bare in clubs

geilehenkie070

Re: bare in clubs

Berichtdoor geilehenkie070 » 06 Feb 2016, 18:06

Jep! Wel aan te raden om je als man zijnde actief op te stellen omdat je anders minder aan je trekken komt is mijn ervaring.

Thedoctor46

Berichtdoor Thedoctor46 » 06 Feb 2016, 20:38

Dan zal ik het er is op moeten wagen.Moest er is iemand gaan mag men me dit late weten...
Das goed man.Lekker toch?

puurgenot

Berichtdoor puurgenot » 07 Feb 2016, 12:35

Weet iemand of je vadaag zondag ergens de moeite is om naartoe te trekken?

Barefan
Site Admin

Berichtdoor Barefan » 07 Feb 2016, 13:00

puurgenot schreef:Weet iemand of je vadaag zondag ergens de moeite is om naartoe te trekken?

neer voor en dan terug naar achter, als je dat aan de juiste snelheid doet en lang genoeg dan kom je wel aan je trekken denk ik :)
(Ja sorry hoor net wakker :) )

creampie adriano

Berichtdoor creampie adriano » 07 Feb 2016, 13:35

Barefan schreef:
puurgenot schreef:Weet iemand of je vadaag zondag ergens de moeite is om naartoe te trekken?

neer voor en dan terug naar achter, als je dat aan de juiste snelheid doet en lang genoeg dan kom je wel aan je trekken denk ik :)
(Ja sorry hoor net wakker :) )

:roll: :o :o :) :D :lol: :lol: :lol:

en dat op de dag des heren

amen

Fonske

Berichtdoor Fonske » 16 Feb 2016, 01:03

Op donderdagnamiddag 11/02 eindelijk na bijna een jaar nog eens naar club goesting kunnen gaan. Was daar om 13:10 aangekomen en net voor mij kwam er ook een koppel aan. In de kleedkamer zag ik het koppen en de man herkende ik. Deze heb ik al meermaals tegen gekomen op een bare gangbang en in verschillende clubs maar dat was toen met een andere vrouw. Dus ik wist al vrij zeker dat ik bare zou kunnen neuken die namiddag ;)

Er waren maar 3 vrouwen (eentje van rond de 60j, de ander van rond de 40j en die van het koppel die voor mij binnen kwam rond de 30j, ze waren alle 3 redelijk slank en zagen eruit als gewone huisvrouw) aanwezig en dan ongeveer 12 mannen, het duurde wel een tijdje voor de vrouwen in actie schoten. Die van rond de 30j ging eerst in de jac. en de sauna en daar ben ik niet zo voor (Sauna is mij veel te warm en jac. riek ik daarna teveel naar de chloor zelfs nog na mij grondig te douchen en leg het dan maar eens uit als je thuis komt :oops: )

De ouder dame was bezig met een oudere heer en er mocht niemand meedoen, dus maar wat in de cinema gezeten. Na een 20min hoorde ik toch redelijk wat gekreun en ging kijken. De oudere dame was vol overgave verschillende mannen aan het pijpen. Blijkbaar waren ze net allemaal klaargekomen en kon ik er direct bij. Was er samen met nog een heer. Ze zat neer op de rand van het bed met haar benen wijd open en haar poesje voelde lekker nat. Ze pakte mijn lul en stak die gretig in haar mondje. Mijn eerste lading wou ik in een mondje spuiten of op de borsten (slik ook van die zink tabletten en wou zien hoeveel ik ging spuiten bij de eerste lading).
Na een 5 min kon ik het niet meer houden en uit beleefdheid liet ik merken dat ik ging spuiten. Ze trok mij verder af zodat ik op haar borsten zou spuiten. Man wat een lading kwam daaruit, dus die zink tabletten werken dus echt wel goed :D

Na een was beurt en wat aan de bar gezeten te hebben, ging ik op zoek naar dat ene koppel. Na wat rond te lopen passeerde ik die kleine dark room en daar was er toch iets in aan het gebeuren ;)
En ja hoor, het was dat ene koppel waar ik op zoek naar was en snel werd duidelijk dat ze zich vol overgaven bare liet volspuiten. Er stond nog 3 man voor mij, maar kon wel al met haar klitje spelen. Na een tijdje pakte ze mijn lul vast en begeleide ze mij naar haar kutje. die voelde kletsnat aan en de binnenkant van haar dijen dropen van de sperma :D

Haar daar lekker doggy keihard geneukt en mijn 2e lading diep in haar kutje gespoten, nog een tijdje blijven doorneuken en toen ik mijn lul uit haar kutje trok voelde ik met mijn hand mijn sperma eruit stromen. Dit heb ik dan gretig over haar borsten uitgesmeerd en ze likte zelf mijn vingers af. Man dat was echt geil. Kon haar spijtig genoeg niet zien omdat het zo donker was. Na een opfris beurt terug wat energie gaan op doen aan de bar en het buffet.

Na een half uurtje terug wat gaan rond zien en ze zat nog steeds in de dark room. Ik bleef een beetje buiten staan op de gang genieten van haar gekreun en het duurde niet lang voor mijn lul weer keihard stond. Dus weer naar binnen en haar weer lekker keihard geneukt (deze keer zat ze op het bankje met weide benen open), na een 5 tal min haar weer lekker volgespoten. :D

Haar man (of vriend) hoorde ik nog zeggen tegen haar dat ze goed gewerkt had en dat hij tevreden was! Dus deze zal er waarschijnlijk op kicken om ze te laten volspuiten. Dit was ook zo met die vorig vrouw waar ik hem een paar keer met gezien heb, die was toen ook even geil en gek op sperma.

Hoop dat ik deze weer snel eens tegenkom :)

Die andere vrouw van rond de 40j ben ik niet aan toegekomen omdat ik huiswaarts moest, maar die was ook lekker bezig. Weet niet of die bare ging.

4fun

Berichtdoor 4fun » 19 Feb 2016, 09:02

Kan iemand mij zeggen of er vandaag (vanavond) iets te doen zou zijn in Amai? Ik wil deze club eens gaan bezoeken.

4fun

creampie adriano

Berichtdoor creampie adriano » 19 Feb 2016, 10:33

Ze hebben op hun site een kalender van maandelijkse terug komende feesten

4fun

Berichtdoor 4fun » 19 Feb 2016, 12:05

Klopt CA maar deze vrijdag is de 3e van de maand en staat verder niks vermeld als alleen de openingstijden. Vandaar mijn vraag of er dan ook iets is te doen.

4fun

altijdalleszonder

Berichtdoor altijdalleszonder » 24 Feb 2016, 19:11

Ik vertrek zo meteen naar de trav avond in club amai, wie komt er ook?
Heaven for me a tranny cock bareback in my ass and my cock creaming ass and pussy

Terug naar “parenclubs”