Aken, Antoniusstrasse 23, Song

Meeelover

Aken, Antoniusstrasse 23, Song

Berichtdoor Meeelover » 23 Nov 2015, 14:28

Mijn voorkeur is voor de combinatie Thai en NZC. En dat is niet altijd makkelijk te vinden in NL. En als je het vindt is het meestal een massage salon waar alleen "traditioneel" wordt gemasseerd en daar kun je dus beter niet over schrijven. Je weet nooit wie er mee kijkt.

Dus toen ik in Kerkrade moest zijn even naar Aken gereden waar een verzameling aan Thaise ZC zit. Eigelijk allemaal een beetje tegen de uiterste houdbaarheidsdatum aan, maar Song, waar ik eerder was, is door haar slanke figuur en haar A-borstjes ondanks de ongeveer 45 jaar toch aantrekkelijk gebleven.

Ze zegt dat ze me herkende en dat was niet wederzijds, maar ze wist nog dat alles ZC moest gebeuren. De begroeting was met een heerlijke TZ en dat was de vorige keer echt niet zo. Kleren uit, heerlijk pijpen, 69 waarbij ze klaar kwam (denk ik) en met een prima Cowgirl afgesloten. Als je op zo'n frêle figuur gaat liggen ben ik altijd bang dat ze breken. Vandaar de cowgirl. Bij elkaar ½ uur plezier voor €75 en die netjes achteraf betaald.
Quality over Quantity

Terug naar “Ramen/tippelen”