Tabulos Weekend-Orgie

Barefan
Site Admin

Tabulos Weekend-Orgie

Bericht door Barefan » 07 aug 2016, 16:45

zo ik stap zo in mijn auto en rijd eens naar hier om mijn zaad te lozen, hopenlijk is het er wat leuk straks verslagje.
Maar toevallig iemand ervaring of enig idee waar ik me aan kan verwachten?
http://www.fickanzeiger.com/sexpartys/i ... 1470301145

Ik hoop stiekem op veel soppende en met sperma gevulde poesjes

katholiek

Re: Tabulos Weekend-Orgie

Bericht door katholiek » 07 aug 2016, 18:53

Ik zou er niet teveel van verwachten, getuige: https://www.tabulose-huren.com/showthre ... ATASTROPHE
tbh.png
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.

Barefan
Site Admin

Bericht door Barefan » 08 aug 2016, 12:06

zo ben terug,
en sorry van de Duitse post hier boven begrijp ik niets ik spreek geen woord Duits.

Maar goed naar ginder gereden en er naast kijken kan je niet.
Er hangt namelijk in gigantische nummer boven de deur 119A.
Naar binnen op een trapje waar ik al van dacht mmm dit zou wat verzorgder kunnen maar goed het is maar een trap.
Verder naar boven vond ik eindelijk de toog die ook dienst deed als kassa.
daar kreeg ik te horen van een meisje dat er 3 meisjes aanwezig waren en 2 deden er AO.
OKE ik keek eens rond en dacht pfff.
op de flyer stonden 9 meisjes dacht ik.
Daar iets van zeggen had geen zin want ik spreek geen Duits en zij nauwelijks Engels.
Voor de afstand dat ik gereden had en de prijs van 50€ had ik zoiets van je oke dan zie ik het maar als zaad dump ofzo.

en ik hoopte op de GB die beloofd was om 19 uur.
Dus ik gewacht tot 19 uur maar geen GB.
Dan kwam er een dame naast me zitten en een beetje aaien en vroeg of ik mee naar boven ging.
Ja hoor onderweg vroeg ze nog iets over gummie ofzo nu gelukkig wist ik wel wat ze bedoelde dus nee dankje.

Wat in eens in bed mee maakte sloeg alles eerst wou ze mij al kussen daar had ik geen zin in en in vertelde haar dat zij verstond mij. Ik werd bijna ruw verkracht want ik moet echt moeite doen om me steeds weg te draaien dan was ze dus boos dat ik niet wou zoenen.
Dan ging ze 5 keer aan mijn tepel likken dan 3 keer op en neer over men pik met haar mond zo ver open dat ik niets voel en dan die poes in.
Nu die was werkelijk kurk droog en daar ging dus echt niets in maar zij toch maar proberen. toen ik wat spuug wilde nemen werd ze nog bozer en ging ze schelden etc. toen was ik het beu. Ik kan heel goed men erectie behouden gelukkig.
Ik heb haar op haar knieen gezet in doggy eens goed op die poes gespuugd (en kwaad dat ze was en van haar oren maken pffff maar goed toch geneukt dan en zo snel mogelijk klaar gekomen. gelukkig zat ze met haar gezicht in een hoek en kon ze dus niet zo snel weg anders was ze weg gelopen naar de douche voor men zaad in haar kut zat.
Een van mijn slechtste ervaringen op sexueel gebied ooit.

Dan de volgende een of andere blonde dame die ging naar boven met een andere man en ik dacht ik ga een kijkje nemen.
Toen hij klaar was ging er onmiddellijk keukenpapier tussen haar benen.
ik vroeg nog om niet schoon te maken maar nee hoor.
Haar kut as dus niet zo droog omdat er nog een goede kwam zaad van de vorige in zat gelukkig.
ik kwam niet zo heel snel klaar omdat ik mijn zaad al kwijt was.
En dat iriteerde haar en ging dus ook over in zeuren in een taaltje waar ik nog nooit van gehoord had.
ooo en vooral het vele zuchten ook niet vergeten he.
Kortom het was echt niets het was ronduit een verschrikkelijke ervaring maar goed.

Ik heb voor 50 euro 2 vrouwen geneukt en er in totaal 250 km voor gereden heen en terug dus dat viel ook nog goed mee.

Maar ze zien me er in elk geval NOOIT meer terug.

CWP
Moderator

Bericht door CWP » 08 aug 2016, 14:35

LoL, heb je een forum om de pareltjes er uit te halen. Kom je dit tegen...

lekker ding

Bericht door lekker ding » 08 aug 2016, 14:52

CWP schreef:LoL, heb je een forum om de pareltjes er uit te halen. Kom je dit tegen...
:lol: :lol: :lol: en volgens mij was ie gewaarschuwd...of al onderweg... ;)
De e is van eikel een keiharde kwast, de F het flamousje waar hij graag in past. ;)

Barefan
Site Admin

Bericht door Barefan » 08 aug 2016, 16:10

Ik was al onderweg en had dat berichtje niet meer gezien jammer genoeg

Handycarp

Bericht door Handycarp » 08 aug 2016, 17:46

Ach eens te meer een bevestiging dat dit forum echt bestaansrecht heeft!

frankypanky

Bericht door frankypanky » 09 aug 2016, 23:44

AO-party's mochten toch ook niet meer? Ik kwam wel eens in Viersen en Krefeld voor een AO-pausal, maar dat is tegenwoordig helemaal dood.

Dus als ik tegenwoordig een 'aankondiging' zie van een zaak dat ik niet ken, word ik -gezond- achterdochtig.

Jammer...(dat de mooie tijden voorbij zijn) :cry:

Robbie

Bericht door Robbie » 26 nov 2016, 22:16

http://www.fickpartys.net/9-ao-girls-ta ... al-viersen

Zondag en maandag is er weer een party in Viersen (Dulken).

lp69

Bericht door lp69 » 28 nov 2016, 19:03

Ik ben er geweest, het was een fantastisch feest.

Eindelijk weer eens hoe het hoort. Een mooie aangeklede gelegenheid, alles super schoon, meerdere kamers, kluisjes voor je spullen, een ruime grote ronde bar, voldoende zitgelegenheid aan de bar, een danspodium met paal en een paar banken. Bij binnenkomst waren er twee meiden naakt op de bar aan het dansen en twee aan het strippen op een klein danspodium. Overal kon je sex hebben, direct aan bar, op de banken, op het podium meedoen, en uiteraard op de kamers. Er waren maar liefst 10 meiden, zagen er zonder meer goed uit en waren tot veel bereid. Op de kamers was regelmatig een gangbang waar men de een na de ander zijn genot gaf. De meeste naturel.

De dames kregen moesten per wip melden bij de bar, wat ze zonder meer motiveerde om lekker actief te blijven. Dit was een dag om niet snel te vergeten. Viersen zou zo maar weer op de lijst favorieten kunnen komen. De meiden hadden het ook goed naar hun zin, ondanks dat het druk was. Na 8 uur moe en voldaan naar huis gereden.

Plaats reactie

Terug naar “partytreffs”