Bare in Clubs

Plaats reactie
Creampiepat

Re: Bare in Clubs

Bericht door Creampiepat » 14 dec 2018, 22:22

Wel blijkbaar gaat ze toch bare, ik hoop ze dus wel eens te ontmoeten!creampiepat.

Creampiepat

Bericht door Creampiepat » 16 dec 2018, 20:15

Hello,
morgen in de Club Amaai, ik zal er zijn vanaf 13.00Hr.
Er is altijd volop actie, die start meestal rond 13.30Hr. En nu maar hopen dat er koppels zijn die bare gaan!!
Dus koppeltjes, ik ben 1.86m en weeg 83 Kg. Draag een zwarte boxershort met een lichtblauwe band met CR7 er op.
Aan jullie om een teken te geven!!
Er wordt in ieder geval lekker geneukt; geen nood indien er niemand bare gaat.
Ik zal dan wel met neuken.

Westvlaming

Bericht door Westvlaming » 23 jan 2019, 13:15

Wij koppel staan steeds open voor leuke bare ervaringen in parenclubs. Wij zijn wel nogal selectief, want mijn vrouwtje is een knappe en slanke verschijning. Mijn vrouwtje is vooral gecharmeerd als de aandacht komt van iemand die een stuk jonger is dan haar. Snor, baard en buik maakt eigenlijk al geen kans. Het zou dus niet de eerste keer zijn dat wij een club bezoeken waar de singles die er rond lopen niet ons ding zijn. Een bare ervaring is geen must voor ons om een leuke avond te beleven. In de relaxruimten kiezen wij natuurlijk niet de meest openlijke plaatsen en hebben wij voorkeur voor de kleinere iets duistere kamertjes. Acanthus op een vrijdagavond is hiervoor meest geschikt. Vooral ook omdat de gemiddelde leeftijd van de singles daar jonger is in vergelijking met alle andere parenclubs dat wij kennen. Mijn vrouwtje gaat nooit zomaar bovenop een pik kruipen, het initiatief moet van de uitverkorene komen. Gebruikt hij toch een condoom dan hebben wij daar alle respect voor en breken daarom zeker het spel niet af. Wij dachten vroeger dan wij de enige waren met deze fantasie maar hebben intussen nog andere dames opgemerkt die bare neuken in club Acanthus. Iets minder selectief dan ons misschien, maar ook wel knap te noemen. Wij zijn geen koppel die enkel bare neukt. Als het op ons pad komt dan is dit leuk mee genomen..

Sugardad1

Club Amai

Bericht door Sugardad1 » 27 feb 2019, 23:05

Ben twee keer in deze club geweest.
Is vlak over de grens en dicht bij Nederland.
Hele leuke club..spannende tijd gehad met een lief Vlaams meiske die voor veel in was..
Jammer genoeg kon ik niet met haar mee naar huis..

Fonske

Bericht door Fonske » 11 mar 2019, 11:45

Donderdagavond 14 maart van 20u tot +-22u ga ik samen met mijn neuksletje (ze is een klein Extra Small met A-Cup sletje) naar Club Goesting in De Klinge. Ze kijkt er weer naar uit om lekker volgespoten te worden ;)
Afbeelding

dubai001

Bericht door dubai001 » 13 mar 2019, 21:45

hey, zou ze zich ook laten neuken en volspuiten van een veertiger, anders kom ik morgenavond langs.
Het is al altijd een droom geweest om een gevuld kutje te neuken of te likken.
Hoe herken ik jullie of waar in de club kan ik jullie vinden ?
Hopelijk mag ik genieten van het gevulde poesje...

Fonske

Bericht door Fonske » 14 mar 2019, 08:07

Leeftijd speelt geen rol, ze is klein en skinny en je kan ons overal vinden in de club.

markie_880

Bericht door markie_880 » 15 mar 2019, 06:43

Jammer dat ik op skivakantie ben. Nog uitstapjes gepland in de toekomst?

Fonske

Bericht door Fonske » 15 mar 2019, 08:21

Het was weer heerlijk in Club Goesting, ze is door 12 man geneukt geweest waarvan 9 bare en dan nog eens 4 man die op haar borstjes, buik en gezicht gespoten hebben.

Creampiepat

Bericht door Creampiepat » 15 mar 2019, 16:00

wow , spijtig maar de goesting is wat ver. Ik ga wel regelmatig naar de Amai (dat is al 1 1/2 hr rijden), waar je ook al eens bare kan neuken. als jullie daar eens naartoe gaan, dan wil deze jongen ook wel meedoen. ik wil zeker niet de eerste zijn; ik hou van volgespoten kutjes! sloppy seconds voor mij, liefst neuk ik bare als er al enkele heren een kutje volgespoten hebben. Het beste glijmiddel!

Plaats reactie

Terug naar “parenclubs”