Duisburg, Vulkanstrasse 15, Begane Grond, kamer 008, Maria

Jajoh

Duisburg, Vulkanstrasse 15, Begane Grond, kamer 008, Maria

Berichtdoor Jajoh » 12 Okt 2016, 22:44

Afgelopen dinsdag was ik toevallig in de buurt van Duisburg dus ben ik weer even naar de Vulkan gereden. Dit keer wilde ik eens kijken of er andere dames te vinden waren die geen moeite hadden met "Alles Ohne".
En ja hoor, op de Vulkanstrasse 15 was er weer eentje die dat geen probleem vond, ik ben echter haar naam vergeten. Misschien dat iemand anders dat wel weet?
Als je de deur inloopt op Vulkanstrasse nummer 15 (de meest rechter deur waarboven 11-13-15 staat) loop je recht tegen een muurtje, waar je rechts omheen kunt lopen. Als dit muurtje er niet zou staan zou je recht haar kamer in lopen (nummer 008 als ik het me goed kan herinneren). Dit dametje had een blauw shirtje aan wat ze naar boven toe had opgerold (en ze haar navel dus bloot had).
Ze gaf aan dat ze voor 80 euro wel zonder condoom wilde. Normaal gesproken vind ik dat voor Duisburg wat aan de hoge kant, maar omdat ze een lichaam naar mijn smaak had (beetje skinny) ben ik toch maar met haar mee naar binnen gegaan.
Toen de deur gesloten was deed ze als eerste haar schoenen uit en toen viel het me pas op dat ze ook niet echt lang was (ik denk zo rond de 1m60).
Ze ging uitdagend met haar kont naar achteren staan waarop ik mijn lul tussen haar bovenbenen stak. Ze vond dit wel grappig want ze begon gelijk een beetje heen en weer te bewegen waardoor mijn eikel tussen haar benen door naar voren kwam (en ze zwaaide er zelfs even naar, haha).
Ze vroeg me op het bed te gaan liggen en begon te pijpen. Niet echt super, maar dat vind ik niet zo erg. Anders kost het me teveel moeite om niet al in haar mond klaar te komen.
Vervolgens ging ze op haar rug liggen en keek toe hoe ik mijn lul in haar schoof. Ze liet me volledig mijn gang gaan en zo gebeurde het dat ik na een poosje mijn zak volledig in haar leeg kon spuiten (had ik vooraf ook specifiek om gevraagd, omdat ik in Duisburg al vaker had meegemaakt dat pas tijdens het neuken werd meegedeeld dat het nicht reinspritzen was...).
Laatst gewijzigd door Jajoh op 13 Okt 2016, 08:33, 1 keer totaal gewijzigd.
NZC? ;) Jajoh, lekker toch!

tim

Re: Duisburg, Vulkanstrasse 15, Begane Grond, kamer 008 ... (Naam vergeten)

Berichtdoor tim » 12 Okt 2016, 23:21

Dit is Maria (Roe) op kamer 8 (ze zat eerst iets verderop in de gang kamer 6 vlakbij het trappenhuis een jaar geleden) en
ken haar al zo'n ongeveer 1/ 1/2 (of 2 jaar) en is een aardige meid. Inderdaad pijpen is niet haar ding en maar je kunt wel je ding doen.
Tietjes cup A hooguit en zeer slank (donker haar). Ze komt koeltjes over en geen gfe maar ik heb toch een klik met haar en
ga misschien van weekend weer bij haar langs. Was toch van plan binnenkort over haar te berichten,
maar zal niet veel meer iets toe te voegen zijn dan wat nu Jajoh en ik al hebben geschreven.

Jajoh

Re: Duisburg, Vulkanstrasse 15, Begane Grond, kamer 008 ... (Naam vergeten)

Berichtdoor Jajoh » 13 Okt 2016, 08:37

tim schreef:Dit is Maria (Roe) op kamer 8.....Was toch van plan binnenkort over haar te berichten,
maar zal niet veel meer iets toe te voegen zijn dan wat nu Jajoh en ik al hebben geschreven.

Bedankt voor de naam, ik heb het aangepast.
Geeft niet als je weinig toe te voegen hebt, toch gaarne wat schrijven (altijd leuk om te lezen hoe andere mensen de seks bij die meiden ervaren).

DriverC

Re: Duisburg, Vulkanstrasse 15, Begane Grond, kamer 008, Maria

Berichtdoor DriverC » 08 Jan 2017, 06:53

Vandaag bij deze dame geweest, nadat ik haar een tijdje links had laten liggen, vond ze niet leuk.
Ze vroeg waarom ik niet meer bij haar kwam, ehm ja omdat het de laatste keren steeds snel snel moet, geen voorspel, heel effe pijpen.
En dan vind ik de € 50 die ze altijd krijgt, te veel, dit keer deed ze het rustiger, ze heeft de booschap begrepen, voorlopig dan denk ik.
Ook nog even anaal, maar dat wil ze niet zonder condoom, dan maar met condoom in dat strakke kontje, daarna zonder condoom in het kutje.
Anaal doet ze liever niet, doet pijn zegt ze, geloof er niets van, kontje is strak, maar schoon en glijd er soepel in, dat doet ze dus vaker.

Ze zit nu weer bij het trappenhuis, kamer nr. weet ik niet exact, om het muurtje heen en dan de eerste kamer aan je linkerhand.
Die kamer tegenover dat standbeeld.

Jajoh

Berichtdoor Jajoh » 08 Jan 2017, 15:11

DriverC schreef:Ze zit nu weer bij het trappenhuis, kamer nr. weet ik niet exact, om het muurtje heen en dan de eerste kamer aan je linkerhand.
Die kamer tegenover dat standbeeld.

Dat is kamer 006 geloof ik. Heb haar daar recent bezocht.

DriverC

Berichtdoor DriverC » 08 Jan 2017, 16:59

Effe opgezocht op het kaartje op Hookers, is inderdaad kamer 06.
Ze klaagde dat deze kamer meer kost dan haar vorige kamer, die is ze kwijt omdat ze op vakantie was.
Snap niet waarover ze klaagt, de kamer die ze nu heeft is een stuk groter en met eigen Douche, meerprijs is slechts € 10 per dag.

tim

Berichtdoor tim » 08 Jan 2017, 23:11

ze zat vroeger (2 jaar geleden) ook al in kamer 6 (waar ik haar heb leren kennen), voordat ze naar kamer 8 ging.
Kamer 6 is ongeveer 1.5-2 keer zo groot als kamer 8. Wordt denk ik pas februari dat ik daar weer ben en
zal dan proberen bij haar langs te wippen.

DriverC

Berichtdoor DriverC » 09 Jan 2017, 17:58

Kan wel kloppen, heb haar c.a. 2 jaar geleden leren kennen, toen was ze heel stil en afstandelijk, tegenwoordig een stuk vrolijker.
De eerste keer zei ze niets over intern spuiten, trok zich snel terug toen ze voelde dat het grootste gedeelte al in haar gespoten was.
Gejammer over wil geen baby, ja dan had je dat meteen moeten zeggen, tegenwoordig maakt ze er geen probleem van.
Mogelijk voor een nieuwe klant wel, omdat ze dan denkt extra geld te kunnen vangen, dus meteen duidelijke afspraken maken, voordat je betaald.

katwesel

Berichtdoor katwesel » 09 Jan 2017, 23:59

DriverC schreef:Effe opgezocht op het kaartje op Hookers, is inderdaad kamer 06.
Ze klaagde dat deze kamer meer kost dan haar vorige kamer, die is ze kwijt omdat ze op vakantie was.
Snap niet waarover ze klaagt, de kamer die ze nu heeft is een stuk groter en met eigen Douche, meerprijs is slechts € 10 per dag.

DriverC , denk je eraan dat in haar thuisland 10 euro erg veel geld is en ja voor ons lijkt het niet zoveel maar op jaarbasis 3650 euro wat
ze extra kwijt is aan huur , dit zou voor een heel deel van ons toch zeker 2 maandlonen (netto) zijn dat ze extra betaald .
Voor haar zou dit in roemenie verwacht ik bijna een jaarsalaris zijn ,

kan me echt wel voorstellen dat ze daarom klaagt

DriverC

Berichtdoor DriverC » 10 Jan 2017, 03:33

Zie het eens vanuit onze perspectief, de eerlijke en hardwerkende man ;)

Kleine kamer is 120 per dag en de grote die ze nu heeft 130, slechts 8% meer voor een veel grotere kamer met douche.

Even van uitgaande dat deze dame hier niet gedwongen zit, heeft ze zelf bewust de keuze gemaakt om zelfstandig ondernemer te worden in een relatief duur land, in vergelijking met haar thuisland, daar horen dan ook hogere kosten bij.
Ik weet niet hoe het in DE zit met het afdragen van belastingen, hier in NL doen ze het niet altijd, of er is gesjoemel met de boekhouding, zogenaamd op papier een minimumloon verdienen, maar wel gebruik maken van sociale voorzieningen, waar ik belasting voor betaal.
Dus de vraag of je begrip voor haar geklaag over een tientje/dag meer huur moet hebben, mag ieder voor zich invullen.
Ik heb er geen boodschap aan, want ik moet ook hard werken en heb te maken met stijgende kosten, denk aan verzekeringen, brandstof, belastingen, huurverhoging, etc.

Terug naar “Ramen/tippelen”