Lola - Luik / Liege

Plaats reactie
gunny

Lola - Luik / Liege

Bericht door gunny » 04 feb 2018, 10:46

deze gisteren ontmoet.
https://www.quartier-rouge.be/prive/fem ... ir-21.html

het is de dame van de Fotos maar ik denk dat deze Fotos van enkele jaren geleden zijn.
ze is nu iets voller geworden, heeft zwarte meshen in haar lange blonde haren en 3 maand geleden haar borsten laten vergroten.
ik had haar in het verleden al enkele keren gevraagd of ze nzc zou overwegen omdat ze er niet mee adverteert maar altijd negatief antwoord.
Tot gisteren, plots antwoord ze me dat het kon voor 150€ / 30 minuten, ik ga akkoord en na het adres in een smsje van haar ben ik onderweg.
ik kon onmiddelijk bij haar terecht, 45 minuten later stond ik in een woonwijk met 50 dezelfde huizen, haar huis zeer makkelijk te vinden.
alles behalve discreet, dat wel. huis is zeer netjes en opgeruimd ,het rook er naar pas geverfde muren....
wasje vooraf in haar badkamer, alles was aanwezig.
alles kan behalve anaal en kussen doet ze niet, in haar klaarkomen geen probleem.
na 20 minuten had ik haar al volgespoten maar ze heeft mij daarna nog ruim 20 minuten een massage gegeven.
ongeveer 45 minuten later stond ik terug buiten met een in mijn ogen wel een leuke ervaring.
ik zou vaker terug gaan als ze hetzelfde zou doen voor 100€ ipv 150€. Misschien komt dit nog na een paar keren :D

Afbeelding

Afbeelding

Plaats reactie

Terug naar “Prive ontvangst”