Bare in Clubs

Plaats reactie
Teejai1712

Re: Bare in Clubs

Bericht door Teejai1712 » 31 okt 2018, 09:45

In februari met mijn vriendin naar club Amai geweest voor een "Eyes wide shut" feestje.
Zien we daar een ander stel met een vrouw met hele grote tieten. Na de intro gevolgd naar een bed waar hij zn pik uit zn onderbroek haalt en haar bare begint te neuken. Komt effe later klaar en we zien hem zn grote pik met het sperma er nog aan uit de kut trekken waarna zij hem aflikt. Komt er onmiddellijk een andere vent met haar kutje spelen, en die stopt ook zijn pik bare in haar kutje en doet zijn ding. Wij supergeil maar een beetje verlegen staan er met verbazing op te kijken (letterlijk - we hoorden hem soppen in heer kut). Wat later vinden we een wat verlaten hoekje waar we ook bare gaan neuken. Staan plotseling die man en vrouw in ons kamertje, hij met een harde pik, zij met een natte opengesperde kut. Enfin, lang verhaal kort, we hebben daar een bare pr gedaan - niet van plan, maar in de heat of the moment... geen spijt van : zij was super en zaadjes in haar gedumpt - helaas heeft hij ook mijn vriendin volgespoten (en dat was tegen de afspraak maar kon zich niet inhouden en, nou ja, mn vriendin was ook niet echt voorzichtig), maar ja, bare neuken nodigt blijkbaar uit. De ervaring blijft ons echter prikkelen en we denken er nu aan dit nog eens te herhalen, misschien weer een "Eyes wide shut" feestje in November of December. We vinden het wel geil dat alles redelijk anoniem is :)

Fonske

Bericht door Fonske » 07 nov 2018, 23:52

Op donderdagavond 8 November ga ik naar Club Goesting in De Klinge samen met een super geile onverzadigbare slanke vriendin en ze wil daar door heel veel mannen geneukt en volgespoten worden.

Ik had haar al verteld dat ik daar regelmatig naar toe ga en ze wou daar ook heel graag eens naar toe gaan om haar daar volledig suf te laten neuken en liefst allemaal zonder condoom.

Dus al wie kan, jullie weten waar naar toe 😜

De foto is van haar lekker volgespoten kutje 🤤
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.

Vriendje3

Bericht door Vriendje3 » 08 nov 2018, 22:45

Zo dat is balen dat ik dit nu pas lees.
Zou je de volgende keer iets eerder zo iets willen aangeven?

Fonske

Bericht door Fonske » 09 nov 2018, 01:08

Vriendje3 schreef:
08 nov 2018, 22:45
Zo dat is balen dat ik dit nu pas lees.
Zou je de volgende keer iets eerder zo iets willen aangeven?
Dit was pas op het allerlaatste beslist, dus vroeger aangeven ging dus niet.
We gaan zeker nog eens terug want ze heeft er super van genoten. Ze is door 8 man volgespoten geweest :D

Waneer de volgende keer zal zijn............?
Maar zal het hier zeker laten weten, zal ook pas 1 of 2 dagen ervoor zijn.

petra1964

Bericht door petra1964 » 09 nov 2018, 03:11

Wij als stel hebben in Nederland de meeste PR clubs al een keer bezocht
Onze ervaring is: er heerst een taboe op echte bare seks in PR clubs
Pijp en bukkake sperma douche zie je overal behalve intiem bare
Dit laatste zie je wel achter gesloten deuren
dan is het wel mogelijk zonder dat je er op aangekeken wordt
Wij kunnen door de jaren heen best wel veel stellen vrouwen en mannen die in gesloten ruimtes gewoon aan bare seks doen

De meeste bare lovers mannen vrouwen stellen komen wij in privé sfeer tegen of in een seks sauna in Beuningen
Onze ervaring is in deze sauna op een donderdag is er meer bare seks als op een zaterdag of woensdag avond
De rede dat er op deze dagen niet zo vaak bare seks in die sauna is heeft denk ik met de drukte te maken
te veel stellen binnen dan is er weer onder de stellen een taboe op bare
ook de singel mannen doen dan ook niet aan bare seks
maar is het niet druk op een donderdag dan doen de meeste personen wel aan bare seks

in een seks bios is voor een stel ook zekers bare mogelijk maar dan kom je vaak respectloze haantjes gedrag tegen en dat zorgt er voor dat de stellen en vrouwen weg blijven

dit is onze ervaring als stel dan
xx Petra

Johan12

Bericht door Johan12 » 09 nov 2018, 11:32

Bedankt voor de waardevolle info Petra. Ik kom wel eens bij Azurra in Beuningen. En het moet mee zitten. Er gebeurd niet altijd wat. Of stellen zonderen zich helaas af. Maar ik heb het wel meegemaakt juist op een donderdag dat een stel mij erbij vroeg en er bare geneukt mocht worden. Ik zal wat vaker op de donderdag gaan.

Creampiepat

Bericht door Creampiepat » 09 nov 2018, 13:20

Hello,
ik kon me donderdag niet vrijmaken; ik had er graag bij geweest. Ik moet het toch een viertal dagen op voorhand weten.
Zoals jullie weten, ga ik regelmatig naar de Spermagames in Wulfrath, het is wel een stukje rijden.
Ik hoop dat de club in Turnhout, die bare avonden MET HIV test wil organiseren, snel open gaat.
Er zijn verschillende koppels en alleenstaande mannen, die hier voor openstaan.
Daar zal je niets in het geniep moeten doen, zal je openlijk kunnen genieten.
Indien het aanslaat, hoef ik zo ver niet meer te rijden, dan wordt dit mijn vaste bare club!!

Vriendje3

Bericht door Vriendje3 » 10 nov 2018, 00:49

petra1964 schreef:
09 nov 2018, 03:11
dit is onze ervaring als stel dan
xx Petra
Bedankt voor de tip's ga ze zeker eens proberen
Laatst gewijzigd door CWP op 10 nov 2018, 00:50, 1 keer totaal gewijzigd.

petra1964

Bericht door petra1964 » 10 nov 2018, 00:53

leuk om jou ook hier tegen te komen xxx
Laatst gewijzigd door CWP op 10 nov 2018, 07:29, 1 keer totaal gewijzigd.

rob1three5

Bericht door rob1three5 » 11 nov 2018, 13:35

Gisterenavond een heerlijke ervaring in parenclub Monique. We kwamen een stel tegen die voor het eerst in een club waren c.q. swingden. Dame had het absoluut nodig, heerlijk geil anderhalf uur zc liggen rotzooien, 2x gedoneerd. De man was zo zenuwachtig dat hij hem niet omhoog kreeg. Maar mijn vriendin werd heerlijk klaar gebeft.

Heerlijke avond!

Plaats reactie

Terug naar “parenclubs”