Vulkanstrasse 13, 2e verdieping, kamer 204, Teddy

Plaats reactie
Jajoh

Vulkanstrasse 13, 2e verdieping, kamer 204, Teddy

Bericht door Jajoh » 06 okt 2017, 18:43

Nou, dat gedoe met condoomplicht is nog steeds niet bij iedere meid het geval. Ik liep een beetje rond te kijken in Vulkanstrasse nummer 13 toen een redelijk kleine, slanke dame mij wenkte. Ze gaf uit zichzelf aan dat ik voor 30 ohne geblasen kon worden. Ik glimlachte en vroeg of ze dan ook alles ohne deed, waarop ze 4 vingers opstak. Met een beetje doorvragen zou dat inclusief reinspritzen zijn, dus gauw naar binnen. Ze zei dat haar naam Teddy is en wees richting de wasbak. Ik gaf aan dat zij dat mocht doen (m'n zakie wassen) en dat deed ze dan ook...
Ze ging daarna zelf voor de wasbak staan maar maakte geen aanstalten zichzelf te gaan wassen. Ik greep die gelegenheid aan om van achteren mijn lul tussen haar benen te steken, ze keek achterom, glimlachte en begon haar bekken heen en weer te bewegen. Ik pakte haar rechterbeen en zette die bovenop de bider, zodat mijn lul langs haar lipjes en klit bewoog. Ze scheen het wel leuk te vinden want ze bewoog lekker mee. Pluspunten!
Haar opgepakt en op het bed gelegd, zodat ik haar even kon beffen. Vond ze blijkbaar best wel lekker want ook nu beweeg ze lekker mee. Ze pakte mijn oren en trok mijn hoofd richting haar mond. Ze begon me zowaar ook nog eens te kussen (helaas zonder tong, wat ik ook probeerde. maar goed je kunt ook niet alles krijgen wat je wilt).
Toen was het de hoogste tijd om " in te loggen". Ik had verwacht dat ik weer eens veel te snel klaar zou komen, maar het viel mee... Heb een behoorlijke tijd door kunnen stoten tot ik uiteindelijk haar poesje goed heb kunnen vullen.
Viel niet tegen ( en mooi dat ik toch weer een nieuw adresje heb kunnen ontdekken).
NZC? ;) Jajoh, lekker toch!

Robbie

Re: Vulkanstrasse 13, 2e verdieping, kamer 204, Teddy

Bericht door Robbie » 06 okt 2017, 18:53

Goed nieuws jajoh voor 30€ blank inloggen. Welk dag en tijdstip bezocht je haar want dit smaakt naar meer?

Jajoh

Bericht door Jajoh » 06 okt 2017, 21:01

Nee, het was dus 40 euro (4 vingers stak ze omhoog 8-) ). Ik kom er nu net vandaan, was zo rond 18:00 bij Teddy

Robbie

Bericht door Robbie » 08 okt 2017, 17:48

Deze meid aangesproken en idd 40€ voor alles zonder maar ze is totaal niet mijn type dus verder gelopen.

bbdeg

Bericht door bbdeg » 28 okt 2017, 15:22

Deze week bij haar geweest. Alle info klopt. Ze is lief, klein en slank, alleen jammer dat haar borstjes meer theezakjes zijn na 3 kinderen. Verder lastig communiceren met haar, ze kan alleen Bulgaars en een paar Duitse termen. Maar ze is wel lief en komt de afspraken netjes na, geen gezeur.

Herhaling? Denk het niet, meer een achter-de-hand adresje.

Jajoh

Re: Vulkanstrasse 13, 2e verdieping, kamer 204, Tedy

Bericht door Jajoh » 24 mar 2019, 00:15

Sinds ik haar heb "ontdekt" in 2017 kom ik nog regelmatig bij Tedy. Maar omdat het telkens een beetje van hetzelfde is geen zin gehad om steeds dezelfde recensie neer te schrijven. Tot vandaag.....

Was weer in de buurt van de Vulkan en had mijn zinnen weer op Tedy gezet. Toen ik haar kamer inliep lag ze te kletsen met een collega, maar die werd verzocht op te zouten :lol:
Zoals gewoonlijk liep ze eerst weer een beetje te klagen over het gebrek aan klanten maar daar reageer ik tegenwoordig al niet meer op. Ze vroeg of ik een uurtje wilde blijven (voor 100 euro) en ik besloot dat maar eens te doen.

Even mijn zakie gewassen en terwijl zij zichzelf ook waste begon ik haar al wat te strelen. Ik liet haar voorover tegen de wasbak leunen en nam haar van achteren. Ik had een volle zak en die wilde ik gauw geleegd hebben. Ik kwam best wel heftig klaar en ze bleef staan totdat een groot deel van m'n zaad op de vloer was gedruppeld (best wel gek geluid maakt dat op een tegel-/laminaat-vloer). Even alles gereinigd en op het bed gaan liggen.

Ze kwam bovenop me liggen en deed eerst alsof ze wilde gaan slapen. Ik nam haar in mijn armen, streelde haar nek en speelde wat met d'r haar. Vond ze blijkbaar wel lekker want ineens ging ze rechtop zitten en begon met haar kutje over mijn lul te schuiven die daardoor weer hard begon te worden. Dat zorgde er weer voor dat ze steeds fanatieker begon te bewegen tot ze zich op mijn lul liet zakken. Ik begon mee te bewegen, maar ze liet merken dat ik dat even niet moest doen :o :shock:

Haar wangen werden steeds roder en ze begon zwaarder te ademen tot ze zich plots weer op me liet vallen. Geen idee of ze echt klaargekomen was of dat drommels goed speelde, maar ze begon me ineens te zoenen. Met tong, wat ze in al die jaren nog nooit eerder had gedaan.....
Door deze bijna GFE ervaring kwam ik voor de 2e keer best wel heftig klaar en dit keer bleef ze gewoon op me liggen en tongde me of haar leven er van af hing. Helaas was het uurtje weer veel te snel voorbij en was het weer de hoogste tijd om naar huis te gaan.

H.loper

Bericht door H.loper » 15 apr 2019, 13:19

Welk deel van de dag is ze
Daar?

Jajoh

Bericht door Jajoh » 15 apr 2019, 20:18

Ik ga meestal eind van de middag (zaterdag of zondag) of in de loop van de avond (vrijdag). Ze is wel redelijk vaak bezet de laatste tijd, maar aan de kruk die in de gang staat kun je dan wel zien of ze aanwezig is...

Plaats reactie

Terug naar “Ramen/tippelen”