Lilly, Oppumer Strasse 35, Krefeld

Robbie

Lilly, Oppumer Strasse 35, Krefeld

Berichtdoor Robbie » 29 Okt 2016, 19:52

Keek gisteren op girl-finden en deze meid leek me wel wat. Heb haar gebeld en gevraagd naar de prijs. Die bleek 50€ te zijn voor rubberloos neuken en reinspritzen. Ben echter eerst naar Oppumer Strasse 1 gegaan en daar aangebeld met de naam "sommer". Er werd echter niet opengedaan. Ik kwam voor De(e)a maar ik kwam er dus niet in. Ze is al een poosje offline maar dat er voor de rest niemand was verbaasde me wel. Enfin; doorgelopen naar Oppumer Strasse 35 en daar aangebeld bij Lilly. Op de foto's ziet ze er aantrekkelijker uit dan in het echt want haar lichaam met kleine borsten en beslist geen cup C wat wel als zodanig stond beschreven op sexdo, Kon me niet echt bekoren. Toch naar binnen gegaan want ik had geen zin om verder te zoeken. Mooie slaapkamer trouwens op de bgg met spiegel. Ik kreeg geen handdoek aangereikt om me te douchen. Dat vond ze niet nodig. (Tong) zoenen deed ze wel maar niet met volle overgave en niet zo lekker als Nicki. Het was niet echt met passie en diep. Pijpen deed ze niet want ze had net gegeten; vreemd. Heb haar eerst wat gelikt en daarna neuken maar god wat was ze strak. Kreeg hem er niet in dus gevraagd naar wat glijmiddel en toen lukte het wel. Eerst in missio en vervolgens cow-girl wat ze lang volhield. Ze kreunde er wat bij. Ook nog doggy en plat doggy gedaan. Ze wist niet eens wat het standje doggy inhield. Uiteindelijk in missio afgesloten en na flink wat stoten haar kut volgespoten. Ik had nog tijd over en stelde voor dat ze me wat masseerde wat ze ook deed.

Of ik terugkom? Nee want in het echt vond ik haar lang niet zo aantrekkelijk als op de foto's. De cupmaat klopt niet en ze had ook een klein hangbuikje maar dat vond ik niet echt bezwaarlijk. Dat ik me niet hoefde te douchen was raar en niet hygiënisch en ze pijpte me vandaag niet eens. Ze was verder wel aardig maar echt spraakzaam en uitdagend zoals Nicki was ze niet. Zeker geen slecht bezoek kaar niet voor herhaling vatbaar.
.
Ze praat Duits, Bulgaars en Turks en is pas 2 maanden werkzaam. Ze werkt van 09.00 uur tot 00.00 uur. Ze vraagt 50430 en 100460 voor NZC en CIP.

Terug naar “Prive ontvangst”