Club Mystique - Rucphen

petra1964

Re: Club Mystique - Rucphen

Bericht door petra1964 » 16 nov 2018, 23:22

wie weet zie link ISM van Moderator
Laatst gewijzigd door CWP op 17 nov 2018, 01:32, 1 keer totaal gewijzigd.

blackmetal

Bericht door blackmetal » 17 nov 2018, 17:10

Op 1 november in de namiddag ook één koppel gezien dat zonder rubbertje wou, mogelijk waren er nog meer, ik ben maar tot de vroege avond gebleven!

rob1three5

Bericht door rob1three5 » 08 dec 2018, 14:21

M'n lekkere vriendin en ik gaan vanavond naar Rupchen. Misschien valt er in het zwembad weer wat bare te neuken, hmmm
Fuck yeah!

rob1three5

Bericht door rob1three5 » 09 dec 2018, 13:06

OK, hier het verslag!

Wat een spannende avond!

Eerst een hapje eten, stellen kijken, is er een klik? Na wat aan de bar te hebben gehangen richting het bubbelbad waar op dat moment alleen maar on-interessante mensen in zaten. Net toen we er weer uit wilde gaan kwam er een jong stel binnen, zo einde 20. De man was niet heel leuk maar de dame, wat een lekkertje! Ze gingen onder water aan de gang en zij keek steeds heel erg ondeugend, uitdagend richting ons. Toch maar uit het bad maar ze bleef me met haar ogen volgen terwijl ze geneukt werd. Dus even terug en in haar oor gefluisterd of ze het bordje 'no sex in the pool' wel had gezien. Ondertussen gingen mijn handen over haar borsten en kutje. Ze fluisterde iets terug van 'lekker toch, tot straks?'.

2 uur later kwamen we ze weer tegen, boven bij de kamertjes. Zij stond geil tegen de muur geleund met een hand in haar slipje. Ik begon haar aan te raken waarop ze mijn pik vastpakte en aan haar vriend vroeg of ze met mij het matras op mocht. Dat was ok en mijn vriendin vond het ook goed.

Nou, dat hebben ze geweten. Schatje en ik zijn bijna een uur bezig geweest. Eerst beffen, toen plat op haar gaan liggen, zoenen wat ze supergeil deed, ondertussen m'n pik tegen haar lipjes aan duwend, klein beetje erin laten glippen. Ze kreunde en zei neuk me maar niet klaarkomen anders wordt ik zwanger. Yeah right zei ik en begon lekker te pompen, terug beffen, weer neuken. Zij pijpen en weer neuken, misio. Spuit me vol riep ze na een tijdje. Nou, ik was ondertussen al klaar gekomen maar door m'n cobra leek ik wel superman en kon gewoon doorgaan. Uiteindelijk nog een keer klaar gekomen. Jesus, wat een heerlijke meid!

Het mooiste van het verhaal was nog dat die dude en mijn vriendin wat hebben lopen swaffelen al die tijd en pas toen wij klaar waren vroegen of we wel een condoom hadden gebruikt. Toen ze zagen dat het niet zo was zei schatje dat dat OK was want ik was niet klaargekomen (2x) en ging ze voor mij op zoek naar een condoom. Na m'n tong diep langs haar kutje en kontje te hebben gehaald was hij weer stijf en kon ik verder, mc. Onze partners waren gezellig aan het kletsen dus vroeg ik schatje in haar oor of ik verder mocht zc, ja, spuit me weer vol zei ze. Na een kwartiertje was het echt klaar. Wat een lief geil en mooi sletje was dat, super avond!
Fuck yeah!

altijdalleszonder

Bericht door altijdalleszonder » 12 dec 2018, 18:53

Morgen weer naar de tranny party in mystique, wie zie ik daar ook?
Heaven for me a tranny cock bareback in my ass and my cock creaming ass and pussy

Dromer2

Bericht door Dromer2 » 12 dec 2018, 20:49

Ons 😏

altijdalleszonder

Bericht door altijdalleszonder » 13 dec 2018, 00:30

Dromer2 schreef:
12 dec 2018, 20:49
Ons 😏
Ah leuk, spannend en wie zijn ons?
Heaven for me a tranny cock bareback in my ass and my cock creaming ass and pussy

Dromer2

Bericht door Dromer2 » 13 dec 2018, 11:56

Mijn vrouw en ikzelf
Denk dat wener rond een uur of 5 zijn, eerst nig even werken

altijdalleszonder

Bericht door altijdalleszonder » 13 dec 2018, 12:31

Zou jullie wel willen onmoeten dan. Hoe zien jullie eruit?
Laatst gewijzigd door CWP op 13 dec 2018, 12:52, 1 keer totaal gewijzigd.

Zero

Bericht door Zero » 06 jan 2019, 06:30

Ik en mijn vrouw willen naar Mystique op een donderdag, dit zal ons eerste bezoek aan een parenclub zijn. Is er voldoende volk eg. koppels, daar op donderdagen? En welke leeftijd mensen komt er dan over het algemeen die dag?

Tips altijd welkom en daar het onze eerste keer zal zijn zullen we waarschijnlijk niet zo actief meedoen maar meer toekijken hoe het allemaal verloopt ginds.

Plaats reactie

Terug naar “parenclubs”