Fun4Two

bareboy

Re: Fun4Two

Bericht door bareboy » 09 okt 2018, 17:29

Hi my fellow perverts.
Bareboy and his beautiful wife visited Fun4Two last Sunday.
This was a great visit the club was very busy .Lots of attractive couples including a few we had experience with before.
We flirted with a very beautiful Swedish couple and went upstairs.She was a little unsure about fucking without. But after a few orgasms she took my cock into her soaking pussy.
A long and fantastic fuck followed.Her husband was so turned on he suggested double penetration.Wow it was tight and we fucked both girls on the double.
After a big cum shower we washed ourselves and went back downstairs.
Another couple we know from before came to invite us back upstairs .We invited the Swedish couple as well .
In the end it was 4 couples in the room .A real orgy every girl was dripping in sperm at the end.
It was the best Sunday in Fun4Two ever.............
Bareboy

bareboy

Bericht door bareboy » 09 okt 2018, 17:31

Hi my fellow perverts.
Bareboy and his beautiful wife visited Fun4Two last Sunday.
This was a great visit the club was very busy .Lots of attractive couples including a few we had experience with before.
We flirted with a very beautiful Swedish couple and went upstairs.She was a little unsure about fucking without. But after a few orgasms she took my cock into her soaking pussy.
A long and fantastic fuck followed.Her husband was so turned on he suggested double penetration.Wow it was tight and we fucked both girls on the double.
After a big cum shower we washed ourselves and went back downstairs.
Another couple we know from before came to invite us back upstairs .We invited the Swedish couple as well .
In the end it was 4 couples in the room .A real orgy every girl was dripping in sperm at the end.
It was the best Sunday in Fun4Two ever.............
Bareboy

rob1three5

Bericht door rob1three5 » 02 dec 2018, 15:59

Gisteren met m'n vriendin weer ns naar f4t geweest. Niet meer onze club, veel trendy people, weinig swingers.

Toch even 2 vrouwen in de darkroom, op hun aangeven, bare geneukt maar niet lang genoeg om klaar te komen. De eerste ging er wijdbeens voor liggen maar ze had het volume waar ik niet op val. Even een beetje erin en eruit, 1 minuutje.

De tweede was wel lekker, klein en stevig en ze deed het ene been omhoog zodat ik er goed bij kon. Een paar minuten lekker spelen en toen trok haar partner haar mee naar buiten, ruim voor de donatie.

Volgende keer toch maar weer een thuisfeestje zoeken...
Fuck yeah!

JohnOf1981

Bericht door JohnOf1981 » 08 dec 2018, 09:46

Mijn vriendin en ik zijn er vanavond. Who else?

lekker ding

Bericht door lekker ding » 09 dec 2018, 07:24

rob1three5 schreef:
02 dec 2018, 15:59
Gisteren met m'n vriendin weer ns naar f4t geweest. Niet meer onze club, veel trendy people, weinig swingers.

De tweede was wel lekker, klein en stevig en ze deed het ene been omhoog zodat ik er goed bij kon. Een paar minuten lekker spelen en toen trok haar partner haar mee naar buiten, ruim voor de donatie.

Volgende keer toch maar weer een thuisfeestje zoeken...
Tsja Rob, je bent een te leuke vent dat trekken sommige partners niet ;) 8-) :lol: :lol: :lol:
De e is van eikel een keiharde kwast, de F het flamousje waar hij graag in past. ;)

rob1three5

Bericht door rob1three5 » 09 dec 2018, 10:37

Ik zal als ik alleen ben vandaag even verslag doen van Mystique gisteren. Man!
Fuck yeah!

bareboy

Bericht door bareboy » 09 dec 2018, 17:01

Hi my fellow perverts .
Bareboy and his beautiful wife are on their way to Fun 4 Two .
Send us a private message if you want to hook up
Bareboy

rob1three5

Bericht door rob1three5 » 09 dec 2018, 17:20

Fuck-a-luck!
Fuck yeah!

timtim

Bericht door timtim » 09 dec 2018, 23:32

Bizar, in Acanthus I saw Bareboy often, but could not come close to his beautiful wife. He keeps her very private. ;) ;) ;)

bareboy

Bericht door bareboy » 11 dec 2018, 14:55

On Sunday last we visited Fun4Two .We arrived at about 17.00 it was not so busy as last our last visit .
My wife flirted with a German couple who recognised us from Cap D'Adge last year.
We ate together and after some fingering at the table we went upstairs .
In the room the German guy wanted anal with my wife she had no problem with this .
The woman was very turned on and wanted to fuck us both .
So lots of DP for her and my wife .
She(the german) was a Olympic gold medal squirting champion .
It was wet and very wild my wife and I left when a Dutch couple joined us
because I could not come anymore after 2 times . We needed a shower and a drink.
We left at 11.45 very happy
Another great night in Fun

Plaats reactie

Terug naar “parenclubs”