Duisburg, Vulkanstrasse 11 (3de etage) K 303, Maria

Plaats reactie
tim

Duisburg, Vulkanstrasse 11 (3de etage) K 303, Maria

Bericht door tim » 29 aug 2017, 22:38

Zaterdagavond arriveerde ik (na een lange rit) op de Vulkanstrasse wilde ik betje rondkijken en en zag een leuke meid met leuke kop op
kamer 303 (huis 11). Maria (Bul) met mooie lange golvende zwarte haren.
Ze had een sexy jurkje aan en vraagde wat het kost. 30 anwoorde ze. Alles ohne ? fluisterde ik. Ze nikte en
ik herhaalde voor de zekerheid "ficken ohne Kondom". Dus ja, dan maar uitkleden en ze wilde alvast het geld.
Volgende keer meer geld ja ? Heb gezegd dat ik niet zoveel geld heb.
Op liggen en ze ging mij pijpen maar het was meer likken en met tong op topje. Pijptechniek was een beetje raar want deed haar mond over
mijn penis zonder de voorhuid haar beneden te trekken. Dat likken was wel lekker maar haar pijptechniek daar voelde ik niks van.
Mijn piemel was toch wel goed stijf geworden en ze gaf al aan. Ficken ? Haar dus in missionaris genomen en ze heeft een zacht kutje.
Na een tijdje haar gebeft en ze gaf na een tijdje toe en haar benen klemden tegen mijn kop en toen ze met haar hand over mijn hoofd
aaide en toen vanaf duwde want ze was klaargekomen en klitje overgevoelig. Haar weer in missionaris genomen. Ze wilde niet dat ik in
haar klaar kom. Dus het meeste is op haar bnuikje toen beland. (ietsje te laat uit te kerk). Ze ging zich dan goed schonnmaken en haar beloofd
dat misschien dag later weer langskom. Want ze zou ion september voor een weekje naar Bulgarije gaan.
Dus volgende weer erheen en ze begroette mij met een omhelzing en was heel blij. Weer 30 gegeven en ze vraagde voor meer maar zei weer dat ik nu niet zoveel bij mij had. Was ook goed.Zij heeft normaal figuur maar van achteren niet meer helemaal strak (ze heeft 1 kindje).
Weer zelfde pijptechniek en deze keer kon ik niet klaarkomen. Vanwege haar slechte pijpkunsten,
denk ik niet dat ik nog een keer bij haar langsga, maar ja, soms loop je wat rond en als er niets anders is,
is deze bulgaarse Maria goed te doen.

Omdat ik niet klaar kon komen, heb ik de fout gedaan om bij poolse Maria
(helemaal links huis 11 begane grond kamer A, ze zit daar op een stoeltje en ziet iederen langskomen) langs te gaan.
Zij is weer terug (ik had toen in vorig forum over haar geschreven) en ze heeft haar voortanden laten maken en zag er fris uit.
De avond ervoor bood ze 20 aan en dus dacht ik dat het nu ook zo zou zijn en uiteraard alles zonder zoals 3 jaar geleden.
Helaas intussen alles met condoom (pijpen en neuken).
Ik zei dat ze vroeger alles zonder deed. Nee, dat heb ik nog nooit gedaan en het is gevaarlijk zonder condoom.
Wat een afgang en kon niet klaar komen. Gaf haar 20 en protesteerde dat het 30 kost. Haar de rest gegeven en dus daar nooit meer heen.

Wellens

Re: Duisburg, Vulkanstrasse 11 (3de etage) K 303, Maria

Bericht door Wellens » 10 sep 2017, 22:21

Ik heb deze dame ook bezocht enkele weken geleden. Zwarte haar slanke dame, niet super knap maar zeker niet lelijk en met een geile uitstraling vind ik. Gevraagd voor nzc en dat kon voor 50 euro. Wou niet tongzoenen dat had ik op voorhand ook niet achter gevraagd. Wat ik dan nog erger vond is dat ze haar topje niet wou uitdoen. Voor mij was dat een afknapper waardoor het nooit een goeie kamergang kon worden. Pijpen was bij mij ook niet op. Ik heb haar dan maar stevig geneukt, maar kamergang met haar niet meer voor herhaling vatbaar. Ik mocht na aandringen wel intern komen, dat had ik meteen bij de onderhandelingen aangegeven dat ik absoluut intern wou klaar komen

DriverC

Re: Duisburg, Vulkanstrasse 25 (2de etage) K17, Maria

Bericht door DriverC » 09 feb 2019, 04:28

Vandaag maar eens naar Duisburg gereden, was er al een tijdje niet geweest.
En bij toeval kom ik Maria tegen in de Vulkanstrasse, Haus 25, 2e etage kamer 17
Ze herkende mij en vroeg of ik naar binnen kwam, ja vooruit dan maar dacht ik, ze vertelde dat ze net een week terug is.
Pijpen is nog steeds matig, beffen gaat wel, het is alleen jammer dat ze een vreemde houding aanneemt dat 69 niet goed mogelijk is.
Dan maar neuken, dat was beter, al kreunde ze er lekker op los alsof het pijn deed, voelde lekker strak aan, heerlijk intern gedoneerd.

Aardige meid, prima voor een snelle cum dump, en als ze goed in haar vel zit is het meer dan dat, weet ik uit ervaring.
Helaas heb ik het gevoel dat ze op dit moment niet lekker in haar vel zit en dat is jammer, waardoor het een gok is of je goede sex kan verwachten.
Snelle afwerksex zul je bij haar niet snel treffen, als dat wel zo is, bij het volgende bezoek haar erop wijzen, dan komt het goed.

Plaats reactie

Terug naar “Ramen/tippelen”