Duisburg, Tippelzone Zooparkplatz

Wellens

Re: Duisburg, Tippelzone Zooparkplatz

Bericht door Wellens » 01 aug 2019, 14:56

Ik ben er afgelopen weekend nog eens langs gereden in de Mülheimer Strasse aan de Tippelzone Zooparkplatz Duisburg. In het verleden ook enkele keren langs gereden maar nooit een dame opgepikt. Vanwege de looks van de dames maar ook omdat in de wagen wat minder mijn ding is.

Deze keer echter wel enkele dames met deftige looks. 1 jonge dame die ik interessant vond was echter al snel verdwenen, werd denk ik opgepikt door pooier en reed weg. De wagen heb ik later nog gezien met andere meiden. Maar de jonge dame niet meer terug gezien heb er een hele tijd rond gereden. Sommige dames worden wel wat agressief als je er lange tijd rond rijd, enkele voze wijven sprongen na een tijdje rond rijden zowat voor de wagen in of maakten een trap beweging. Heb dit ook wel gezien richting andere voertuigen dus was zeker niet specifiek op mij bedoeld. Er staan ook forsere iets oudere dames die wat minder mijn ding zijn, deze rijd ik dan ook voorbij zonder veel aandacht te schenken. En al zeker als ze opdringerig gaan doen.

Uiteindelijk een Bulgaarse opgepikt van ik meen 19 jaar. Haar naam was Sibel Bulgaars/Turks. Meisje is erg goed herkenbaar slank en rood haar. Redelijk sexy vond ik wel wat een hoerig uitzicht. Ze staat vooraan in de eerste rij op de plaats waar bijna iedereen in rijd. Ze spreekt wat Duits en zo goed als geen Engels, voor mij was communicatie wel wat moeilijk.

Ze vroeg 50 euro voor pijpen en neuken, best veel voor hier. Voor 20 euro extra kon alles AO en intern klaar komen. Dan is 70 euro nog te doen. In de Vulkan lukt me dat tegenwoordig niet meer om volledig ao te scoren dus hier kan het wel nog.

Wou eerst naar een rustig plekje rijden iets van de parking af maar dat mocht niet. Het moest op de parking zelf gebeuren, kan het wel begrijpen de dames weten immers niet wie hen oppikt. Eens uitgekleed bleek ze erg kleine borstjes te hebben, maar goed is niet erg natuurlijk. Pijpbeurt gekregen niet de beste maar ook niet de slechtste.

Het neuken was echter wel zalig. Eerst is ze op mij komen zitten, daarna in missionaris houding haar vol gespoten. Was wel lekker want ze heeft nog een strak kutje.

Op bepaald moment reed er wel politiewagen rond op de parking, reed zelfs voor mij. Maar volgens mij was het enkel maar om oogje in het zeil te houden. Heb ze geen controle zien doen enkel maar wat rond rijden, traag zoals de andere bezoekers.
Laatst gewijzigd door Wellens op 01 aug 2019, 15:00, 2 keer totaal gewijzigd.

Plaats reactie

Terug naar “Ramen/tippelen”