bare in clubs

blackmetal

Re: bare in clubs

Berichtdoor blackmetal » 24 Apr 2016, 11:38

Ik ben onlangs op een vrijdagavond naar club Amai in Meer geweest! Toffe koppels, actie en kans om deel te nemen! Ik heb me goed geamuseerd maar geen bare seks gezien! Desondanks blijft het naast Goesting een leuke actieve club voor single mannen! Binnenkort club Leute met hetzelfde concept!

Fonske

Berichtdoor Fonske » 24 Mei 2016, 12:32

Op donderdagnamiddag 12 mei naar de Goesting en op maandagnamiddag 23 mei naar Amai geweest. Telkens 2 sletjes bare kunnen neuken, in Amai zat er eentje in de Glory holes die hem recht in haar kutje duwde. Vind ik enorm geil, niet wetende wie daar zit maakt het nog spannender, heb haar 2x volgespoten. Het was zeker een vrouw want kon mijn duim in haar kontje duwen ;)
En 1x in de dark room achter de cinema, daar was het met een geil sletje van ongeveer 40j.

In de Goesting, was het eerst met een jonge normaal gebouwde vrouw van in de 20. En daarna met knappe van eind de 30, die kon ik zo bare neuken. En bij allemaal liep de sperma van de vorige nog lekker uit, vind dit zo geil om te neuken. :D

altijdalleszonder

Berichtdoor altijdalleszonder » 24 Mei 2016, 20:30

Ben 1 x in amai geweest op de bi en trav avond, heb 2 travjes bare geneukt en ook een vrouwtje bare zien genomen worden, ik ga morgenavond terug naar daar.
Heaven for me a tranny cock bareback in my ass and my cock creaming ass and pussy

Tommy68

Berichtdoor Tommy68 » 27 Mei 2016, 01:53

Heb een paar weken geleden op maandag bij amai hetzelfde meegemaakt bij de glory holes. Jammer dat ik niet heb gezien wie er uiteindelijk volgespoten naar buiten kwam. Later nog een vrouwtje in de bios bare geneukt en volgespoten. Mijn mening is dat je bij amai op maandag middag bijna altijd wel een keer bare kunt neuken.

Babs

Berichtdoor Babs » 29 Mei 2016, 03:40

Mijn vrouwtje en ik gaan af en toe naar Eroxx, er wordt ook vaak bare geneukt op zaterdagavond (enkel voor koppels), deze
maand ook naar de Tgirl Party van deze club geweest, mijn vrouwtje liet zich door enkele mannen bare volspuiten maar na een tijdje begonnen ze te trekken en te duwen om toch maar aan de beurt te komen. Dit was echt een afknapper, als gevolg hield ze het na een 4 tal mannen voor bekeken. Misschien zouden vrouwen in een club gewilliger zijn als ze met respect zouden behandeld worden.
Babs
CREAMPIE ME :P

cedric78

Berichtdoor cedric78 » 29 Mei 2016, 10:09

Babs schreef:Mijn vrouwtje en ik gaan af en toe naar Eroxx, er wordt ook vaak bare geneukt op zaterdagavond (enkel voor koppels), deze
maand ook naar de Tgirl Party van deze club geweest, mijn vrouwtje liet zich door enkele mannen bare volspuiten maar na een tijdje begonnen ze te trekken en te duwen om toch maar aan de beurt te komen. Dit was echt een afknapper, als gevolg hield ze het na een 4 tal mannen voor bekeken. Misschien zouden vrouwen in een club gewilliger zijn als ze met respect zouden behandeld worden.
Babs

Dit Is ook een reden waarom ik niet graag naar clubs ga. Je bent dan rustig bezig met een dame te verwennen en dan komt er een andere vent af die zonder blabla plots haar komt betasten... Vind ik onbeleefd en heel irritant ook.

Ondertussen al meer dan 1j geleden dat ik nog naar een club geweest ben... Wil wel nog eens gaan met jullie indien jullie willen :)

king007

Berichtdoor king007 » 29 Mei 2016, 18:51

cedric78 schreef:
Babs schreef:Mijn vrouwtje en ik gaan af en toe naar Eroxx, er wordt ook vaak bare geneukt op zaterdagavond (enkel voor koppels), deze
Babs

Dit Is ook een reden waarom ik niet graag naar clubs ga. Je bent dan rustig bezig met een dame te verwennen en dan komt er een andere vent af die zonder blabla plots haar komt betasten... Vind ik onbeleefd en heel irritant ook.

Ondertussen al meer dan 1j geleden dat ik nog naar een club geweest ben... Wil wel nog eens gaan met jullie indien jullie willen :)

Dat is ook één van de redenen waarom ik niet naar een club wil gaan. Bepaalde personen hebben heel weinig respect voor elkaar.
Eigenlijk zouden we eens met een aantal mannen, vrouwen en koppels (wel evenredig in aantal) moeten afspreken om zelf iets te organiseren door een ruime kamer, studio of dergelijk af te huren voor een avond.

snoopp17

Berichtdoor snoopp17 » 30 Mei 2016, 09:50

king007 schreef:Ondertussen al meer dan 1j geleden dat ik nog naar een club geweest ben... Wil wel nog eens gaan met jullie indien jullie willen :)

Dat is ook één van de redenen waarom ik niet naar een club wil gaan. Bepaalde personen hebben heel weinig respect voor elkaar.
Eigenlijk zouden we eens met een aantal mannen, vrouwen en koppels (wel evenredig in aantal) moeten afspreken om zelf iets te organiseren door een ruime kamer, studio of dergelijk af te huren voor een avond.[/quote]

Dat word ook genoeg gedaan alleen zijn dat meestal feestjes van koppels die elkaar al kennen en die dan nog wat extra mannen die ze meestal ook al kennen uitgenodigen.Dit zijn meestal wel de geilste feestjes maar zijn voor singel mannen moeilijk toegankelijk.

Probleem bij een parenclub is dat de mannen eigenlijk het feeste grotendeels betalen daardoor worden er vaak teveel mannen binnen gelaten en hebben de mannen verwachtingen vanwege de hoge inkom die ze betalen.
Verder is de charme natuurlijk dat er eigenlijk iedereen kan komen, maar de keerzeide is dat er dan ook vaker mensen binnen zijn die je liever niet binnen hebt.

Tommy68

Berichtdoor Tommy68 » 11 Jul 2016, 13:45

Iemand de laatste tijd nog in amai geweest en nog wat bare actie meegemaakt?
Is voor mij eventjes geleden. ga er volgende week maandag weer heen.

blackmetal

Berichtdoor blackmetal » 18 Jul 2016, 16:42

Ik was recent op een zondagnamiddag in erotheek Freya in Hulst! Daar komen dan meerdere koppels die ook bereid zijn met mannen te vrijen. Er was een dame van ongeveer 55 jaar die er nog aantrekkelijk uitzag en zij was bereid tot seks met meerdere mannen. De man gaf zelf aan haar te neuken zonder ...

Terug naar “parenclubs”