Bare in Clubs

sandstorm

Re: Bare in Clubs

Bericht door sandstorm » 23 mei 2019, 13:07

Indien een vrij slanke Italiaanse, ja die was er bij de big bang vorige keer ook bij. Heb haar ook is ontmoet in Antwerpen op zo'n bo cremer feest maar was me toen niet opgevallen dat ze bare deed.

bareboy

Bericht door bareboy » 04 jun 2019, 14:51

It sounds like you have encountered Noemi .About 38 -40 years B cup boyfriend name is Frank I think.
If she is in the mood she can have 10 boys in a night I really enjoyed her .
Bareboy

looking4you

Bericht door looking4you » 16 jun 2019, 14:35

Ik ben er al een paar keer geweest, Noemi is toch een beetje een vals blond dame met golvend haar? Weet er iemand hoe die grote nederlandse dame heet. Heel slank, ongeveer 1m80, lang donker haar. Haar vriend of man is een kloeke vent die graag toekijkt?
Deze dame doet het ook zonder condoom in de Goesting, helaas kan ik niet op haar komen...

Petertje

Bericht door Petertje » 16 jun 2019, 23:59

Klopt

Zag haar ook in Wülfrath laatste keer

timtim

Bericht door timtim » 21 jun 2019, 23:08

Gisteren eens gaan kijken naar Club Goesting. Ben er 5 minuten binnen geweest en mijn goesting was over... allemaal buiten de kwaliteitsnormen. Never again.

sandstorm

Bericht door sandstorm » 26 jun 2019, 14:41

Op welke dag ben je gegaan en wat valt onder jouw kwaliteitsnormen, kom zelf vooral in amai (maar zelfde eigenaar)

fideliocpl

Bericht door fideliocpl » 26 jun 2019, 16:14

Ja , de ene avond is de andere niet, dat weten we allemaal. Maar waarschijnlijk zijn je verwachtingen heel hoog en dan ga je beter niet naar clubs. In clubs kun je alles tegenkomen, maar niets komt vanzelf. Iedere type persoon kom je tegen, jong en oud, mooi en lelijk.
Ik zal het anders zeggen, wie kent een betere club dan de Goesting om makkelijk bare contact te hebben? Laat het gerust weten, we zoeken dat steeds.
Ik ben er al veel mannen van deze chat tegengekomen, en al met veel lekker zonder condoom geneukt. Wie kent er betere plaatsen of cliubs?

iamnaughty

Bericht door iamnaughty » 27 jun 2019, 07:22

Denk dat hij bedoelt normaal gewicht en niet op pensioen

Mövenpick

Bericht door Mövenpick » 06 jul 2019, 16:31

Zou er deze maandagnamiddag in Club Goesting kans zijn om onze favoriete hobby uit te oefenen ?
Ik ben er twee weken geleden op een donderdagnamiddag even binnengewipt, maar mij niet bare kunnen uitleven. Weinig koppels aanwezig. Tiental mannen. Zeer rustig. Eén koppeltje gevonden en met een paar mannen dame bedient, maar niet meer dan pzc en tongzoenen. Vingeren mocht maar bare penetreren niet. Het was nochtans eens hete dame, maar de wensen dienen gerespecteerd te worden van de dame.
Wel nog andere koppels bezig gezien, in de jacuzzi met name. Niet kunnen deelnemen, wel lekker betasten terwijl zij aan het neuken waren met hun partner. Niet kunnen schieten die dag, pech.
Dus als iemand mij kan informeren of er nu maandag koppeltjes zullen zijn waarvan de vrouwen graag bare worden genomen, dat hoor ik het graag ;) :) Dank op voorhand !
[*]Alias Stoeiman, Brombeer en Tsjoepeneis :) [/i]

Fonske

Bericht door Fonske » 06 jul 2019, 17:27

Maandagnamiddag is de drukste dag en heb je misschien meer kans op bare. Maar je mag nooit met die ingesteldheid naar de club gaan in de veronderstelling dat je zeker bare gaat kunnen neuken.

Plaats reactie

Terug naar “parenclubs”