SpermaGames - Wülfrath (Diverse data)

xavierke

Re: SpermaGames - Wülfrath (Diverse data)

Bericht door xavierke » 29 aug 2019, 23:44

Ik was ook van de partij! Vond het wel een geslaagd feestje. Belachelijk veel vrouwen voor het aantal mannen dat er was.
Helaas waren niet alle vrouwen altijd even actief. Je moest je kans grijpen als ze naar de matrassen gingen

Van inhuur dames waren de volgende er:
Dacada
Candy Curvez
Jessy jay
Gundula Pervers
Linda Lush

Helaas geen Naomi gezien. Best jammer, want dat is momenteel mijn favoriet! Daar alleen al zou je voor afkomen.

Nooit lang bij de dames moeten wachten, dus daarvan gebruik gemaakt om er zo veel mogelijk te bezoeken voor ik mijn eerste lading in een kut dumpte. Na de eerste keer schieten is het toch altijd wat lastiger vind ik.

Was heel aangenaam verrast door het Indische dametje. Ze kon er wat van. Haar vriendje bood haar aan als gebruikshoer en zelf deed ze gretig mee
Ze werkte de ene man na de andere af in hoog tempo in de zetel. Ze lag op haar rug met bekken naar boven gekanteld. Dit zorgde er voor dat het zaad mooi diep in de kut bleef zitten.
Ik ben zelf een enorme zaad liefhebber, dus haar volle kut neuken was genieten.
Nadat ik klaar was ging haar bekken wat naar voren zodat het zaad er uit liep. Heb nog snel wat op kunnen likken voor het aan de volgende was.

Robbie

Bericht door Robbie » 30 aug 2019, 08:01

Xavierke; niet gevraagd naar de reden van afwezigheid van Naomi?

xavierke

Bericht door xavierke » 30 aug 2019, 10:43

hmm, had ik beter gedaan. maar op zich viel er meer dan genoeg te neuken. Ik kon niet volgen, dus dan vond ik dat ik ook niet moest klagen :D

Maar halverwege het feestje, net voor de stripact, kregen we een preek van de organisatrice dat we ons niet als beesten moesten gedragen.
Hadden wat probleempjes gehad tijdens vorige feestjes: agressief haantjes gedrag, gebruikte condooms in het eten enzo...

Barefan
Site Admin

Bericht door Barefan » 30 aug 2019, 12:07

wtf gebruikte condooms in het eten. GADVERDAMME Nu de meeste mensen op spermagames houden wel van wat zaad maar niet in hun eten denk ik he brrr

Janneman

Bericht door Janneman » 09 sep 2019, 08:29

Ik twijfel om morgen ln 1ste deelname te doen. Maar het feit dat ik geen reet Duits spreek nog begrijp houd me wat tegen. Het feit dat ik daar de vaste dames zou kunnen volspuiten spreekt me dan weer enorm aan.

Zijn er nog onder jullie die met deze taalbarriere sukkelen? En gaar er mss morgen onder jullie ook?

Creampiepat

Bericht door Creampiepat » 09 sep 2019, 12:34

Ze spreken ook een woordje engels, dus ik zou zeggen: ga ervoor!!

rob1three5

Bericht door rob1three5 » 09 sep 2019, 13:00

Trouwens, je komt dat om te neuken. Voor een goed gesprek moet je er niet zijn 😂😂
Fuck yeah!

Jan-v

Bericht door Jan-v » 12 sep 2019, 22:12

De 24e is er weer een gangbang in Wulfrath, iemand die van plan is te gaan?

Hoewel ik al heel wat ervaring heb met gangbangs, zowel bare als niet bare, blijf ik toch twijfelen over deze... De reacties zijn vaak gemengd, gaande van super goed, tot barslecht. Je kan natuurlijk zeggen: ach man, doe zo flauw niet en ga gewoon. Maar het is echter wel 2u rijden voor me en ik moet er een volledige verlofdag aan opofferen. What to do, what to do...

Fast Guy

Bericht door Fast Guy » 12 sep 2019, 22:29

Ik zit een beetje in hetzelfde schuitje... Paar maanden geleden voor het eerst geweest en had daaraan wat gemengde gevoelens overgehouden. Maar wil eigenlijk nog een keertje gaan alvorens een definitief oordeel te vellen.

pietwies123

Bericht door pietwies123 » 12 sep 2019, 23:19

Nou mensen,
Ik kan je een ding vertellen, nergens maar ook echt nergens krijg je dit geboden.
Het buffet is perfect, tenminste als niet de een of andere gek een condoom in het eten gooit..vrouwen in overvloed maar we zijn nu eenmaal mensen en mensen doen dus vaak precies dat wat ze zelf willen en natuurlijk is er weleens een akkefietje maar ook dat mag de pret niet drukken.
Er is als het zo super warm is soms te veel spanningen en frustratie onder de mannen dat is alles.

Ik ga er in ieder geval al jaren (7) met plezier heen en dus blijf allemaal lekker thuis dan heb ik alle ruimte.

Gr alex

Plaats reactie

Terug naar “Gangbangs”