Laura Rocourt

Plaats reactie
gunny

Laura Rocourt

Bericht door gunny » 28 aug 2017, 17:10

deze al enkele malen ontmoet dus tijd om haar door te geven aan de rest hier. italiaanse,spreekt beetje frans en engels.
ze ontvangt op een hotelkamer in rocourt in de buurt van de makro en cora, https://www.premiereclasse.com/fr/hotel ... liege-luik
ik vind haar aan de volle kant maar ze neukt lekker, laat alles gewillig toe en uiteraard alles zonder,intern doneren geen probleem,anaal wil ze niet.
afspreken ging heel makkelijk via sms, eerst geeft ze een adres op dezelfde weg en als je haar laat weten dat je bent aangekomen zegt om naar de bepaalde kamer in het hotel te komen, kamer was trouwens heel proper maar aan de kleine kant,wassen vooraf en achteraf allemaal inorde.
tongzoenen deed ze ook maar met minder overgave, al bij al geen slecht adresje, ik heb haar 100€ betaald voor 30 minuutjes.
je vind verschillende advertenties van haar dagelijks opnieuw terug op Qaurtierrouge. intiem zonder staat soms wel in haar advertentie en soms niet, adverteert ook onder verschillende namen en met verschillende fotos.
momenteel kan ik maar 1 advertentie vinden.

Afbeelding

gunny

Re: Laura Rocourt

Bericht door gunny » 29 aug 2017, 10:39

hier adverteerd ze onder Charleroi, zelfde dame, andere fotos en andere gsm nummer

Afbeelding

Plaats reactie

Terug naar “Prive ontvangst”