SpermaGames - Wülfrath (Diverse data)

Plaats reactie
rob1three5

Re: SpermaGames - Wülfrath (Diverse data)

Bericht door rob1three5 » 02 mei 2019, 17:45

Ik was toch ook maar weer gegaan, snel op en neer. 10 voor 12 was ik met dame 1 bezig en 5 voor 2 rondde ik dame 7 af. 3x gespoten, wat een feest. Leuke stellen en wat minder mannen, helemaal top weer!
Fuck yeah!

AntonGB

Bericht door AntonGB » 11 mei 2019, 11:55

Laatste keer was er ook een stel wat, volgens mij, nog maar 1x eerder was geweest. Zij was niet zo groot en zwart haar. Haar man was iets gezetter. Ik had ze nog niet eerder gezien. Toen ik even later rondkeek, waren zij bezig in het afgesloten deel van de grote ruimte. Zij lag op haar rug afwisselend haar man en andere mannen te pijpen, terwijl zij door de een na de ander geneukt werd. Ik sloot achteraan en toen het mijn beurt was, had degene voor mij haar net volgespoten. Ik duwde mijn eikel in het eruit lopende zaad en liet hem langzaam naar binnen glijden. Terwijl ik haar neukte en mijn zak in het eruit gedrukte sperma kletsjte, was zij meerdere mannen door elkaar heen aan het pijpen. Op een gegeven ogenblik zat iedereen aan elkaar, ook mannen aan mannen. Supergeil. Ik was nog niet in haar klaargekomen, maar ik liet mij door haar pijpen, terwijl de volgende alweer met een stijve klaarstond. Op een gegeven ogenblik ging zij op mij zitten in standje 69. Ik likte haar kutje, terwijl zij mij, en andere dichtbije pikken, pijpte. Niet veel later kwam een stijve erg dichtbij. Ik hield haar kut uitnodigend open en hij duwde zijn pik naar binnen, terwijl ik haar clit aan het likken was. Ondertussen kon ik niet zien wat er aan de andere kant gebeurde, maar ik merkte wel dat ik door meerdere mensen betast en gepijpt werd. Ik werd er alleen maar geiler van.
Volgende keer zijn Laura en ik van plan weer samen te komen. Jullie pikken en zaad zijn welkom in haar kutje :-)

rob1three5

Bericht door rob1three5 » 11 mei 2019, 15:32

Geil verhaal, thanks!
Fuck yeah!

jan1481

Bericht door jan1481 » 12 mei 2019, 12:02

Hi, vraagje. Ik zou graag eens naar een party hier gaan, maar ik heb schrik om iets op te lopen... ik ben namelijk niet alleen en een soa is nogal moeilijk uit te leggen :roll:
Is er een verplichte test aanwezig? En hoe ervaren jullie het risico hier, is dat groot of valt dat best wel mee?

rob1three5

Bericht door rob1three5 » 12 mei 2019, 14:09

Hi, een hiv/syphilis test is verplicht en wordt ter plekke afgenomen. Er wordt alleen maar de hiv uitslag gekeken ivm te veel false positives op syphilis. De hiv uitslag is een indicatie, niet waterdicht. Chlamydia en bv gonorroe kun je zeker oplopen met minstens 100 vaak bare neukende mensen. Ik heb daar 1x chlamydia opgelopen...
Fuck yeah!

Robbie

Bericht door Robbie » 13 mei 2019, 00:05

Als je niet alleen bent zou ik zeker niet naar de spermagames gaan. Het risico op een SOA is niet te onderschatten. Een test op chlamydia en gonnoroe is er niet en met zoveel mannen is het russisch roulette. Ik heb zelf tweemaal wat opgelopen hier. Er zijn mannen die geen SOA-symptomen opmerken en die vormen dus een groot risico voor anderen.

feynoord

Bericht door feynoord » 13 mei 2019, 13:40

Het is inderdaad Rusische roulette ...de kans dat je daar iets oploopt is veel groter, aangezien je ook met sperma van anderen in aanraking komt.....

jan1481

Bericht door jan1481 » 13 mei 2019, 19:02

Ok, in dat geval zal ik er maar niet naartoe gaan. Thanks voor de info.

Plaats reactie

Terug naar “Gangbangs”