Gracia Duisburg

horny cowboy

Re: Gracia Duisburg

Berichtdoor horny cowboy » 04 Jun 2016, 13:14

Goedemiddag collega's.

Heb García opgezocht op het net, tot mijn stomme verbazing stond er "nur mit schuts".
Nu moest ik toch in Duitsland zijn, dus dacht rij even langs.
Zo gezegd zo gedaan, tot mijn stomme verbazing herkende ze mij nog ... altijd leuk natuurlijk :D
Was alweer een paar geleden dat we elkaar verwend hebben ...
Ik vroeg om een afspraak en of ze nog alles deed wat ze vroeger deed, ivm haar advertentie ...
Ze zei, ik zeg niets met een knip oog ...

Ze heeft het druk, want ze had geen tijd gelukkig, want ik was moe en wilde naar huis.
Was een zware dag met veel slecht weer onderweg, maar om 16 uur ga ik haar weer eens voelen :mrgreen:

Verslag volgt 8-)

horny cowboy

Berichtdoor horny cowboy » 04 Jun 2016, 19:49

Ben net terug van een date met García.
Ze is veranderd:
- rustiger geworden
- iets steviger, wat haar niet misstaat
- borsten zijn erg gevoelig

- service als nog vanouds
- nog steeds het beste om te reserveren, anders is de kans groot dat je voor niets komt

Lang nagepraat, waarin ze mij uitnodigde om morgen terug te komen.
Ze had een verassing voor me zei ze :roll:
Ben benieuwd ;)

De boel is stevig verbouwd, alleen de wachtkamer vind ik niets en je word er nu achter uitgezet inplaats van voor.
Maar dit schijnt alweer 2 jaar geleden te zijn.

Tip voor mensen die privé dieselen, heb vandaag voor 1,04,9 betaald naast de club.

horny cowboy

Berichtdoor horny cowboy » 07 Jun 2016, 19:32

Zoals ik al vertelde, had García een verassing voor mij.
Dus zondag terug gegaan, daar stond ze met Martina 8-)
Ze zei, ze doet wat ik ook doe :D
Martina kwam naar mij en begon te tongen ... altijd lekker.
Na geld te hebben gegeven naar de kamer met de twee dames, waarna ze elkaar begonnen te likken.
Ik stak, omdat ze al nat was, mijn stijve meteen tussen de lipjes van Martina, god wat was die lekker strak.

Ik zal niet alles beschrijven, maar een korte versie geven.
- lekker veel gekomen
- beide lekker geneukt
- beide volgespoten
- García heeft het geil uit Martina haar kutje gelikt.
- Martina heeft García klaar gelikt, terwijl ze mij heerlijk pijpte

Helaas heeft Martina hang lege borsten, voor de rest ziet ze er leuk en geil uit.
Tip, VRAAG HET NIET AAN GRACIA!!!, want ze reageert boos hierop.
Vertel je fantasie, als ze je mag stelt ze het zelf voor en je hebt een super geile date met 2 geile dames.

Melchior

Berichtdoor Melchior » 08 Jun 2016, 11:19

Heb die Martina Jaren geleden bare gehad. Toen was het nog geen standaard service van haar. Bij EWP was ook een oudere dame die bare ging destijds ben haar naam even kwijt maar die werkt er geloof ik niet meer..

horny cowboy

Berichtdoor horny cowboy » 10 Jun 2016, 21:17

Wat ik begrepen heb, doet Martina het nog steeds niet standaard Nzc.

thematrix

Berichtdoor thematrix » 15 Aug 2016, 00:59

Zaterdag bij Gracia langsgeweest, ik kom al een paar jaar bij haar (2-3 x per jaar). In het verleden steeds zeer tevreden geweest, zaterdag liep het echter anders...
Bij het afrekenen vroeg ze me of ik extra services wou. Ik zei neen, doe maar gewoon zoals altijd, dan 125 Eur afgerekend voor een uur. In het verleden steeds nzc kunnen doen voor deze prijs en de extra service vraag was me nog nooit gesteld.
Op de kamer gedroeg ze zich heel nukkig, mocht ook nergens aankomen want ze was te gevoelig... en toen ik nzc wilde penetreren hield ze me tegen en haalde een condoom tevoorschijn. Nzc mocht niet, ook niet nadat ik vroeg hoeveel Eur er dan voor nzc moest bijbetaald worden. Dat had je bij het afrekenen maar moeten doen zei ze. Ben dan maar snel nmc klaargekomen. Na het klaarkomen zei ze nog: "Now that was nothing special wasn't it? If you don't pay for something special you get nothing special". Ben na 20 min dan maar vertrokken, ook al had ik voor een uur betaald.
Iedereen kan al eens een slechte dag hebben maar een klant zo behandelen doe je niet. Mij ziet ze nooit meer terug.

horny cowboy

Berichtdoor horny cowboy » 15 Aug 2016, 22:52

Ja, ze kan soms heel erg nukkig zijn en vreemd doen, is ook mijn ervaring.
Wat je zegt, extra vroeg ze nooit en de laatste keer ook niet ...
Ze weet wel hoe ze klanten weg moet sturen en te zorgen dat ze nooit meer terug komen.
Als je iets verkeerd zegt is het ook al niet goed ... Het is een lekker maar vreemde dame :shock:

Ze heeft iets met haar borsten, die waren bij mij ook heel gevoelig, de tweede keer dat ik langs ging zat ze er ook steeds aan.
Ik heb ook het vermoeden dat ze de club heeft overgenomen of in idergeval de leiding daar heeft.

pindakaas

Berichtdoor pindakaas » 07 Jan 2017, 15:01

Nooit problemen met haar gehad. Komt misschien ook dat ik heel lang bij haar kom. Enige nadeel is dat ze geen anaal doet, maar verder een heerlijke dame om mee los te gaan. En ze lust er wel pap van. Neem meestal 2 uur en dan ga je echt met een lege zak naar huis. Wel van te voren afspreken, want ze heeft het reelijk druk.

Terug naar “Clubs/bordelen”