Sandrine - Sainte-Marguerite Liège

Plaats reactie
gunny

Sandrine - Sainte-Marguerite Liège

Bericht door gunny » 28 aug 2017, 17:38

haar voor de eerste maal ontmoet enkele jaren geleden op de beroemde tippelzonde in luik.
int begin liet ik haar altijd pijpen zonder voor 30€ in de wagen en dat deed ze eigenlijk vrij goed.
na een tijdje verdween ze van het toneel, tot ik haar enkele maanden geleden terug tegenkom daar op de parking.
ikzelf reed ondertussen met een andere wagen maar ze lijkt me te herkennen nadat ik haar voor de eerste keer passeer.
tweede maal stop ik en ze lacht, ze stapt dadelijk in en zegt, ik was het niet zeker of jij het was dus ze herinnerde mij zich.
daar op de parking lopen natuurlijk veel junks maar zij heeft zich nooit met drugs bezig gehouden, ze liep daar uit pure noodzaak.
je kent het wel, het hele drama, jonge kinderen bla bla bla man gaan lopen bla bla bla....
zij doet het liefst alles in de wagen en soms als haar kinderen niet thuis zijn wil ze me daar ook wel eens ontvangen.
afspreken gaat altijd heel simpel via sms, ze vraagt u om haar op te halen tegenover het ziekenhuis van saint-joseph http://www.chc.be/Cliniques/Clinique-Sa ... Liege.aspx na een sms staat ze daar meestal al te wachten op me.
paar afspraken later had ik wel eens zin om haar te neuken en omdat ze me altijd pijpt zonder vroeg ik of neuken ook zonder kon.
ze stemt hierin toe en zegt dadelijk om wel niet in haar te spuiten waarop ik antwoord, dat is juist het lekkerste eraan, en zegt ok, je mag.
voor 100€ mag je doen met haar wat je wil behalve anaal wilt ze absoluut niet. ze kijkt niet op de klok, na de date mag je haar gewoon terug afzetten aan het ziekenhuis. komt altijd mooi gekleed en proper over, haar lichaam is misschien iets minder na 3 kinderen maar uiteindelijk nog altijd een mooie jonge dame naar mijn mening. ze spreekt enkel frans.

Afbeelding
Laatst gewijzigd door CWP op 26 nov 2018, 14:57, 1 keer totaal gewijzigd.

gunny

Re: Sandrine Sainte-Marguerite Liège

Bericht door gunny » 29 aug 2017, 09:24

nog een andere advertentie van haar op vivastreet met andere fotos.

Afbeelding

Melvin

Bericht door Melvin » 12 nov 2017, 15:33

Moeilijk te bereiken blijkbaar. Heeft er iemand ze nog ontmoet de laatste tijd?

gunny

Bericht door gunny » 18 nov 2017, 08:42

moeilijk ?.... zit elke dag op de chat van quartierrouge,reageert onmiddellijk.

CWP
Moderator

Bericht door CWP » 18 nov 2017, 09:56

Is het niet makkelijker de linkjes van de advertenties te plaatsen ? het linkje naar het ziekenhuis lukte per slot van rekening ook

kwatta2

Bericht door kwatta2 » 18 nov 2017, 10:17

Oooops

genieter222

Bericht door genieter222 » 26 nov 2018, 14:42

Sandrine intussen voor de derde keer op twee weken tijd ontmoet.

Eerste keer was geweldig ; ze was lichtjes dronken (rond 14 u al), maar supergeil. Na eerst veel te snel in haar mondje gespoten te hebben (was de afspraak voor 50 euro), wou ze zelf meer. Voor 20 extra begon ze me eerst terug recht te pijpen en kwam dan snel op me zitten. Omdat ik wat problemen heb om snel twee maal te komen heb ik ze drie keer klaar gereden alvorens zelf haar poes te vullen.
Door de goeie ervaring een week later terug afgesproken ; deze keer opgepikt en op de achterbank gevuld zonder meer.
Eergisteren dan weer afgesproken bij haar thuis en deze keer tegenvaller. Mevr had haar regels en had dit niet gemeld, deze brug te ver heb ik niet genomen. Heb wel haar mondje gevuld natuurlijk.
Zeer geile dame; herhalingsgevaar zeer groot

kwatta2

Bericht door kwatta2 » 26 nov 2018, 15:17

Laatst gewijzigd door CWP op 26 nov 2018, 15:19, 1 keer totaal gewijzigd.
Oooops

Plaats reactie

Terug naar “Prive ontvangst”