SpermaGames - Wülfrath (Diverse data)

Plaats reactie
Gerbruin2002

Re: SpermaGames - Wülfrath (Diverse data)

Bericht door Gerbruin2002 » 31 jul 2019, 08:56

Hier ook een liefhebber... kom er regelmatig.. Het kan er inderdaad druk zijn maar met een beetje geduld kom je heus aan je trekken. Nooit iets opgelopen en inderdaad deze bare-gb is de geilste in z’n soort die ik ken!!
Ga zelf altijd voor de koppels! Profi’s zijn niet mijn smaak. Een geil huisvrouwtje neuken terwijl manlief/vriend toekijkt is mijn ding! Ben zelf echt zaadgeil en niet vies van zaad van ‘n ander. Van pikken blijf ik af maar een lekker gevuld poesje leeglikken is waar ik graag voor ga! Ook zitten de dames wat later tijdens de gb lekker vol zaad. Ook dat is afhankelijk van de dame en niet altijd het geval. De enen keer is het meer kliederen dan de andere keer. En ja.. de dames zijn niet altijd 20 en fotomodel. Maar kom op... als ze lekker echt geil zijn heb je er meer lol mee dan zo’n strakke profi die een beetje nep licht te zuchten en na twee tellen al wegduwd voor de volgende...
Alles bij elkaar dus ‘exposure’ genoeg! En nogmaals... nooit iets opgelopen! De testen die ze daar doen werken dus blijkbaar voldoende...
En het is zo lekker... voor mij nooit meer een condoom en neuken wat je neuken kan!!!

rob1three5

Bericht door rob1three5 » 31 jul 2019, 09:48

Ze testen al heel lang alleen nog maar op HIV, wat een goede zaak is. Maar genoeg mensen lopen daar chlamydia (wat zeker niet alle mannen merken maar wel weer doorgeven) of gonorroe op.
Fuck yeah!

Gerbruin2002

Bericht door Gerbruin2002 » 31 jul 2019, 14:52

Kom er al een jaar of vier... nooit iets opgelopen.. Be ‘t
Heb me eind vorig jaar nog laten testen omdat ik een m/m contact heb gehad welke ik achteraf niet vertrouwde... helemaal schoon!
Ik zeg echt niet dat er geen risico is hoor!
Maar eigen afweging en tot nu toe alles oké!

burrito

Bericht door burrito » 31 jul 2019, 17:13

Wat de drukte betreft: het is nu 18 maanden geleden dat ik er nog was. Vooral de zomerparty's herinner ik me als soms wat te druk. Op andere momenten gewoon gezellig druk of aan de rustige kant. En altijd wordt het beter doenbaar naarmate de dag vordert. Het is wel zo dat je er klaar voor moet zijn eens je aan de beurt komt. Op het moment supreme net een slappe hebben is kans verkeken en je merkt wel dat sommige heren aan die druk tenonder gaan.

jansen71

Bericht door jansen71 » 23 aug 2019, 00:54

Aanstaande dinsdag is er weer een gb in Wulfrath:
https://www.sexjobs.nl/gangbang/bareban ... ng_6980449

Ik zie dat er een nieuwe dame aanwezig is. Op de derde foto op sj (poster foto waar 5 dames op staan met opschrift van de lokatie en datum en tijdstip etc.) kan je haar rechts zien (blonde dame met de lichtblauwe bikini). Iemand bekend met haar en weten jullie of ze eerder is geweest?

Creampiepat

Bericht door Creampiepat » 23 aug 2019, 06:07

Hallo, ja dat is spermarie. Heel geil dametje, die het echt nodig heeft. En ziet er ook nog goed uit. Geeft soms privé gangbangs in Duisburg, maar adverteert hier niet voor. Ben er al eens geweest.

Creampiepat

Bericht door Creampiepat » 24 aug 2019, 09:28

Tijdens de privégangbangs zijn er steeds koppels aanwezig! Zeker op zaterdag. Ik kan niet dikwijls gaan, maar zaterdag 31 Augustus is er weer eentje. Ik ga dan. Je kan enkel op uitnodiging gaan. Als je dinsdag naar Wulfrath gaat, kan je op een discrete manier vragen of je deel kan nemen. Eens je in hun bestand staat, wordt je via mail voor alle gangbangs uitgenodigd. Het zijn er twee á drie per maand, met test en enkel bare. Prijs valt mee. 31 augustus is 65€.

Plaats reactie

Terug naar “Gangbangs”