bare in clubs

altijdalleszonder

Re: bare in clubs

Berichtdoor altijdalleszonder » 21 Dec 2016, 20:32

Babs schreef:
altijdalleszonder schreef:Heeft er iemand bare ervaringen met de tranny night in club mystique?

Tranny Night in Mystique wordt vaak bare geneukt, ik heb me daar al meermaals laten volspuiten. Gebeurd er vaak spontaan, als toeschouwers zien dat je je zonder condoom laat neuken stellen ze geen vragen, ze wachten gewoon hun beurt af. Helaas zijn de tranny's daar niet allemaal even knap, sommige zijn behaarde mannen in lingerie, andere niet te onderscheiden van een "echte" vrouw maar dan met een tikkeltje meer :P

ok lekker. ik denk dat ik me ga amuseren morgen. wie heeft er nog zin om tot daar te komen?
Heaven for me a tranny cock bareback in my ass and my cock creaming ass and pussy

markeren

Berichtdoor markeren » 26 Dec 2016, 11:01

Morgen, woensdag in de middag, de x-small gangbang in Amai en 's-avonds de big gangbang in Goesting. Waar heb je meer kans op bare?

Creampiepat

Berichtdoor Creampiepat » 26 Dec 2016, 15:37

hey, naar de X-Small gangbang ging ik al een paar keer. Mijn type meiden, maar Bare heb ik er nog niet kunnen doen. Als je kan zeggen hoe je het aan boord legt dan mag je het vertellen. Ik ga morgen nog eens naar Wulfrath spermagames. Verleden jaar was de laatste sessie (tussen kerstmis en nieuwjaar) enorm goed. Volop koppels die zeer actief waren, hopelijk morgen ook!

altijdalleszonder

Berichtdoor altijdalleszonder » 11 Jan 2017, 18:40

Morgen weer naar Mystique travjes gaan neuken, een hopelijk is net zoals vorige maand die geile kleine aziatische shemale er weer, dat was zo geil, heb haar met nog 3 mannen geil gevuld in al haar gaatjes, geen condoom gezien, en heb ook een heet travje gevuld in de darkroom, en dan nog 2 andere travjes, heb geen condoom gebruikt, mn pik zag blauw op het einde van alle actie
Heaven for me a tranny cock bareback in my ass and my cock creaming ass and pussy

altijdalleszonder

Berichtdoor altijdalleszonder » 12 Jan 2017, 23:01

ben er vandaag niet geraakt in mystique, morgen nieuwe kans, wie kent er goede club met kans op bare in grensgebied belgie nederland, zowel singles koppels trav trans bi als homo is ok

altijdalleszonder

Berichtdoor altijdalleszonder » 12 Jan 2017, 23:03

altijdalleszonder schreef:ben er vandaag niet geraakt in mystique, morgen nieuwe kans, wie kent er goede club met kans op bare in grensgebied belgie nederland, zowel singles koppels trav trans bi als homo is ok

inn joy in budel met hun all mixed up Friday lijkt me geil, als er bare te neuken is uiteraard

geilehenkie070

Berichtdoor geilehenkie070 » 13 Jan 2017, 08:30

altijdalleszonder schreef:ben er vandaag niet geraakt in mystique, morgen nieuwe kans, wie kent er goede club met kans op bare in grensgebied belgie nederland, zowel singles koppels trav trans bi als homo is ok

Club amai. Net over de grens bij hazeldonk. Reeds vele malen bare geneukt hier met echte liefhebbers!

altijdalleszonder

Berichtdoor altijdalleszonder » 13 Jan 2017, 11:19

geilehenkie070 schreef:

Club amai. Net over de grens bij hazeldonk. Reeds vele malen bare geneukt hier met echte liefhebbers!

ok maar die is dicht vandaag. denk dat het toch inn joy word of kinky sextreme friday in club goesting

altijdalleszonder

Berichtdoor altijdalleszonder » 01 Feb 2017, 19:31

zo meteen vertrekken naar trav en bi avond in club goesting. wie komt er ook?

altijdalleszonder

Berichtdoor altijdalleszonder » 08 Feb 2017, 18:03

altijdalleszonder schreef:zo meteen vertrekken naar trav en bi avond in club goesting. wie komt er ook?

Het was een succes vorige week in club goesting, goede bare sex gehad met een blonde trav die mij ook bare heeft geneukt en een lekker hollands milfje die ik vaginaal en anaal heb volgespoten, morgen ga ik terug naar mystique naar de trav party

Terug naar “parenclubs”