Duisburg, Vulkanstrasse/Charlottenstraße algemeen

Jajoh

Re: Duisburg, Vulkanstrasse/Charlottenstraße algemeen

Berichtdoor Jajoh » 06 Okt 2016, 20:27

Robbie schreef:Sprak vanmiddag met de buurvrouw van Lisa in de Vharlottestrasse 69 en die fluisterde in mijn oren dat pijpen en neuken zonder mogelijk was. Ze vroeg er niks extra's voor. Verder niet op ingegaan want echt aantrekkelijk vond ik haar niet. Communicatie was in het Engels. Haar naam weet ik helaas niet.

Ik dacht dat de kamer naast Lyssa het kantoor was... Zit daar dus nog eentje tussen?
Ik denk dat ik morgenavond, of zaterdagavond weer richting Duisburg ga. Zal eens kijken wat ik van haar vindt. :?:
NZC? ;) Jajoh, lekker toch!

Robbie

Berichtdoor Robbie » 06 Okt 2016, 21:06

Het kantoortje is heel dichtbij. Naast Lisa nog een kamer en daar tegenover het kantoortje. Toen ik vroeg wat mogelijk was kon ik de vrouw in het kantoortje zien zitten. Hardop praten was dus niet zo verstandig dacht ik zo.

Ben benieuwd naar je ervaring met die meid naast Lisa.

Jajoh

Berichtdoor Jajoh » 07 Okt 2016, 19:56

Robbie schreef:Ben benieuwd naar je ervaring met die meid naast Lisa.

Nou, ik kom net bij Clara vandaan (Zo noemt ze zich en dat staat op deur van kamer 12). Laat inderdaad bijna alles toe (niet in mondje klaarkomen, wel in kutje). En ze vraagt er slechts 30 euro voor, maar ik heb haar toch 50 euro gegeven, heeft ze wel verdiend. Leuk voor de verandering / afwisseling.
Bedankt voor de tip!!!

Robbie

Berichtdoor Robbie » 07 Okt 2016, 21:24

Ik ga morgen naar Duisburg en misschien dan toch die Clara.

Jajoh; was de sex bij die Clara beter dan bij Denisa want dat ging richting afwerksex? Hopelijk krijg je bij haar genoeg tijd dus minstens 20 minuten.
Wat ik mij afvraag aan je bezoek is hoe het pijpen verliep. Deed ze dit lekker en lang genoeg en het liefst ook deepthroat?
En deed ze ook wat voorspel? Ben benieuwd naar je reactie.

Robbie

Berichtdoor Robbie » 07 Okt 2016, 21:27

Oja Jajoh; die Lyssa naast Clara is dat dezelfde als Lisa wat nu op de deur staat want dan hebben we 2 bare dames naast elkaar :D
Bvd

Jajoh

Berichtdoor Jajoh » 07 Okt 2016, 21:54

Robbie schreef:Oja Jajoh; die Lyssa naast Clara is dat dezelfde als Lisa wat nu op de deur staat want dan hebben we 2 bare dames naast elkaar :D
Bvd

Volgens mij is het nog steeds dezelfde meid, met alleen een iets gewijzigde naam (Lyssa / Lisa/ whatever...)

Robbie

Berichtdoor Robbie » 08 Okt 2016, 19:07

Ja klopt; Lisa is de Lyssa van voorheen. Overigens vanmiddag stonden de krukjes bij Lisa en Clara voor dun deur maar hun deuren bleven gesloten. Wat blijkt; ze waren allebei aan het slapen want na mijn bezoek aan Lena stonden ze allebei voor de deur en zeiden ze dat ik de volgende keer gewoon tegen hun deur mocht kloppen. Omdat ik geil was en niet wilde wachten maar bij Lena in Vulkanstrasse 11 binnengewipt. Vanavond opnieuw naar de Charlottestrasse voor wat sexplezier.

Jajoh

Berichtdoor Jajoh » 08 Okt 2016, 21:02

Robbie schreef:Vanavond opnieuw naar de Charlottestrasse voor wat sexplezier.

Wauw, ik dacht dat ik tegenwoordig vaak in Duisburg kwam (bijna wekelijks), maar we hebben overduidelijk iemand die er nog vaker komt, hahaha.

Robbie

Berichtdoor Robbie » 09 Okt 2016, 14:37

Jajoh; dat ik zo vaak (afgelopen woensdag en gisteren) in Duisburg vertoefde komt niet vaak voor. Normaliter kom ik eens in de 3 weken in Duisburg.
Van de gelegenheid gebruik gemaakt om Clara eens te bezoeken. Dit wilde ik alleen doen als Lisa niet voor haar deur stond want ze had me al een paar keer gewenkt/gevraagd binnen te komen dus toen de kans zich voordeed buurvrouw Clara genomen.

Wat ik al eerder opmerkte; ze is zeker geen schoonheid maar ze is wel geil en das ook belangrijk. Geld overhandigd en me uitgekleed waarna ik me naar de wastafel begaf waar ze lekker tegen me aan kroop. Ze boog zich staand voorover en dat was een geile positie om haar zo direct te nemen maar mijn pik was nog niet stijf genoeg. Wat opviel was haar lekkere zachte huid. Pijpen viel wat tegen want ik vond het niet echt aangenaam hoe ze pijpte dus dit onderdeel maar kort gehouden want ik wilde eigenlijk veel liever neuken :D

Ik wilde eerst dat ze bovenop me kwam maar ze wilde me boven hebben vanwege mijn lekkere lichaam en de spieren die ze dan kon zien. Ik moest er wel om lachen en dus namen we de missionarispositie aan. Dit standje zo'n 10 minuten volgehouden waarbij ze af en toe wat plagerig kusjes gaf op mijn bovenlichaam. Gelukkig hield ik het best lang vol want zonder condoom gaat het klaarkomen meestal best snel en das ook weer zonde als je meer tijd te spenderen hebt. Op een gegeven moment, waarbij ze met haar hoofd tegen het uiteinde van het bed tegen de spijlen kwam van het bed, zei ze zachtjes iets over klaarkomen in haar poes en dat spoorde mij aan om lekker dicht tegen haar aan te liggen en haar flink nog wat stoten te geven totdat ik uiteindelijk het niet meer volhield en mijn zaad diep in haar spoot. Ik bleef lekker op haar liggen zodat niets verloren ging. Uiteindelijk pakte ze een doekje en kwam ik van haar af. Ik kon het rustig aan doen want ze zei nog dat ik het rustig aan moest doen. Het was een lekker geil bezoekje en de volgende keer ga ik wat meer standjes met haar doen.

Heb trouwens links van de 1e etage van Haus69 ook een slanke blanke meid gesproken met mooie benen maar dat ging wat verwarrend want toen ik vroeg of ze ook bare ging en ze zei dat het 40€ kostte herhaalde ik nog eens zonder condoom neuken maar opeens zei ze dat het met condoom was. Jammer want ze zag er aantrekkelijk uit. Die skinny Diana heb ik ook even willen bekijken maar haar deur bleef gesloten.

Ik ga altijd met de trein naar Duisburg en aangezien mijn kaartjes niet gecontroleerd zijn kan ik volgende week (zaterdag) weer naar Duisburg want die blijven nog 2 weken geldig dus misschien Jajoh kom ik je eens tegen.

Jajoh

Berichtdoor Jajoh » 09 Okt 2016, 15:36

Robbie schreef:Ik ga altijd met de trein naar Duisburg en aangezien mijn kaartjes niet gecontroleerd zijn kan ik volgende week (zaterdag) weer naar Duisburg want die blijven nog 2 weken geldig dus misschien Jajoh kom ik je eens tegen.

Ik heb nog geen specifieke plannen voor volgende weekeinde, maar misschien dat ik dan ook weer op een zaterdag ga. Ga jij dan in de middag, of pas in de loop van de avond?
Lijkt me wel leuk / grappig om met meerdere gelijkgestemden daar rond te snuffelen en een beetje met de meiden te dollen, dus als er nog meer forumleden zijn die in Duisburg zijn volgende week (en die er niet zo'n moeite mee hebben uit de anonimiteit te komen) dan hoor ik dat wel...

Terug naar “Ramen/tippelen”