Bare in Clubs

steven1973

Re: bare in clubs

Bericht door steven1973 » 14 nov 2017, 11:55

In de clubs kun je het al snel zien wie zonder doet en wie niet. Ik vind zowiezo dat de beste clubs hiervoor de Goesting zijn en de Acanthus. Ik kom zo af en toe een koppel veertigers tegen die zelf zeggen dat ze steeds bare doen met mannen. De truuk is om te wachten tot het einde van de avond. Volgens hun en dat vind ik ook zijn de meeste ambetanterikken dan al naar huis en blijven de liefhebbers open. Er is dan minder commentaar van anderen. Dat ene koppel komt vooral de maandag in de Ac, heb haar al vaak geneukt. Op de sexslavinnen heb ik ook al koppels gezien die meerdere mannen toelaten zonder rubber. Maar was ook laat op de avond en was boven in de kamertjes, niet beneden. Het ligt mss ook aan mij maar ik ben er open in, ik vraag steeds als het zonder of met moet. Ik heb nog nooit een clubavond gehad waar ze het me kwalijk namen dat ik die vraag stelde, een nee heb je , een ja kun je krijgen.

bareboy

Bericht door bareboy » 17 nov 2017, 12:19

Hi my fellow perverts.
I agree with Steven Acantus is a great place on Friday night allow single guys .
I have always had a very good time in this club.
I have found it easier to flirt downstairs with couples and girls
.I like to dance and this is a great icebreaker with the girls.
Last time (August) it was very full on Friday .I am planning to visit next month.
Bareboy

bareboy

Bericht door bareboy » 02 dec 2017, 17:40

Hello my fellow perverts.
Bareboy visited Acantus last night .It was really cold when I arrived at 8.45 and for a Friday the carpark was not as full as normal.
I went to get something to eat first in the restaurant of the club .For a club of this type the food is surprisingly good.
A French couple I knew from a few years ago invited me to join them at the table.
We flirted had good laughs ,we agreed to meet ''upstairs'' later.
I then went to dance for a while but today not so many nice girls. Tonight a lot of older women were in the club but not my type.
This Friday the club was not as busy as a normal Friday night probably the cold weather put them off.
Later in the evening I joined the French couple upstairs I had to wait a few minutes for another guy to finish .
Then I took her quick it was a very wet pussy so I finished very quick.
After this I went back downstairs ,the club was not very busy so I left.
Not the best ever but that is the way it goes sometimes.
Fun 4 Two will be my destination next month.
Bareboy

JeroenNL

Bericht door JeroenNL » 02 dec 2017, 18:58

bareboy schreef: Bareboy visited Acantus last night .
As this site is about bare fucking, can you please provide some feedback which of your (or others) action was bareback? Was there any CIP?

bareboy

Bericht door bareboy » 03 dec 2017, 19:27

Hi Jeroen
Of course it was bare I had contact with this couple before with my wife a few years ago.I had sloppy seconds !! Not usually my thing but in the circumstances it was very Hot .
But overall a disappointing night.
Bareboy

timtim

Bericht door timtim » 06 dec 2017, 22:05

Alhoewel ik vroeger zeer tevreden was in de Acanthus loopt het de laatste maanden daar steeds minder en minder. Had ik er vroeger bijna steeds verrassende momenten die bijblijven, de laatste tijd valt het er dik tegen.
De mooie vrouwen zijn vooral aan het dansen en als ze naar boven gaan met hun partner mag men wel kijken maar vooral afblijven.
De te nemen dames zijn meestal buiten categorie: te oud, uit vorm.

Ging ik er vroeger alle 2 weken, nu kom ik er maar sporadisch meer... om de 2 maanden of langer. Ook het ontradende systeem dat enkel de singels beperkt zijn in hun consumpties, al betalen ze meer dan het dubbele van de koppels, zorgt ervoor dat ik Gino's clubje minder genegen ben. En als ik het hoor van de anderen denken velen er zo over.

bareboy

Bericht door bareboy » 09 dec 2017, 13:11

Hi my fellow perverts
While I agree with Timtim that Acantus can be inconsistent Friday last week was not typical.
When I visited in August it was fantastic.A good club like this does not go bad .I will go back after my next visit to Fun4two.
Bareboy

blackmetal

Bericht door blackmetal » 06 feb 2018, 13:59

In de Goesting in het gastenboek stond op 5 februari een oproep van een koppel dat volgens mij "veel zaad in het gepiercte kutje" wou, ikzelf kon niet aanwezig zijn maar de oproep leek me uitnodigend voor bare seks! :geek:

Fonske

Bericht door Fonske » 07 feb 2018, 13:51

Onlangs ook nog eens in de Goesting geweest en een jong koppel zat in de glory hole waar ze haar lekker kutje liet volspuiten. Heb haar daar 2x volgespoten en een uur daarna heeft een ander sletje mee daar leegezogen en alles lekker doorgeslikt :D

Dromer2

Bericht door Dromer2 » 13 apr 2018, 16:41

Zondag lekker met vrouwtje naar schoten.
Word helaas niet veel bare gedaan of voorgesteld.
Jammer, van ons mag het altijd wel ;)

Plaats reactie

Terug naar “parenclubs”