Duisburg, Vulkanstrasse/Charlottenstraße algemeen

mart1980

Duisburg, Vulkanstrasse/Charlottenstraße algemeen

Berichtdoor mart1980 » 24 Nov 2015, 23:10

Afgelopen maandag avond na zeker een jaar afwezigheid de beruchte laufhausen van Duisburg weer eens aan een onderzoekje onderworpen. Ik wilde weten of het nog altijd zo makkelijk was als voorheen om heer cheap te kunnen neuken zonder. Ik heb hier zo'n twee uur rond gedoold en links en recht aan de deur op de vrouw af geïnformeerd. Kortom geen geheimzinnigheid en de resultaten waren verbluffend. Van de 30 dames die ik gevraagd heb deden er 12 nzc. De prijzen liep uit een van 20 tot 50 euro extra op de basis prijs van 30 euro. Intern klaarkomen was voor alle 12 geen probleem. Betrekkelijk makkelijk bleek het bij Haus 69 met een score van 4 uit 5 en ook Bleu Moon met 3 uit 5. Bij Sexpalace was het ook raak, vooral bij de dames die niet in de drukkere gangen zaten. Vulkanhaus vervolgens lastigere hier zeker verschillende dames gevraagd, maar alleen resultaat bij een Hongaarse dame. Daar waar de dames bij de andere huizen het gewoon aan de deur bespraken, nam zij mij eerst even mee naar binnen. Tenslotte bij Vulkan11 ook nog vier Roemeense dames op de bovenverdieping gevraagd en ook hier bleken extra diensten zoals nzc probleemloos te verkrijgen zijn.

Kortom voor de nzc fans is het laufhausen district van Duisburg naast venus en de tippelzone zeker een optie waar tot op heden nog altijd voldoende te beleven valt.

Robbie

Re: Duisburg, Vulkanstrasse/Charlottenstraße algemeen

Berichtdoor Robbie » 24 Nov 2015, 23:50

Mart; heb je Vanessa in Haus 11, 2e verdieping, nog gesproken over nzc want ze was met vakantie toen ik er was? Vaak helemaal naakt met een handdoek om. En die Roemeensen in Haus 11 op welke verdieping zaten die en heb je misschien wat namen welke nzc?Bvd

mart1980

Berichtdoor mart1980 » 26 Nov 2015, 23:02

Bij haus nummer elf, bovenste verdieping en dan geheel recht van de gang. Daar zitten een drie tal roemeense (Flori,Vanessa en een onbekende!) die er niet moeilijk over deden. Vulkanhaus in het nieuwe gedeelte, twee verdieping een Hongaarse (Alexandra als ik me niet vergis), In de overige huizen zeker niet op de namen gelet, ik ben daar wat minder goed in :D. Maar in de huizen was het zo vlot raak dat het ook geen bal uitmaakt.

katwesel

Berichtdoor katwesel » 26 Dec 2015, 15:19

mart1980 schreef:Afgelopen maandag avond na zeker een jaar afwezigheid de beruchte laufhausen van Duisburg weer eens aan een onderzoekje onderworpen. Ik wilde weten of het nog altijd zo makkelijk was als voorheen om heer cheap te kunnen neuken zonder. Ik heb hier zo'n twee uur rond gedoold en links en recht aan de deur op de vrouw af geïnformeerd. Kortom geen geheimzinnigheid en de resultaten waren verbluffend. Van de 30 dames die ik gevraagd heb deden er 12 nzc. De prijzen liep uit een van 20 tot 50 euro extra op de basis prijs van 30 euro. Intern klaarkomen was voor alle 12 geen probleem. Betrekkelijk makkelijk bleek het bij Haus 69 met een score van 4 uit 5 en ook Bleu Moon met 3 uit 5. Bij Sexpalace was het ook raak, vooral bij de dames die niet in de drukkere gangen zaten. Vulkanhaus vervolgens lastigere hier zeker verschillende dames gevraagd, maar alleen resultaat bij een Hongaarse dame. Daar waar de dames bij de andere huizen het gewoon aan de deur bespraken, nam zij mij eerst even mee naar binnen. Tenslotte bij Vulkan11 ook nog vier Roemeense dames op de bovenverdieping gevraagd en ook hier bleken extra diensten zoals nzc probleemloos te verkrijgen zijn.

Kortom voor de nzc fans is het laufhausen district van Duisburg naast venus en de tippelzone zeker een optie waar tot op heden nog altijd voldoende te beleven valt.

Dezelfde ervaringen aan de deur gehad in Frankfurt , maar je snapt hem wel zodra de deur dicht is en je hebt betaald dan is het condoom zo weer in zicht . Voor mij geldt dan stoppen en geld terug of doorgaan zo als afgesproken ..... Diverse dames gaan dan door maar merendeel geeft gehoor aan
het (gedeeltelijk) geld terug . Vooral de oost-europese dames hebben hier een handje van ......... Dit zelfde in Hamburg ook meegemaakt met thaise dames ........ Zal mij dus niets verbazen dat er in Duisburg tussen de dames die je het toegezegd hebben dat het merendeel binnen andere gedachten heeft

mart1980

Berichtdoor mart1980 » 26 Dec 2015, 23:20

katwesel schreef:
mart1980 schreef:Afgelopen maandag avond na zeker een jaar afwezigheid de beruchte laufhausen van Duisburg weer eens aan een onderzoekje onderworpen. Ik wilde weten of het nog altijd zo makkelijk was als voorheen om heer cheap te kunnen neuken zonder. Ik heb hier zo'n twee uur rond gedoold en links en recht aan de deur op de vrouw af geïnformeerd. Kortom geen geheimzinnigheid en de resultaten waren verbluffend. Van de 30 dames die ik gevraagd heb deden er 12 nzc. De prijzen liep uit een van 20 tot 50 euro extra op de basis prijs van 30 euro. Intern klaarkomen was voor alle 12 geen probleem. Betrekkelijk makkelijk bleek het bij Haus 69 met een score van 4 uit 5 en ook Bleu Moon met 3 uit 5. Bij Sexpalace was het ook raak, vooral bij de dames die niet in de drukkere gangen zaten. Vulkanhaus vervolgens lastigere hier zeker verschillende dames gevraagd, maar alleen resultaat bij een Hongaarse dame. Daar waar de dames bij de andere huizen het gewoon aan de deur bespraken, nam zij mij eerst even mee naar binnen. Tenslotte bij Vulkan11 ook nog vier Roemeense dames op de bovenverdieping gevraagd en ook hier bleken extra diensten zoals nzc probleemloos te verkrijgen zijn.

Dezelfde ervaringen aan de deur gehad in Frankfurt , maar je snapt hem wel zodra de deur dicht is en je hebt betaald dan is het condoom zo weer in zicht . Voor mij geldt dan stoppen en geld terug of doorgaan zo als afgesproken ..... Diverse dames gaan dan door maar merendeel geeft gehoor aan
het (gedeeltelijk) geld terug . Vooral de oost-europese dames hebben hier een handje van ......... Dit zelfde in Hamburg ook meegemaakt met thaise dames ........ Zal mij dus niets verbazen dat er in Duisburg tussen de dames die je het toegezegd hebben dat het merendeel binnen andere gedachten heeft

In Duisburg toch andere ervaringen. Ben er inmiddels al een aantal keer geweest en tot nog toe alles volgens afspraak. Wel standaard raamservice, dus verwacht geen hoogstandjes, maar toch alles zonder en wel zonder zeuren!

Robbie

Berichtdoor Robbie » 17 Jan 2016, 11:30

Inderdaad; de Charlottenstrasse (Blue Moon en Haus69) zijn best veel dames die zich bare willen laten neuken. Komt denk ik ook doordat het aantal mannen die bovengenoemde huizen aandoet beperkt is. Er zijn nogal wat trappen te nemen en het aantal dames is ook niet zoveel. Doordat het meestal niet druk is op de gangen spreek je een dvp sneller aan en gaat het vragen om AO makkelijker want er zijn minder wandelaars en buurvrouwen die meeluisteren. Trouwens in Huis11 van de vulkanstrasse zijn ook dames die zich bare laten neuken zoals Gabriella (bovenste etage, kmr10) of een Myki (bovenste etage). Alleen is het daar wat drukker zodat je het juiste moment moet afwachten.

Jajoh

Berichtdoor Jajoh » 24 Aug 2016, 21:29

Robbie schreef:Inderdaad; de Charlottenstrasse (Blue Moon en Haus69) zijn best veel dames die zich bare willen laten neuken. Komt denk ik ook doordat het aantal mannen die bovengenoemde huizen aandoet beperkt is. Er zijn nogal wat trappen te nemen en het aantal dames is ook niet zoveel. Doordat het meestal niet druk is op de gangen spreek je een dvp sneller aan en gaat het vragen om AO makkelijker want er zijn minder wandelaars en buurvrouwen die meeluisteren. Trouwens in Huis11 van de vulkanstrasse zijn ook dames die zich bare laten neuken zoals Gabriella (bovenste etage, kmr10) of een Myki (bovenste etage). Alleen is het daar wat drukker zodat je het juiste moment moet afwachten.

Trouwens, Robbie, nog bedankt voor deze tip! Zoals je in mijn beschrijving van Lyssa kunt lezen kostte het mij vrij weinig moeite om een condoomloos wippie te scoren. Ik denk dat ik vaker die kant uit ga!
NZC? ;) Jajoh, lekker toch!

Robbie

Berichtdoor Robbie » 05 Okt 2016, 22:38

Sprak vanmiddag met de buurvrouw van Lisa in de Vharlottestrasse 69 en die fluisterde in mijn oren dat pijpen en neuken zonder mogelijk was. Ze vroeg er niks extra's voor. Verder niet op ingegaan want echt aantrekkelijk vond ik haar niet. Communicatie was in het Engels. Haar naam weet ik helaas niet.

Jajoh

Berichtdoor Jajoh » 06 Okt 2016, 17:08

Ik was vorig weekeinde nog in dat huis (nr. 69) en maakte toen kennis met Diana. Die zit in de kamer tegenover de jou welbekende Tanja (1e verdieping).
Ook die had er totaal geen moeite mee om het condoom in de verpakking te laten. Sterker nog, toen ik er naar bare sex vroeg liet ze mij een verpakking van "de pil" zien zodat ik wist dat "reinspritzen" geen probleem was :D :lol: En dat heb ik dan ook gedaan!
Ze is wel behoorlijk dun / mager en wat me ook een beetje tegenstond was dat ze gelijk naar een joint vroeg toen ze merkte dat ik hollander ben.
Maar goed, voor de liefhebber van klein, dun en mager een leuk meidje (oh ja, ik heb haar 50 euro gegeven).
NZC? ;) Jajoh, lekker toch!

Robbie

Berichtdoor Robbie » 06 Okt 2016, 17:19

Ja ik was dinsdagavond en woensdag in Duisburg en zag dat Denisa er niet meer was en nu stond er idd Diana op de deur vermeld. Aangezien ik geen liefhebber ben van skinny dames denk ik dat ik Diana maar oversla.

Trouwens slecht nieuws over Tanja. Op de Hookers kwam fff69 met het bericht dat Tanja defintief gestopt is met dit beroep.
Ik stond dinsdagavond op de trap en wachtte op Tanja toen ze opeens vanuit het niets me voorbijliep op de trappen naar boven. Een man ging haar toen voor en ze waren dus bezig om spullen uit de kamer te halen. Enorm balen. Als ik een dag eerder was geweest had ik haar nog kunnen bezoeken en had ik wel van haar gehoord dat ze ermee op zou houden. Enorm balen want Tanja is voor mij een echte gfe-dame en ik denk voor meerderen en zo' n meid zul je niet snel meer treffen in Duisburg of elders.

Terug naar “Ramen/tippelen”