik binnen 10 minuten na aankomst al in een heerlijke kut waar ik zo te voelen ook vast niet de eerste was. Schlammschieben dus! Wat de overige dames van het huis betreft, trouwens allemaal ruim voorzien van tattoos, ze lieten zich allemaal lekker volspuiten( en leeglikken door een enkele liefhebber) en ik heb ze natuurlijk ook allemaal geprobeerd, maar Rita en Gundula waren voor mij de toppers, ook hun pijptalent was niet mis. En de manier waarop mijn vierde lading in drie uur, dat is hard werken voor een oude man, naar binnenslurpte was echt grote klasse.
Op zich was ik nog meer geïnteresseerd in de aanwezige stellen. Dat waren er dus aktief gezien maar twee. De ene dame had de looks en liet zich ook probleemloos neuken en volspuiten, maar het bleef een beetje tam en afstandelijk. De dame van het andere stel was echt mijn type, stevig, rijp, en een leuke kop. Ik had haar al twee keer geneukt toen ik haar uiteindelijk boven op haar echtgenoot aantrof. Ze begon me weer heerlijk te pijpen, mijn vingers verdwenen in een gladde kont, en even later vroeg ze me haar kut nog wat meer te vullen, dus schoof ik hem er naast haar man in. Dat was warm, strak en heel erg nat, dus daar moest ik nog maar wat nattigheid aan toevoegen.
Wat mij betreft een geslaagde middag met gevaar voor herhaling.

Creampiepat

Berichtdoor Creampiepat » 06 Jan 2017, 08:45

Hello,
Mari 1256 heeft een verslagje opgemaakt van de spermagames bare gangbang in RHEINBACH van 5 Januari (bij Bonn) hun nieuwe locatie en niet van Wulfrath. Ik was er zelf ook. Mooie locatie, wel moeilijk om kortbij parking te vinden. Eten is niet fantastisch vind ik, maar daar gaan we natuurlijk niet voor. De dames zijn wat ze zijn, ik concentreer me meer op de koppels. Er was reeds een koppel daar toen ik rond 13.15 hr toekwam, maar ze deed enkel met condoom. Rond 14.00hr kwam er een tweede koppel (blondje van rond de 40) dat na drie kwartier reeds vertrok zonder deel te nemen. Daarna kwam er nog een koppel waarvan het vrouwtje een mollig lief huisvrouwtje was. Ze vloog er stevig in en ik heb haar dan ook lekker volgespoten. Zo rond 16.00hr leek het wat stil te vallen, enkel de dametjes deden nog verder, ik heb een mooi blondje geneukt. Dan plots iets voor 17.00 kwam er toch nog een koppel binnen; zijn een tenger gebouwd dametje Indisch of Pakistaans en hij een blanke Duitser. Mooi meisje, mooi modelletje, mooie lingerie. Na een kwartiertje ging ze liggen met de benen open en nodigde ze de eerste man uit. Het bleef maar doorgaan!!! Elke keer dat een kerel in haar spoot, neukte haar man haar even (hij hield duidelijk van sloppy seconds). Ook ik werd gevraagd om haar vol te spuiten, wat ik ook deed. Dit was echt geil!!Ik ben hierna moe, leeg en voldaan terug naar huis gereden!!

stevenvdp

Berichtdoor stevenvdp » 06 Jan 2017, 09:07

Ik heb een vraag ik ben van antwerpen en zou graag eens naar de gangbang gaan hoelang is dit rijden ?

Terug naar “Gangbangs”