Bare in Clubs

Plaats reactie
sandstorm

Re: Bare in Clubs

Bericht door sandstorm » 08 jul 2019, 16:14

@fideliocpl ja de zusterclub amai dus. Daar komt het wel is voor.

Zoals voorgangers ook zeggen, bare is eerder uitzondering dan regel. Ga ervan uit dat de meeste koppels het niet willen. Altijd een extra als het toch wel kan.

Gert0000008

Bericht door Gert0000008 » 09 sep 2019, 22:37

Afgelopen donderdag nog eens naar Club Amai geweest.
Er had een dame haar bezoek aangekondigd en dat ze een gevulde kut wou. Het was een Hollandse vrouw, klein, kort wit haar. Was meteen actief en dook direct dark room in. Heb haar daar heerlijk gevuld, ze heeft trouwens gans de avond actief geweest en zei altijd zonder condoom. Was nog een tweede vrouw, deel van koppel, met brilletje die haar in de cinema bare liet vullen.
In die club tot nu toe altijd al kunnen bare neuken

altijdalleszonder

Bericht door altijdalleszonder » 26 sep 2019, 17:32

Wie gaat er morgen naar kinky fetish night in club amai? Een jongedame van koppel in het gastenboek wilt bare. Ikzelf ook. Ben een trav slet van 35j. 1m74 zonder high heels. 72 kilo. Lang blond haar. Overal lekker glad. Zeer popper en zaadgeil
Heaven for me a tranny cock bareback in my ass and my cock creaming ass and pussy

blackmetal

Bericht door blackmetal » 01 okt 2019, 13:20

Zeer recent op maandagnamiddag eens naar Club Amai geweest, veel koppels, singles ook goed vertegenwoordigd met veel actie tot gevolg. Snel een bekend koppel gezien dat alleen bare wil en blijkbaar bij deze houding gebleven is. Mogelijk nog koppels met gelijkaardige voorkeur. Ook knappe dames die pijpen tot het einde aanwezig. Volgens mijn zijn in clubs zoals Goesting en Amai vooral maandag- en donderdagnamiddag koppels die liefst zonder doen en in mindere mate 's avonds. Maar mijn ervaring is beperkt natuurlijk omdat ik niet zoveel naar clubs ga.

rob1three5

Bericht door rob1three5 » 01 okt 2019, 18:52

Het lukt niet in elke club, en ook niet elke keer maar afgelopen zaterdag in Mystique 1 Deense dame in de darkroom nzc, niet klaargekomen, was net binnen, 1 Belgische dame mc maar omdat we zo geil waren zc doggie afgeneukt en 2 uur later een Belgische dame verteld dat het regenjasje niet nodig was. Lekker volgespoten. M'n partner was de pijp koningin :)
Fuck yeah!

Plaats reactie

Terug naar “parenclubs”