Bare in Clubs

Plaats reactie
altijdalleszonder

Re: bare in clubs

Bericht door altijdalleszonder » 29 mei 2017, 21:12

iemand bare ervaring met Exotica in Brecht. morgen is een amateur sex namiddag waar ook travjes welkom zijn. ben benieuwd
Heaven for me a tranny cock bareback in my ass and my cock creaming ass and pussy

wwam

Bericht door wwam » 31 mei 2017, 17:51

altijdalleszonder schreef:iemand bare ervaring met Exotica in Brecht. morgen is een amateur sex namiddag waar ook travjes welkom zijn. ben benieuwd
In Exotica komt af en toe een koppel waarvan het vrouwtje graag bare wordt volgespoten maar waarvan haar ventje het niet mag weten. Als haar ventje haar alleen achterlaat is ze dus zeker te nemen

altijdalleszonder

Bericht door altijdalleszonder » 31 mei 2017, 21:38

wwam schreef:
altijdalleszonder schreef:iemand bare ervaring met Exotica in Brecht. morgen is een amateur sex namiddag waar ook travjes welkom zijn. ben benieuwd
In Exotica komt af en toe een koppel waarvan het vrouwtje graag bare wordt volgespoten maar waarvan haar ventje het niet mag weten. Als haar ventje haar alleen achterlaat is ze dus zeker te nemen
ok super bedankt voor de reactie. zal is op een dinsdag langs gaan. ga morgen naar club goesting. dolle dames namiddag. actieve koppels hebben gratis ingang. ben bijna zeker van dat ik een keer of 4 mm zaad bare zal lossen als ik dat hier zo lees. wie zie ik daar nog?
Heaven for me a tranny cock bareback in my ass and my cock creaming ass and pussy

Fonske

Bericht door Fonske » 01 jun 2017, 12:09

altijdalleszonder schreef:
wwam schreef:
ok super bedankt voor de reactie. zal is op een dinsdag langs gaan. ga morgen naar club goesting. dolle dames namiddag. actieve koppels hebben gratis ingang. ben bijna zeker van dat ik een keer of 4 mm zaad bare zal lossen als ik dat hier zo lees. wie zie ik daar nog?
Als je er al vanuit gaat dat je ZEKER 4 keren bare kan neuken, dan kan het wel eens zijn dat je teleurgesteld naar huis zult gaan. Je bent NOOIT zeker of je bare gaat kunnen neuken! Ik ben al dikwijls in Club Goesting en Amai geweest en al veel Bare kunnen neuken, maar ook al dikwijls gehad dat dat niet lukte. Dus er nooit vanuit gaan dat je bare kan neuken.

Fonske

Bericht door Fonske » 02 jun 2017, 12:18

Donderdagavond 1 juni naar Club Goesting geweest en het was weer geweldig.
4x gespoten waarvan 1x bare :D Er was een mooi jong koppeltje (hij slank en zij iets molliger maar wel lekker) die ik daar al eens eerder heb gezien en toen hebben ze mij laten komen in de Gloryhole. Nu wou ik ze wel eens neuken, ik zat in de cinema en ze kwamen binnen en stonden achter mij en ik hoorde haar zeggen dat ik een lekkere pik had :D
Ze gingen dan weer weg en na een paar minuutjes kwamen ze weer binnen met een stapel handdoeken en namen plaats op de matras achter in de cinema samen met een 8 tal mannen rond de matras. Eerst waren ze met hun 2 aan het spelen en terwijl ook met iemand die zijn pik door de gloryhole stak. Ondertussen was er nog een slanke prachtvrouw (denk ergens in de 40j) binnengekomen die op de matras ging liggen vooraan in de cinema. Een aantal mannen ging naar haar dus had ik een beter zicht op het jonge koppeltje. Na een 15min mocht er dan iemand meedoen, zij zat op haar knieën haar vriend te pijpen en hij mocht haar nog niet neuken meer wel droogneuken, want dat vind ze heerlijk. Na een tijd zag ik haar vriend een condoom nemen en haf die aan de man. Toen die gedaan had deed haar vriend tekens naar mij om plaats te nemen achter haar en zei dat ik hem gewoon tegen haar kutje moest wrijven terwijl ze nog steeds op haar knieën zat. Of ze nu feakte of niet weet ik niet, maar ze kwam regelmatig luid klaar. Haar vriend geilde er ook op en zat regelmatig te kijken met een klein pilampje en hielp soms een handje mee om mijn pik stevig tegen haar kutje te wrijven. Na een tijdje kon ik het niet meer houden en zei dat ik ging spuiten en ik haar vriend drukte dan nog meer mijn pik tegen haar klitje en spoot mijn eerste lading zaad op haar kutje en op zijn hand. Dit vonden ze zo geil dat hij dan mijn pik vastpakte en snel over en weer wreef over haar klitje dat vol zaad ging en ze kwam weer hevig en luid klaar. Ik vond het echt zalig.

Eventjes gaan opfrissen, iets gaan drinken en eten en 20 min later weer wat rondlopen op zoek naar iets lekkers en die ene slanke vrouw die vooraan in de cinema lag was nog steeds bezig. Heb mij daar bijgevoegd en na een tijd heb ik haar ook zalig kunnen neuken (met condoom) in haar strak kutje. Na mijn lading in het zakje te hebben gedaan mij even gaan opfrissen en weer effe op krachten komen.

Na 20min weer op zoek en het jonge koppeltje lag achteraan in één van de 2 kamers alleen. Ik zat alweer met een ferme stijve en liet dit zien en haar vriend deed tekens dat ik weer mocht plaatsnemen terwijl zij weer op haar knieën ging zitten. Ik moest haar weer droogneuken (alhoewel heel droog was haar kutje niet, maar eerder kletsnat), zijzelf en haar vriend hielpen weer een handje om mijn pik heel stevig tegen haar klitje te duwen en 10 min later spoot ik weer alles tegen haar kutje. Ik mocht van haar vriend niet stoppen en moest haar blijven droogneuken en na een paar min (gelukkig bleef mijn lul nog steeds keihard) stak hij mijn lul bare in haar kutje en moest haar lekker hard blijven neuken.

Maar iedere man kent wel het gevoel dat je hebt na een zaadlozing en je blijft voortdoen. Het gevoel is effe weg, maar na een tijd kwam dit terug en het was zalig om haar strak kutje bare te mogen neuken. Na een 20min voelde ik dat ik voor de 4x ging spuiten, ik haf dit aan en mocht dit diep in haar kutje doen :D
Veel zal er niet meer uitgekomen zijn na 4 zaadlozingen, maar het gevoel was zalig.

Na een verfrissende douche zeer voldaan terug huiswaarts gereden en naast mijn vrouw gaan liggen die mij deze morgen begon te pijpen :D

Creampiepat

Bericht door Creampiepat » 08 jul 2017, 21:28

Hello, maandag nog eens naar de Amaai, en wie weet zijn er koppeltjes die bare gaan.
Heb vroeger al eens het genoegen gehad.

String devil

Bericht door String devil » 13 jul 2017, 22:00

String devil schreef:
altijdalleszonder schreef:
altijdalleszonder schreef:zo meteen vertrekken naar trav en bi avond in club goesting. wie komt er ook?
Het was een succes vorige week in club goesting, goede bare sex gehad met een blonde trav die mij ook bare heeft geneukt en een lekker hollands milfje die ik vaginaal en anaal heb volgespoten, morgen ga ik terug naar mystique naar de trav party
Wie komt er woensdag naar bi en trav party.
Gewillige boy in string laat zich graag volspuiten.

:oops: :oops:
Nog kandidaten die me morgen willen vol spuiten in club goesting..

Hou van veel zaad

JeroenNL

Bericht door JeroenNL » 15 jul 2017, 11:13

String devil schreef:
Nog kandidaten die me morgen willen vol spuiten in club goesting.. Hou van veel zaad
En? veel zaad gezien/gehad?

String devil

Bericht door String devil » 15 jul 2017, 20:45

JeroenNL schreef:
String devil schreef:
Nog kandidaten die me morgen willen vol spuiten in club goesting.. Hou van veel zaad
En? veel zaad gezien/gehad?
Helaas niet.. weinig bi-mannen aanwezig

blackmetal

Bericht door blackmetal » 13 aug 2017, 10:36

Enkele weken geleden nog eens in Club Goesting geweest op een maandagnamiddag. Een koppel gezien dat steeds enkel bare seks wil en ook deze keer waren ze bereid tot neuken zonder condoom! Zijn niet meer van de jongste maar de dame mag er best wezen, de man doet enkel met zijn vrouw, vooral als ze al het nodige zaad binnen heeft!

Plaats reactie

Terug naar “parenclubs”