Duisburg, Vulkanstrasse/Charlottenstraße algemeen

Robbie

Re: Duisburg, Vulkanstrasse/Charlottenstraße algemeen

Berichtdoor Robbie » 09 Okt 2016, 20:22

Ik ben er al vroeg in de middag.

Jajoh

Berichtdoor Jajoh » 12 Okt 2016, 23:10

Misschien dat ik ook in de loop van de middag daar ben. :D
Ik kom dan uit Keulen en denk dat ik zaterdag ergens in Duisburg wat wil gaan eten of zo (en dan uiteraard wat rondneuken aldaar).
NZC? ;) Jajoh, lekker toch!

Robbie

Berichtdoor Robbie » 14 Okt 2016, 21:24

Vandaag weer voor Clara gekozen. Ik was toevallig in Duisburg :D .Toen ik haar wou nemen wilde ze alweer dat ik bovenop ging maar nu zei ik 1 minuut on top. Dat werden er meer en ze ging maar door en ze deed lekker mee :mrgreen: Vervolgens heb ik haar maar gevraagd om een andere positie want ik wilde haar sparen :P
Dat werd dus weer de missio maar ook nu moest ik weer vechten niet te snel klaar te komen. Op een gegeven moment na haar flink te hebben geneukt spoot ik haar kut goed vol en moest even uithijgen. Ik kon nog even in haar blijven en voorzichtig trok ik mij terug. Clara blijft een lekkertje en een vaste dame voor bare sex

Overigens op de terugweg bij de stoplichten vlak onder de brug kwam ik Tanja tegen. Ik keek haar strak aan en was totaal verrast haar hier nog aan te treffen. Dacht dat ze allang was vertrokken want volgens een bekende van haar zou ze definitief met prostitutie gestopt zijn. Zag haar richting Charlottestrasse lopen. Wat ze hier komt doen is mij volledig onbekend. Hoop stilletjes dat ze snel de draad weer oppakt.

Falcore

Berichtdoor Falcore » 16 Okt 2016, 04:23

Vannacht tegen 01u00 bij Diana geweest, Charlottenstrasse Huis 69.
Vreselijk skinny vrouwtje.
Babbelt aardig en neemt de tijd.
A.O. gevraagd en zeer makkelijk verkregen.

Vertelde mij dat ze aanstaande maandag in het vliegtuig stapt naar haar geboorteland Bulgarije.

Voor hoelang? Dat blijft voorlopig een raadsel. 1 week 1 maand een half jaar een jaar.
Ze weet het zelf ook niet.

Robbie

Berichtdoor Robbie » 20 Okt 2016, 21:22

A.s. zaterdag ga ik weer naar Duisburg. Ben toch erg benieuwd of Tanja in de Charlottestrasse de draad weer heeft opgepakt. Heb haar immers zeer onlangsonlangs nog gezien toen ze bij een stoplicht wachtte vlakbij de loophuizen. Het zou ook kunnen zijn dat ze een andere baan heeft omdat ik van iemand, die regelmatig met haar omging en veel persoonlijke dingen over haar weet, via een pm te horen kreeg dat ze was gestopt en ook niet meer zou terugkeren in de prostitutie en waarschijnlijk in Duisburg is voor werkzaamheden buiten de prostitutie om. Hij doelde op restaurantwerk of iets dergelijks.

Uiteraard is een bezoek aan Clara ook een goede optie want die maakt ook geen punt van bare sex maar ze kan niet tippen aan Tanja want die maakt de sex tot een echte gfe-belevenis met heerlijk tongzoenen en uitgebreid je ballen likken en een heerlijke pijpbeurt en geen enkel probleem om je zaad in haar kut vol te spuiten.

Robbie

Berichtdoor Robbie » 22 Okt 2016, 15:26

@Falcore

Kom zojuist van Haus 69 vandaan en haar naam "Diana" prijkt nog steeds op de deur.

Robbie

Berichtdoor Robbie » 22 Okt 2016, 15:41

Clara voor de derde maal bezocht en iedere keer komt er een standje bij. Heb haar eerst doggy genomen. Kwam er moeilijk in want ze is best strak en gebruikt geen glijmiddel. Na wat wringen en duwen ging ie er eindelijk in. Met ferme stoten nam ik haar en na verloop van tijd nam ik haar plat. Ze bleef echter met haar benen gespreid waardoor ik niet over haar billen kon schuren maar verder ging het prima. Ze slaakte af en toe een zucht en kreun. Ook het standje cow-girl doorgenomen waarbij ze zelf ook leuk meedoet. Uiteraard weer afgesloten in missio wat ik een aardige tijd hebt volgehouden. In dit standje bouw ik het tempo altijd langzaam af om nog intiemer en dichter op haar te liggen en nog dieper te stoten totdat ik het niet meer hield en haar kut weer volspoot. Ik kon weer even in haar blijven om de laatste druppel niet verloren te laten gaan waarna Clara met haar hand aan de poes richting wastafel ging. Ze werkt in principe elke dag uitgezonderd de zondag maar om het ingewikkeld te maken zei ze dat ze deze zondag ook aan het werk zal zijn.

Falcore

Berichtdoor Falcore » 25 Okt 2016, 00:15

@Robbie.

Ok. Ja, alles is mogelijk he met dames van lichte zeden.
Hahahaha. Anyway ik gaf alleen maar aan wat zij mij zelf vertelde, dat zei die maandag naar Bulgarije zou vliegen.
Wellicht had ze een pretsigaret teveel gerookt of de wens was de vader van de gedachte.

Robbie

Berichtdoor Robbie » 08 Nov 2016, 21:28

Na afloop bij Nicki had ik nog zin om naar Duisburg te gaan voor een lekkere Thaise (olie) massage en een wippie daarna. Toch weer bij Clara belandt. Was op zich wel weer lekker maar toen ik haar bovenop wilde protesteerde ze weer en werd het dus gewoon weer missio. Dit standje ook als enige gedaan. Waar ze bij mijn vorige bezoek nog cow-girl en doggy deed was ze vandaag minder flexibel.

Of ik haar hierna nog eens ga bezoeken valt te betwijfelen. Het moet een beetje op haar manier. Ze is wel aardig en is beweeglijk tijdens de sex maar ze vertelde veel te roken, minstens 2 pakjes per dag, tegen de stress zei ze wat me wel tegenstaat. En eten deed ze ook niet veel. Voornamelijk koffie drinken en met kerst blijft ze gewoon doorwerken want ze moet geld verdienen.

Om niet af te dwalen is ze met het trekwerk behoorlijk ruw dus ik greep gelijk in door te zeggen dat ze het rustiger moest doen. Heb al eens een dame gehad die hetzelfde deed en tot bloedens toe. Bij het trekwerk zit ze op haar knieën en kan ik haar een beetje vingeren. Het pijpen stelt op zich niet al te veel voor en beperk ik meestal door te zeggen dat ik haar wil neuken. Het viel me verder op dat ze al snel en zachtjes finish zei terwijl ik nog niet eens zo lang binnen was. Das jammer want tijdsdruk zorgt niet voor ontspannen sex maar het zal wel te maken hebben met het geld dat ze zo snel mogelijk wil verdienen. De klant is niet bepaald koning bij haar want het hangt af van haar gesteldheid hoe flexibel ze is in het doen van meerdere standjes. Dus Clara is bij mij een twijfelgeval.

Robbie

Berichtdoor Robbie » 09 Nov 2016, 09:05

Oja; en ik was nog vergeten te vermelden dat ze vreselijk aan het hoesten was en dat had dus te maken met het vele roken van haar. Niet bepaald een leuk binnenkomen.

Terug naar “Ramen/tippelen”