SpermaGames - Wülfrath (Diverse data)

sprmktje

Re: SpermaGames - Wülfrath Diverse data.

Bericht door sprmktje » 22 sep 2018, 09:06

marius13 schreef:
15 sep 2018, 10:45
Ik heb die dag ook gepland om spermakutje vol te spuiten.
Bedoel je mij? Hmmmm

rob1three5

Re: SpermaGames - Wülfrath (Diverse data)

Bericht door rob1three5 » 22 sep 2018, 10:36

Ik ben er ook, mmm, ik wil je ook weer helemaal volspuiten. Wordt weer lekker!
Fuck yeah!

xavierke

Bericht door xavierke » 24 sep 2018, 16:53

Morgen zit ik in de buurt voor het werk.
Is het nog de moeite om er om 18h-19h toe te komen?

xavierke

Bericht door xavierke » 24 sep 2018, 16:55

En is er een umweltvignette nodig?

Zelfde vraag voor de prostitutie zonen in Duisburg of Villa Venus / Arabelle..

Creampiepat

Bericht door Creampiepat » 24 sep 2018, 18:01

hello,
de vaste dametjes zullen er nog zijn, koppels is niet zeker.
De meeste koppels komen vroeg en beginnen er snel aan; eens voldaan zijn ze weg.
SOMS komt er nog een koppel na 17.00Hr.
Proberen zou ik zeggen.

bobbeltje2

Bericht door bobbeltje2 » 25 sep 2018, 00:13

xavierke schreef:
24 sep 2018, 16:55
En is er een umweltvignette nodig?
Nee
xavierke schreef:
24 sep 2018, 16:55
Zelfde vraag voor de prostitutie zonen in Duisburg of Villa Venus / Arabelle..
Ja

http://gis.uba.de/website/umweltzonen/index.html

Creampiepat

Bericht door Creampiepat » 25 sep 2018, 20:07

Hello,
net terug van een namiddagje Wulfrath-spermagames!
Zoals gewoonlijk was ik er op tijd, en er was reeds een koppel aan het wachten!
Rond 12.30hr waren er reeds 8 koppels, rond 14.40hr nog eentje erbij, rond 15.00hr nog eentje. Een laatste koppel arriveerde rond 16.00hr.
1. SPRMKTJE was er, zoals altijd zeer actief.
2. Dat tengere Duits dametje van ergens in de 50,lang zwart haar en jarretellen, zeer actief, ik heb haar ook lekker geneukt.
3. Dat zeer tengere Nederlandse dametje met Belgische vriend, zeer actief, heb ik tevens geneukt.
4. Een iets donker gekleurd dametje, dat ik reeds kende en waarvan ik dacht dat ze Indisch of Pakistaans was (ze is Braziliaanse). Zeer actief , ik heb haar ook geneukt 2x.
5. Duits dametje, type huisvrouwtje, zwart haar, rond de 45 zou ik zeggen, kende ik al, zeer actief. Ik heb haar niet geneukt.
6. Duits dametje, type huisvrouw, halflang blond haar met brilletje. Kende ik reeds, zeer actief. Ik heb haar niet geneukt.
7. Nederlandse dame, groot, met bril, dikke borsten, voluptueus, altijd extravagant gekleed (deze keer in Dirndl ter ere van de oktoberfeesten); Ze heft me gepijpt, maar ik heb haar niet geneukt.
8.Belgisch Franstalig klein dametje, was er de vorige keer ook. Enkel met condoom, ik heb haar niet geneukt.
9. Belgisch Franstalige dame uit luik, iets voller, zeer actief, weet niet van ophouden, ik heb haar niet geneukt.
10. Duits dametje, type huisvrouw, rond de veertig, zeer actief, ik heb haar niet geneukt.
11. Duitse grote, mollige dame, lange blonde krullen, met bril. Was de laatste die binnenkwam, zeer actief maar ik heb haar niet geneukt.
Verder heeft Gundula me lekker gepijpt na de eerste keer klaarkomen en heb ik ook nog even Dacada een beurt gegeven.
De koppels verliezen geen tijd en gaan reeds snel tot de actie over!!
Wat opviel, geen onbekende nieuwe koppels voor mij, na 16.00hr begonnen de meeste koppels te vertrekken. Er was wel nog actie genoeg.
Ik ben om 17.30hr vertrokken.
Driemaal klaargekomen in een kutje. Voor mij was dit prima.
Einde Oktober ben ik weer van de partij EN ik denk er aan om eens naar Reinbach (Keulen-Bonn) te gaan half Oktober. Ik vernam dat er altijd een drietal koppels zijn, maar minder mannen en tevens andere koppels. Wie niet waagt, niet gewint!

Dromer2

Bericht door Dromer2 » 25 sep 2018, 21:16

Krijgen de stellen eigenlijk ook een hiv test of mogen die zo naar binnen?

Creampiepat

Bericht door Creampiepat » 25 sep 2018, 21:25

Hello, iedereen moet de test doen, koppels gaan wel gratis binnen.

Robbie

Bericht door Robbie » 25 sep 2018, 21:47

Zojuist thuis gekomen van een treinreis die vanaf Düsseldorf Hbf via een andere route verliep ivm vandalisme (stond op het informatiebord) waardoor ik wat later thuiskwam. Erger was het dat de trein op de heenweg vanaf Duisburg Hbf ook een andere route verkoos met veel langzame momenten en regelmatig stilstaan waardoor ik de trein vanaf Düsseldorf Hbf naar Mettmann Stadtwald ook nog eens mistte waardoor ik 1 uur later op mijn bestemming kwam (12.30 ipv 11.30)

Nou over het gebeuren. Ik vond de dames niet echt aantrekkelijk op een paar na en ook steeds weer dezelfde koppels. Op een gegeven moment heb je het wel gezien. Ik zie graag wat jongere dames met een zandloper figuur want daar gaat mijn voorkeur naar uit.

Dametje nummer 4 was zeer actief en heb haar 2 sessies op dezelfde plek zien liggen voor minstens 1 uur per sessie. Haar wat oudere partner deed vaak korte neuksessies met haar als ze weer door een paar man was volgespoten. Was wel geil om te zien en ze was erg in trek want mannen bleven maar komen. De missio positie was haar favoriete standje want heb haar nagenoeg alleen in dit standje geneukt zien worden. Haar kut werd voortdurend gevuld met zaad en er waren ook mannen die haar kut met zaad gingen schoonlikken.

Ik heb 3 dametjes geneukt:
Nummer 3: niet echt mijn type want deze Hollandse meid was eigenlijk veels te tenger voor mij maar je wilt wel eens wat anders. Heb haar snel volgespoten en kreeg nog een complimentje van haar Belgische vriend want die ziet de mannen haar zo snel mogelijk volspuiten want hoe meer hoe liever. De kleine knusse speelruimte met nauwe doorgang vond hij wel aantrekkelijk want zo kon hij de mannen wat beter volgen.

Nummer 5 komt regelmatig bij de sg en heb haar ook weer geneukt maar niet volgespoten. Aantrekkelijke vrouw met curvy lichaam en beste kont en ze geniet ook echt en laat zich horen;

En ik dacht nummer 10 nog geneukt en volgespoten te hebben.

Nummer 7 met bril en dikke borsten was ook weer van de partij maar volgens mij zeer kort aanwezig. Rond 15.30 zag ik haar partner haar in doggy neuken in het lounchegedeelte. Was geil om te zien in haar oktoberfest outfit waarbij ze weer hoge hakken droeg en met zwarte kousen aan. Ze werd in doggy genomen door een paar man maar daarna heb ik haar niet meer gezien.

Om 15.00 deed de stripper nog een leuke act met Linda Lush en dat was een leuke onderbreking.

Ben voor mijn doen vroeg weggegaan want ben al vlak voor 17.00 vertrokken omdat veel koppels vertrokken en er bleef niet veel meer over en ik zat een beetje in over de terugreis want de DB is zeer slecht informatiegericht naat de klant toe en ik wilde op tijd thuis zijn om morgen weer vroeg aan het werk te kunnen.

Plaats reactie

Terug naar “Gangbangs”