Duisburg, Vulkanstrasse/Charlottenstraße algemeen

DriverC

Re: Duisburg, Vulkanstrasse/Charlottenstraße algemeen

Berichtdoor DriverC » 09 Nov 2016, 17:15

Heb Clara afgelopen zaterdag ook bezocht, €20 zei ze, ik zeg AO ? Ja € 20 :shock:
Snel de kamer in, toen de deur gesloten was, nogmaals gevraagd, ja AO voor € 20 met interne donatie.
Heb haar € 30 gegeven en gezegd dat € 20 wel erg weinig is, daar schaam ik me voor om dat te geven.
Ze is vriendelijk en het pijpwerk was redelijk en het neuken ook, maar niet van dusdanige kwaliteit dat het snel voor herhaling vatbaar is.
Zoenen wil ze niet, tepels zuigen en vingeren is geen probleem, maar niet in het kontje.

DriverC

Berichtdoor DriverC » 02 Dec 2016, 23:10

Was vandaag in de buurt, en omdat ik niets kon vinden wat mij aanstond, toch maar weer bij Clara geprobeerd.
Ze is vriendelijk, geeft meteen aan dat je niet in haar mond mag klaarkomen, geen probleem, dat was ik ook niet van plan.
Pijpen is redelijk en lang genoeg, ze wilde doggy, maar dat is niet mijn ding, ze keek verbaasd, want dat wil iedere man toch.
Normaal standje is prima, had ik niet moeten doen, ze rook niet echt fris, behoorlijke zweetlucht toen ik dichtbij kwam :?
Denk niet dat ik snel weer naar binnen wip bij haar.

DriverC

Berichtdoor DriverC » 08 Jan 2017, 07:33

Vandaag in Haus 69 een rondje gemaakt, op de 2e verdieping, in de linkergang, aan het eind rechts, daar stond een blonde RO dame.
PZC was geen probleem voor het standaard tarief van € 30, maar NZC wilde ze niet, ik zeg voor meer geld ook niet ?
Ze twijvelt even en zegt hoeveel wil je dan geven, ik zeg € 50, ze zegt nee voor € 100 is NZC mogelijk.
Ik bedankt haar vriendelijk en loop weg, in nog geen 100 jaar denk ik bijmezelf, kwijn maar lekker weg in dat verdom hoekje daar met je € 100, kapsones wijf, daar in RO hebben ze niets te vreten en te vertellen en hier denken één of andere VIP uit te kunnen hangen :lol:

alfredjkwakkie

Berichtdoor alfredjkwakkie » 10 Jan 2017, 10:24

Kapsones wijf? Weinig respect blijkbaar.... als dat toch haar prijs is voor onveilige sex, dan is dat toch haar keuze. Waarschijnlijk ook omdat ze het liever niet doet maar het geld goed kan gebruiken. Maar ja, blijkbaar is jouw zakgeld niet toereikend en begin je daarom te huilen.....

marius13

Berichtdoor marius13 » 10 Jan 2017, 11:57

https://sexdo.com/anmelden/email-verifizierung
op deze site zie ik ook deze straatnaam voorbij komen. of het zijn prive adressen in de buurt of ze werken in een van deze huizen.

ROBINHOOD2017

Berichtdoor ROBINHOOD2017 » 10 Jan 2017, 14:27

alfredjkwakkie schreef:Kapsones wijf? Weinig respect blijkbaar.... als dat toch haar prijs is voor onveilige sex, dan is dat toch haar keuze. Waarschijnlijk ook omdat ze het liever niet doet maar het geld goed kan gebruiken. Maar ja, blijkbaar is jouw zakgeld niet toereikend en begin je daarom te huilen.....

Als ik iets mag zeggen...misschien is zijn reactie een beetje over de top maar kan mij enigszins wel voorstellen dat hij haar links laat liggen.

Je ziet het veel bij de Bul/Romani club, ook in Nederland , dat ze een zeer slechte service(niet nakomen van afspraken) combineren met belachelijke eisen en bedragen. Kijk maar eens op dit forum en hookers.
Gelukkig vallen ze niet tot mijn favoriete categorie maar ze veroorzaken wel degelijk een slechte naam voor de rest van de branche.
Zal ongetwijfeld te maken hebben met het gedwongen karakter van hun werkzaamheden e/of wellicht het spel van de pooier op de achtergrond.

alfredjkwakkie

Berichtdoor alfredjkwakkie » 10 Jan 2017, 16:32

ROBINHOOD2017 schreef:
Als ik iets mag zeggen...misschien is zijn reactie een beetje over de top maar kan mij enigszins wel voorstellen dat hij haar links laat liggen.

Je ziet het veel bij de Bul/Romani club, ook in Nederland , dat ze een zeer slechte service(niet nakomen van afspraken) combineren met belachelijke eisen en bedragen. Kijk maar eens op dit forum en hookers.
Gelukkig vallen ze niet tot mijn favoriete categorie maar ze veroorzaken wel degelijk een slechte naam voor de rest van de branche.
Zal ongetwijfeld te maken hebben met het gedwongen karakter van hun werkzaamheden e/of wellicht het spel van de pooier op de achtergrond.

Links laten liggen is uiteraard prima, maar dat rechtvaardigt deze reactie nog altijd niet. Wellicht had hij voor 100 euro prima sex gehad, het was zijn keuze om het niet te doen.

En ik heb gelukkig ook enkele prima ervaringen met dames uit de landen die je noemt, maar begrijp ook jouw standpunt over het niet vrijwillig werken. Ik wandel al dik 10 jaar met grote regelmaat, dan zie je inderdaad wel eens trieste situaties.

DriverC

Berichtdoor DriverC » 11 Jan 2017, 01:17

alfredjkwakkie schreef:Kapsones wijf? Weinig respect blijkbaar.... als dat toch haar prijs is voor onveilige sex, dan is dat toch haar keuze. Waarschijnlijk ook omdat ze het liever niet doet maar het geld goed kan gebruiken. Maar ja, blijkbaar is jouw zakgeld niet toereikend en begin je daarom te huilen.....

Je ben meer dan een jaar lid hier en dit is je eerste reactie, niets eens een recensie of nuttige tip, nee meteen een negatieve opmerking.
Maar goed, toch leuk dat je ook een keer wat schrijft, maakt het forum wat levendiger :D

RobinHood voelt precies datgene aan wat ik denk, de houding en het lef om een over de top prijs te vragen op die locatie, dat is een garantie voor het niet nakomen van afspraken, ik heb ruim 20 jaar wandel ervaring en pik dit soort geldwolven er zo uit.
Wat het zakgeld betreft, daar hoef je niet over in te zitten, heb een goede baan, hoef echt niet op een houtje te bijten, maar ik waardeer het echt enorm dat je er zorgen over maakt :P

Terug naar “Ramen/tippelen”