Ines - Luik

Plaats reactie
gunny

Ines - Luik

Bericht door gunny » 01 sep 2018, 17:27

https://www.quartier-rouge.be/prive/fem ... about.html

Deze in mijn ogen mooie melkchocolade jonge dame al een paar keer bezocht.
ze ontvangt prive in een appartement in de buurt van mediacite.
Adverteert er niet mee maar ze staat open voor alles zolang je haar maar opbelt want op sms reageert ze niet.
ik betaal haar altijd 100€ en ben meestal meer dan een uur bij haar binnen.
haar persoonlijk verhaal is dat ze vluchteling is aangekomen in europa via griekenland en zo in belgie terecht gekomen.
ze heeft dus gewoon het geld nodig om hier te kunnen overleven en de huur te betalen van haar appartement.
appartement vond ik trouwens zeer proper inclusief de badkamer keuken alles erop en eraan want kreeg een rondleiding van haar omdat ik haar hierover een compliment gaf. parkeren is iets moeilijker daar in de kleinere straatjes van luik maar zeker niet onmogelijk.
het sex gedeelte noem ik gewoon goed, ze doet goed mee en geniet er ook van,word kletsnat tijdens het beffen en vingeren en spoort je ook aan voor meer en harder, tongkussen alles inclusief, haar volspuiten geen probleem! anaal doet ze niet.ik behandel haar met respect en ze komt bij mij zeer lief en gewillig over, ik ga haar zeker nog bezoeken.je kan met haar goed praten in het frans en engels.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Laatst gewijzigd door CWP op 01 sep 2018, 19:49, 1 keer totaal gewijzigd.

Granth

Re: Ines - Luik

Bericht door Granth » 02 sep 2018, 15:20

Ziet er verdikke wel smakelijk uit!

Barth

Re: Ines - Luik

Bericht door Barth » 18 jan 2019, 15:05

Iemand hier onlangs nog geweest?
Advertentie is weg, maar op hetzelfde tel nr staat nu een Maria en is plots 10 jaar ouder

Edit CWP linkje weg, is van een ander en dat is kut met zoeken
Laatst gewijzigd door CWP op 18 jan 2019, 15:56, 1 keer totaal gewijzigd.

Plaats reactie

Terug naar “Prive ontvangst”