SpermaGames - Wülfrath (Diverse data)

rob1three5

Re: SpermaGames - Wülfrath (Diverse data)

Bericht door rob1three5 » 28 okt 2019, 07:53

Ik ga niet meer, heb er 2x chlamydia opgelopen, risico is me te groot.
Fuck yeah!

Kees&Brenda

Bericht door Kees&Brenda » 28 okt 2019, 20:18

Wij zijn morgen vd party. :D En ze heeft er zin in...

Creampiepat

Bericht door Creampiepat » 28 okt 2019, 22:09

Wow mooi zo Kees en Brenda en ik zal er ook zijn, ik heb een paar dagen mooi opgespaard!!

Trogdor

Bericht door Trogdor » 30 okt 2019, 09:00

Zo een verslagje van mijn bezoek van gisteren en gelijk antwoord op mijn eigen vragen.

De reis heen is inderdaad 2,5 uur vanuit Amsterdam. Als je er wilt zijn om 12:00 rijd je heerlijk na de ochtend spits.

Op advies van andere leden hier heb ik ervoor gekozen om de auto te parkeren bij het winkelcentrum / supermarkt. Gebruik dan dit adres.:

Dänisches Bettenlager Wülfrath
Alte Ratinger Landstraße 25a, 42489 Wülfrath, Duitsland

Daar is meer dan genoeg parkeergelegenheid en het is 3 minuten lopen naar de locatie.

Eenmaal binnen is het gelijk afrekenen en je moet je aangemeld hebben, anders dan sturen ze je echt gewoon weg. Gebeurde met een meneer voor me die duidelijk ongelukkig was met deze gang van zaken. Bij het betalen in het Engels gewoon gesproken en het is me keurig vertelt om eerst de hiv test te doen, dan ga je naar je de kleedkamer douchen en opfrissen daarna ga je terug naar de hiv test kamer en krijg je uitslag met een polsbandje.

Zo gezegd zo gedaan, bij de hiv test was de man in kwestie uiterst vriendelijk en ook hij sprak prima Engels. Dus voor taal barrière, niks van gemerkt. Dus prikje en naar de kleedkamer en douche.

De kleedkamer zelf is niet heel groot maar het grootste euvel is de kleine locker. Ik had een rugtas mee met wat toilet artikelen en een extra boxer en handdoek en ik moest echt proppen. Wel had de locatie voor iedereen een handdoek dus eigen handdoeken zijn niet nodig.
Snel onder de douche, er zijn er 3 maar de stort/regen douche was kapot dus even wachten. Douche is verder netjes alleen veel water op de vloer wat mogelijk tot gladde situaties kan leiden.

Terug naar de Hiv test, daar krijg je een polsbandje om met daarop je kluis nummer en hoe laat je hiv test was. Oke en nu wat drinken.

Aan de bar een cola gedronken en eens de kat uit de boom gekeken. Er waren nog meer Nederlandse mannen zo te horen. Na mijn cola begonnen met een ronde langs de kamers.

Op dat moment waren er 4 dames aan het werk. Dus even staan kijken hoe het eraan toegaat. Nou dat laat weinig tot de verbeelding over de mannen staan bil aan bil om de vrouw heen en als de man die haar neukt klaar is staat de volgende stijve paal al klaar om het gat te vullen.

Wauw... Heftig...

Even terug voor nog een cola. Besloten om maar wat te gaan eten.

Over de kantine kan ik kort zijn, er zijn 12 stoelen en het is een lopend buffet. Geen slechte kwaliteit maar zeker niet zo uitgebreid als in een parenclub in Nederland. Ach... Je komt niet voor het eten.

Terug naar de actie...

Uiteindelijk werd het iets rustiger, dus heb ik me laten pijpen door een van de amateurs. Daarna heb ik Decada geneukt en toen gewacht... Er liep een amateur dame rond, die echt heel aantrekkelijk was. Maar waar duidelijk was dat dit haar eerste keer was. Ze zocht een plek maar doordat ze gevolgd werd door 20 ouwe mannetjes kon ze haar draai niet vinden. Erg jammer...

Al bij al heb ik de aangekondigde dames gezien en 4 actieve stellen waarbij er een stel was dat alleen met condoom werkte.

Toen om 15:00 de stripper muziek begon was ik er wel klaar mee. Vond het eigenlijk wel een beetje tegen vallen.

Herhalingsgevaar? Misschien leuk om te doen een a twee keer per jaar. Maar anders dan is het een pokke eind rijden en zo goed was het ook weer niet.

Roos

Bericht door Roos » 02 dec 2019, 16:03

Hoi,

Ik ben al een aantal jaren met mijn vriend heel actief bij parenclubs in NL en BE en wil eigenlijk al een tijd naar Spermagames. Op dit forum zijn de reacties zo gemengd en ik lees toch meermaals van mensen die ziektes hebben opgelopen, dus ben erg benieuwd naar jullie ervaring. Komt een SOA vaak voor?

Ik hou daarnaast echt van veel mannen, liefst snel na elkaar! Nu dat er zulke slechte verhalen rond gaan van feestjes die op niks trekken, vraag ik me af, zullen er wel genoeg mannen zijn voor mij? Of is het echt een doodse boel waar bijna niemand meer op af komt?

Xx Roos

Creampiepat

Bericht door Creampiepat » 02 dec 2019, 16:28

Hallo, ik ga naar de spermagames sinds het begin in Wulfrath en soms ook in de buurt van Bonn. Ik laat me om de twee maanden testen. Ik heb nog nooit iets opgelopen. In Wulfrath zijn er zeer veel mannen, ja daar kan je je hartje ophalen. Als je dat echt wil, dan loopt het zaad uit je kutje. Ik ben reeds ingeschreven voor 30 december. Ikzelf hou van sloppy seconds; dus een kutje neuken waar al flink wat zaad ingespoten werd. Ik kijk er al naar uit.

Roos

Bericht door Roos » 03 dec 2019, 15:47

Vreemd omdat ik hier toch best vaak las dat mensen een soa opliepen op die feestjes. Ik weet niet meer wat ik moet geloven, en wat de kans is dat ik thuiskom met een soa als chlamydia. Ik dacht eraan om de meiden die ingehuurd worden eens te bevragen, maar die zullen wellicht allemaal ontkennen dat ze daar een soa opliepen. De organisatie evenzo. Vandaar dat ik op dit forum meer duidelijkheid dacht te krijgen. Maar dat valt me nog best tegen gezien de tegenstrijdige uitspraken. De twijfel is hierdoor juist een beetje toegenomen, en de neiging om dan maar bij gangbangs in gewone parenclubs te blijven, ook al is dat altijd met condoom, wordt er niet minder door. Al moet ik zeggen dat Wülfrath voor de rest vrij goede commentaren krijgt en mijn zin om eraan mee te doen daardoor wel blijft bestaan. Moeilijk moeilijk moeilijk... :cry: Zijn er vrouwen die dit lezen en hun ervaringen willen delen met me???

pietwies123

Bericht door pietwies123 » 03 dec 2019, 16:50

Hallo,

Ik ga al 7 jaar 2 wekelijks naar Wulfrath,Rheinbach of soms naar Karlsruhe.
Een soa heb ik tot op heden nooit opgelopen.echter dat is geen garantie,ik denk dat het gezien het publiek 90% dezelfde mensen mee gaat vallen.
De sfeer is goed eten is goed en er zijn steeds voldoende mannen en vrouwen aanwezig.
Wat door SG geboden wordt zul je elders niet vinden

Alex en Bianca

rob1three5

Bericht door rob1three5 » 03 dec 2019, 19:47

Eens, SG is erg geil, leuk en uitnodigend. SOA risico is er natuurlijk wel, dat hoort erbij, helaas. Het valt mij per saldo wil mee, 2x chlamydia op iets van 50 bezoeken over een jaar of 5.
Fuck yeah!

Roos

Bericht door Roos » 04 dec 2019, 16:35

Gaan jullie al die tijd als koppel? En zij is dus in al die jaren door de heren daar bare genomen en heeft nooit een soa gehad, begrijp ik dat zo goed?
Laatst gewijzigd door CWP op 04 dec 2019, 18:19, 1 keer totaal gewijzigd.

Plaats reactie

Terug naar “Gangbangs”