Duisburg, Vulkanstrasse 15, Begane Grond, kamer 08, Melissa

DriverC

Duisburg, Vulkanstrasse 15, Begane Grond, kamer 08, Melissa

Berichtdoor DriverC » 30 Apr 2017, 13:59

Gisteren zaten op Nr. 15, Begane Grond, een aantal leuke jonge meiden op rij, een dame op nr.8 vroeg of ik dichterbij kwam, ze zegt € 30, ik vraag zijn er extra's mogelijk ?
Ze trekt me de kamer in en doet de deur dicht en vraagt zoals wat, ik zeg zonder, ze zegt ja is goed pzc en nzc.
Daarna nog duidelijk een paar keer gevraagd dat het met interne zaadlozing is om verassingen te voorkomen, ja met interne lozing zegt ze.
Ik zeg is goed en betaal, meteen vraagt ze of ik niet voor 1 uur wil blijven, dat is € 100, ik zeg helaas maar heb echt niet meer bij me.
Dit gaf me een slecht voorgevoel, maar ja ik kon niet meer terug, had al betaald en bijna uitgekleed.

Dame is c.a. 1,65, zwart haar, volslank postuur met een mooie natuurlijke cup C, boven haar linker borst een tatto, iets met Pepi...
Ze zei dat ze Bulgaars is, maar dat betwijvel ik gezien de muziek die ze op had, dat klonk eerder Roemeens.
Het topje hield ze aan en deed op verzoek omhoog, 2 prachtige borstjes met grote harde tepels :P
Pijpen was waardeloos, ze ging zo zitten dat je nergens aan kon komen, 3 likjes, en tussendoor steeds schoonmaken met keukenpapier.
Na 30 seconden zegt ze neuken, ok dan maar neuken, hoewel haar kut uitgelubberd er uit ziet, is ze redelijk strak, helaas gaat het met een hoop nep gekreun van haar kant, met na afloop of het goed was, ik zeg uit beleefdheid ja hoor.
Toen ik aangekleed was en weg wilde, moest ik nog even wacht, ze was zelf nog niet klaar, hoezo niet klaar ? je ben toch aangekleed ?
Na de geleverde wanprestatie van nog geen 10 minuten, moet ik even op jouw wachten, dacht het niet, blijkbaar wilde ze tijd rekken om aan andere wandelaars niet de indruk te wekken dat ze het snelle afwerk type is.
Ik deed de deur open en liep naar buiten, leuk wijffie en prima voor een snelle zaaddump, maar veel te duur voor € 50, hier moet je echt geen € 100 spenderen voor een uurtje, want dat zal nog geen half uur zijn voor je weer buiten staat.

Als laatste nog, ze legde haar slipje op mijn stapel kleren, terwijl er genoeg ruimte was om dat ding ergens anders te leggen/ophangen.
Bij dat soort acties word ik achterdochtig, mijn kleren en vooral mijn jas met telefoon en portomonee daar blijf je uit de buurt, dus wees gewaarschuwd.

Terug naar “Ramen/tippelen”