SpermaGames - Wülfrath (Diverse data)

Creampiepat

Re: SpermaGames - Wülfrath (Diverse data)

Bericht door Creampiepat » 06 jan 2019, 15:30

wel wel spijtig.
Niemand die naar de 'end of the year' spermagames party is geweest?
Of was het niet de moeite? Andere jaren een superdrukke en Super actieve party met vele actieve koppels.
Ik zal er einde Januari 2019 bij zijn en ik zal weer een uitgebreid verslagje maken.

rob1three5

Bericht door rob1three5 » 06 jan 2019, 17:37

Ik ga ook maar weer 'ns binnenkort. Misschien begin feb. Nu 2x overgeslagen en ik mis het toch wel weer, super relaxed geile sfeer altijd, mooie en/of geile dames. Wat wil een mens nog meer?
Fuck yeah!

sprmktje

Bericht door sprmktje » 09 jan 2019, 13:08

Creampiepat schreef:
06 jan 2019, 15:30
wel wel spijtig.
Niemand die naar de 'end of the year' spermagames party is geweest?
Of was het niet de moeite? Andere jaren een superdrukke en Super actieve party met vele actieve koppels.
Ik zal er einde Januari 2019 bij zijn en ik zal weer een uitgebreid verslagje maken.
nou pat, er waren er genoeg en het was een spetterend feest en heel goed bezocht ook met veel stellen en dames, ik vermoed dat niemand zich geroepen voelt een verslagje te maken op de manier waarop jij dat altijd doet ;)

sprmktje

Bericht door sprmktje » 09 jan 2019, 13:10

rob1three5 schreef:
06 jan 2019, 17:37
Ik ga ook maar weer 'ns binnenkort. Misschien begin feb. Nu 2x overgeslagen en ik mis het toch wel weer, super relaxed geile sfeer altijd, mooie en/of geile dames. Wat wil een mens nog meer?
Ja Rob, het viel me ook al op dat je er niet was de afgelopen keren. Je komt me tenslotte meestal meerdere keren even doen ;) en je paal voelt altijd heerlijk in m'n kutje

rob1three5

Bericht door rob1three5 » 09 jan 2019, 20:05

sprmktje schreef:
09 jan 2019, 13:10

Ja Rob, het viel me ook al op dat je er niet was de afgelopen keren. Je komt me tenslotte meestal meerdere keren even doen ;) en je paal voelt altijd heerlijk in m'n kutje
Ok, deal, ben er weer bij dan. 29/1 ok? Als het kan qua werk dan...
Fuck yeah!

pietwies123

Bericht door pietwies123 » 10 jan 2019, 00:44

Nou reageer maar
Ik kom morgen je kutje vullen

Alex

Vriendje3

Bericht door Vriendje3 » 10 jan 2019, 19:53

Ik ben niet zo goed in het verslag geven. Maar zal een poging wagen.
Door de mail dat het was en de einddatum precies de datum was waar op ik mij had aangemeld.
Was ik wat laat. Ging toch eerst even checken of ik nog op de lijst stond.
En ja ik was welkom.

Eigenlijk daar aan gekomen. Was het erg druk. En de meeste stellen gingen net pauze houden.
Susi was zo als altijd aan het roepen om meer zaad. En melanie liet haar dirigenten stokje ook niet los. :lol:
Bij linda en Jessy Jay was het ook erg druk. Dus alle 4 ben ik maar 1 keer klaar gekomen.
Er liep ook nog een Belgische dame rond die alleen maar met condoom dee.
Aangezien daar geen rij stond heb ik die toch ook maar genomen. Kan toch geen nee zeggen.

Later ging een lange slanke dame ( van stel) met zwart haar haar laatste ronde doen.
Daar heb ik ook nog aan mee gedaan en dat was echt super. Haar vriend vertelde dat ze hierna nog naar ami gingen.

Daar na werd het best rustig.
Er zat nog een stel op de bank en heb daar nog gezellig mee zitten kletsen. Ze waren er met een vriendin.
Hoe wel de kracht er wel uit was en mijn ballen aardig leeg waren, kreeg de vrouw m toch nog even om hoog maat was ook weer snel klaar.. En zing ze verder met haar eigen man.
Nog geen minuut later kwam de vriendin terug met een drankje. Zette haar drankje weg en begon me meteen weer op sterkte te zuigen. We belande uiteindelijk in de speelkamer waar ik het al snel verloor van de gevoeligheid van mijn eikel. Na even wat kunstig pijpwerk ( petje af ik weet dat je mee leest.) kon ik m er weer in steken maar helaas de lichten gingen aan en werden verzorgd naar huis te gaan.

Kortom was supper.

pietwies123

Bericht door pietwies123 » 16 jan 2019, 00:04

Maandag 21 januari rij ik naar Frankfurt, er loopt die dag een gangbang van spermagames en deze wil ik weer eens gaan bezoeken

Zijn er liefhebbers welke interesse hebben om met me me te rijden ik vertrek om 900 u vanaf Limburg hotel de valk in heerlen en rij om kort na 1800u weer terug vanuit Frankfurt naar
Huis

Alex

Creampiepat

Bericht door Creampiepat » 20 jan 2019, 21:24

Hello,
hoe was het in Frankfurt?
De moeite om eens naartoe te gaan?
Komen er ook actieve koppels ?

Daveke31

Bericht door Daveke31 » 21 jan 2019, 00:17

Is er iemand uit omgeving Limburg met wie ik eens mee kan rijden naar een feestje?

Plaats reactie

Terug naar “Gangbangs”