SpermaGames - Wülfrath (Diverse data)

rob1three5

Re: SpermaGames - Wülfrath (Diverse data)

Bericht door rob1three5 » 26 apr 2019, 17:53

Vaak genoeg gezien dat ze gewoon in de rij staan. Niet zo belangrijk, het gaat snel genoeg altijd.
Fuck yeah!

Creampiepat

Bericht door Creampiepat » 29 apr 2019, 21:56

Morgen 30 April, spermagames te Wulfrath! Ik zal er zijn en een verslagje volgt!!

rob1three5

Bericht door rob1three5 » 29 apr 2019, 22:19

Besloten om toch maar te gaan morgen, heb wel zin om me suf te neuken
Fuck yeah!

Creampiepat

Bericht door Creampiepat » 01 mei 2019, 22:11

Zoals beloofd, mijn verslagje van gisteren 30 April 19, spermagames.
Het was een zeer goede sessie moet ik zeggen!!
Volgens mij waren er deze keer minder mannen dan anders en er waren 11 Koppels!!
1. Het tengere Nederlandse dametje met Belgische vriend (Claire), zeer actief en ik heb haar in de Gyno-stoel geneukt en volgespoten.
2. Het Franstalig jong, groot en slank dametje met de bril was er ook, weer zeer actief; éénmaal geneukt en volgespoten in de Gyno-stoel EN éénmaal geneukt en volgespoten in het kleinste kamertje!
3. Het dametje uit Luik dat enkel Met condoom neukt, weer actief. Ik heb haar niet geneukt.
4. Het mooie, jonge slanke dametje (Ukraine) met Franse vriend, iets minder actief, heeft maar een paar heren geneukt; enkel met condoom. Ik heb haar niet geneukt.
5. De grote langharige dame met grote borsten uit Nederland, zeer actief. Ik heb haar niet geneukt.
6. Duitstalig dametje, zeer klein en zeer tenger (vijftiger), ze heeft me lekker bereden. ik heb haar niet volgespoten.
7. Een Duitse, ietwat ouder blonde dame, zeer actief (vijftiger), ik heb haar niet geneukt.
8. Een Duitse zeer grote en slanke dame, enkel met condoom; ik heb haar geneukt, maar niet gespoten.
9. Een Duitse dame met lang zwart haar, veertiger. mooi huisvrouwtje, zeer actief. Ik heb haar geneukt, maar niet gespoten.
10. Een Duits koppel, de dame sprak met een Polls accent, korte zwarte haren. Zeer actief. Ik heb haar geneukt, maar niet gespoten.
11. Een jong Duits koppel (einde twintig schat ik), zij iets molliger. zeer onderdanig, werd volop geneukt en volgespoten. Ik heb haar even doggy style gepakt, maar niet gespoten.
Pffft, vermoeiend, maar fantastisch!!

subje&D

Bericht door subje&D » 02 mei 2019, 11:09

hoi hoi allemaal, en vooral creampiepat Ik denk dat je het over ons hebt als je het hebt over het jonge Duitse koppel zij iets molliger en zeer onderdanig. Alleen we zijn niet Duits maar Belgisch :lol:

Het was voor ons onze eerste keer op een creampie gangbang en het is ons zeer goed bevallen.
We zijn inderdaad een BDSM koppel met haar als onderdanige we houden wel van dirty sex dus dat zat al goed.

We waren vrij vroeg aanwezig en hebben eerst wat gedronken mijn subje had een roze slipje aan en 2 staartjes in haar haar en het viel ons op dat we wel het nodige bekijks hadden. nu ja we... ik maak me geen illusies hoor zij... :lol: :lol: :lol: :lol:
We gingen naar de neukkamertjes en daar was al volop actie, we kwamen een dame tegen met haar gezicht vol zaad en hadden er meteen zin in :)
Eens op een matras ging het volt de ene na de andere man spoot haar vol of kwam klaar in haar mond. Het ging snel het was een erg geile bedoeling.

Bij ronde 2 had ik haar op een bed gelegd en haar een ring gag in gedaan (is een ring in haar mond zodat ze die niet dicht kan doen) met de bedoeling dat mannen in haar mond zouden spuiten. Maar ze staken zelfs hun pik door de gag haha ik dacht nog even hopelijk zit er seffens niet eentje vast lol.
Nadat haar kutje al weer vol met zaad zat ging ik haar wat vingeren en het zaad uit haar kutje in haar mond smeren, ik zag rondom ons dat heel wat mannen dat super geil vonden. vanaf toen elke keer iemand haar vol spoot haalde ik het zaad uit haar kutje en smeerde het in haar gezicht of mond, in no time plakte haar hele snoetje, was best een geil zicht. Ik ging haar zelf neuken en liet haar nadien haar eigen kutje schoon likken door zich te vingeren en haar vingers af te likken...

ronde 3 deden we in de gynaecologen stoel met strakke tepelklemmen op ze vond het geweldig mannen ook het zaad droop uit haar kutje.

Na een tijdje gingen we op de bank in de hoek naast de bar, even uitblazen, maar al snel werd het daar ook erg druk met mannen, ze ging op haar knieen op de bank zitten kutje omhoog en neuken maar. na een klein uurtje had haar kutje toch echt weer wat rust nodig hoor.

Ons laatste rondje deden we op het centrale bed. na een tijdje kwam er een grote man bij haar liggen die nogal ruw (understatement) met haar omging, hij keek me aan en zocht contact en snapte dat het oke was, hij neukte haar het hele bed over spankte haar dwong haar diep te pijpen en sleurden haar over het bed. Zij krijste het uit van pijn en genot en ik keek even op en iedereen die er rond stond stond ons met open mond aan te gapen velen stonden niet eens meer te rukken lichtelijk in shock van dit tafereel denk ik. We werden nadien ook nog aangesproken door een vrouw die dat niet vond kunnen. Maar goed wij hebben het erg naar onze zin gehad. En we gaan zeker nog eens terug.

Groetjes subje & D

Creampiepat

Bericht door Creampiepat » 02 mei 2019, 12:41

Hey, inderdaad het roze slipje en de twee staartjes!! Dat was lekker geil, zoals jullie tekeer gingen!! Maar nu weet ik het , jullie zijn Vlamingen. Hopelijk zien we mekaar nog terug!!

rob1three5

Bericht door rob1three5 » 02 mei 2019, 17:45

Ik was toch ook maar weer gegaan, snel op en neer. 10 voor 12 was ik met dame 1 bezig en 5 voor 2 rondde ik dame 7 af. 3x gespoten, wat een feest. Leuke stellen en wat minder mannen, helemaal top weer!
Fuck yeah!

AntonGB

Bericht door AntonGB » 11 mei 2019, 11:55

Laatste keer was er ook een stel wat, volgens mij, nog maar 1x eerder was geweest. Zij was niet zo groot en zwart haar. Haar man was iets gezetter. Ik had ze nog niet eerder gezien. Toen ik even later rondkeek, waren zij bezig in het afgesloten deel van de grote ruimte. Zij lag op haar rug afwisselend haar man en andere mannen te pijpen, terwijl zij door de een na de ander geneukt werd. Ik sloot achteraan en toen het mijn beurt was, had degene voor mij haar net volgespoten. Ik duwde mijn eikel in het eruit lopende zaad en liet hem langzaam naar binnen glijden. Terwijl ik haar neukte en mijn zak in het eruit gedrukte sperma kletsjte, was zij meerdere mannen door elkaar heen aan het pijpen. Op een gegeven ogenblik zat iedereen aan elkaar, ook mannen aan mannen. Supergeil. Ik was nog niet in haar klaargekomen, maar ik liet mij door haar pijpen, terwijl de volgende alweer met een stijve klaarstond. Op een gegeven ogenblik ging zij op mij zitten in standje 69. Ik likte haar kutje, terwijl zij mij, en andere dichtbije pikken, pijpte. Niet veel later kwam een stijve erg dichtbij. Ik hield haar kut uitnodigend open en hij duwde zijn pik naar binnen, terwijl ik haar clit aan het likken was. Ondertussen kon ik niet zien wat er aan de andere kant gebeurde, maar ik merkte wel dat ik door meerdere mensen betast en gepijpt werd. Ik werd er alleen maar geiler van.
Volgende keer zijn Laura en ik van plan weer samen te komen. Jullie pikken en zaad zijn welkom in haar kutje :-)

rob1three5

Bericht door rob1three5 » 11 mei 2019, 15:32

Geil verhaal, thanks!
Fuck yeah!

jan1481

Bericht door jan1481 » 12 mei 2019, 12:02

Hi, vraagje. Ik zou graag eens naar een party hier gaan, maar ik heb schrik om iets op te lopen... ik ben namelijk niet alleen en een soa is nogal moeilijk uit te leggen :roll:
Is er een verplichte test aanwezig? En hoe ervaren jullie het risico hier, is dat groot of valt dat best wel mee?

Plaats reactie

Terug naar “Gangbangs”