Duisburg Aline vulkanstrasse 27 eerste etage kamer 3

Plaats reactie
Hein

Duisburg Aline vulkanstrasse 27 eerste etage kamer 3

Bericht door Hein » 05 dec 2018, 22:23

Vanavond in de vulkaanstrasse geweest na een tijd je rond gelopen te hebben zag ik een klein dikkerdje staan denk vraag het eens pzc nzc was geen probleem.
Ik Naar binnen ze vroeg 50 euro na gewassen te zijn heeft ze me staande gepijpt was niet verkeerd.
Ze zei al snel ficken dus ik in missio erop en na een min of 5 hielt ik het niet meer en haar volgespoten vond ze geen probleem.
Ze zei dat ze Turks was en 18 jaar oud was in iedergeval niet moeders mooiste.
Maar ze heeft wel 5 x gevraagd doe een uurtje wordt daar nooit zo vrolijk van.
Mij ziet ze niet meer.

DriverC

Re: Duisburg Aline vulkanstrasse 27 eerste etage kamer 3

Bericht door DriverC » 06 dec 2018, 15:48

Heb je wat meer info, zoals kleur haar en heeft ze een naambordje ?
Dat TR zal wel BG zijn, dat herkennen de meesten onder ons toch niet, zal mij verder een zorg zijn, als er maar NZC op het menu staat :D

Hein

Bericht door Hein » 06 dec 2018, 21:08

Ze is een kleine dikkere meid met blond haar niet knap maar bare met intern klasrkomen geen probleem ze moet wel want ze vertelde dat ik de eerste klant was stond er de hele dag al en het was nu 2200 uur.
Nog wat andere meiden gepolst er waren er nog wel een pasr die bare deden haus 25 kamer 1 of 2 blond mager meisje weet haar naam niet haus 13/15 kamer 10 muurtje voorbij rechts in het hoekje.
Maar vind het altijd lastig om te vragen de een vind het best en de andere wordt kwaad als je het vraagt.

DriverC

Bericht door DriverC » 07 dec 2018, 01:59

Ik doe altijd alsof er dan spraakverwarring is, ja uiteraard neuken altijd met condoom, ik bedoelde PZC zeg ik dan als ze boos worden.

Terugkomend op Aline, klinkt alsof er veel mogelijk is bij deze dame, zeker het bezoeken waard.
Thanks voor de info, zeer gewaardeerd om dit soort info te delen :)

Plaats reactie

Terug naar “Ramen/tippelen”