Ewa (Tonisvorst, voorheen Club Tabulos)

willb

Re: Ewa (Tonisvorst, voorheen Club Tabulos)

Berichtdoor willb » 13 Apr 2016, 21:04

Gisteren Ewa gesproken, ze ontvangt niet meer in Viersen.
Ze heeft een vaste baan nu en ontvangt alleen nog op afspraak , ik geloof in Monchengladbach maar weet dit niet zeker.

Robbie

Berichtdoor Robbie » 13 Apr 2016, 23:28

En daarom op sexrelax.de geen tijden meer vermeld. Werkt alleen van ma t/m vr en alleen op afspraak.

cedric

Berichtdoor cedric » 14 Apr 2016, 23:41

Robbie schreef:Waar werkt deze Ewa nu; is het nu Tonisvorst of Viersen?

vierssen

cedric

Berichtdoor cedric » 14 Apr 2016, 23:41

willb schreef:Gisteren Ewa gesproken, ze ontvangt niet meer in Viersen.
Ze heeft een vaste baan nu en ontvangt alleen nog op afspraak , ik geloof in Monchengladbach maar weet dit niet zeker.

vaste baan??? als wat dan. Ewa heeft nog nooit gewerkt buiten deze branche om gast

Robbie

Berichtdoor Robbie » 15 Apr 2016, 13:17

Heb haar pas bezocht en ze zei dat ze nog ander werk deed dus daarom alleen op afspraak.en geen vaststaande werktijden meer.

Noorman

Berichtdoor Noorman » 16 Apr 2016, 17:43

Ewa heeft zeker een beroep naast het oudste.

Noorman

ncnp

Berichtdoor ncnp » 10 Mei 2016, 01:10

Ik kan morgen (vandaag dus) langsgaan maar vind niet hoe ik ze kan contacteren... Iemand?

jeepiej

Berichtdoor jeepiej » 22 Mei 2016, 16:24

Iemand recent nog bij deze super lekkere vrouw geweest? Ik heb begrepen dat ze nog wel actief is. Ik ben vrijdag daar in de buurt en ga proberen om een afspraak te maken.

Steef

Berichtdoor Steef » 30 Mei 2016, 09:58

Vorige week nog bij haar geweest.
Ewa ontvang niet meer in Viersen maar op afspraak bij haar thuis in Mönchengladbach.
De geile sex is niet veranderd. Wat een geile boel. Alle gaten weer hard en zonder condoom geneukt. Nar mijn laatste harde stoten in haar kont heeft zij mij pijpend klaargemaakt. Met haar volle mode heeft zij mij nog lekker getoond. Na een tijdje was er geen zaad meer te bekennen.

Steef

Berichtdoor Steef » 01 Jun 2016, 21:44

Afgelopen maand laat in de middag was ik weer in de buurt van Ewa. Even een berichtje gestuurd met de vraag of zei geil was. Ik kreeg direct antwoord.
"Uhrzeit?"...
"10 min"
"Oké"
En na 10 min. stond ik voor de deur. "Ach bin geil und ach branche zich" was het eerste wat zei zij en had mij broek al open. Eerst even opfrissen zei ik. Ewa zette de douche aan en we klede ons uit. Samen even lekker onder de douche en lekker inzepen.
Ewa wilde in de keuken geneukt worden. Nou, laten we eerst op de bank beginnen. Wat een geile boel. Tongen, pijpen, beffen, vingeren, fisten en in alle hoeken en gaten neuken. Hard en zacht het ging er geil aan toe. Dit heb ik met haar niet eerder meegemaakt. Nu bleek dat zij al een paar dagen niet had geneukt en dat was mijn geluk.
Van de bank naar de vloer, van vloer naar fitness apparaat, en dan naar de keuken. Op de kruk op het kookeiland tegen de wand overal hebben we geneukt. Vier vingers stotend in haar kut en mijn dikke pik hard stotend in haar kont. Ewa was zo geil dat zij meerdere keren schreeuwend klaar kwam. Na de keuken zij we uiteindelijk in de slaapkamer beland en daar heeft Ewa mij met haar mond klaargemaakt. Wij waren allebei zo kapot dat we in slaap zijn gevallen.......
Laatst gewijzigd door Steef op 02 Jun 2016, 07:02, 1 keer totaal gewijzigd.

Terug naar “Prive ontvangst”