Eroxx - Balen

bareboy

Eroxx - Balen

Bericht door bareboy » 20 feb 2018, 00:59

Bareboy's wife took charge this weekend .She contacted a couple we know from Mol .They invited us to club Eroxx in Balen
on Saturday night.
We arrived with the other couple at 21.30 .The club was having a Valentine's theme for the weekend.After eating, the food was surprisingly good.We danced with each other and met up with the other couples friends.There was a imediate click with them 43 her 46 him .
Into the playrooms we started just the 4 of us .But we were joined after 20 minutes by the other couple and their friends.
Not a condom in sight.
So we had a wet 2 hour orgie with creampies and double penetration and even a attempt at triple penitration .
This night was teriffic .The only bad part was at the end of the night when 2 couples had a fight. But Bareboy and his beautiful wife had a very memorable evening.
We will go back at the end of next month on a Monday night when they allow single guys.
This is for my wifes fun.
Bareboy
Laatst gewijzigd door CWP op 12 aug 2018, 23:11, 1 keer totaal gewijzigd.

onvermoeibaar

Re: Eroxx Balen

Bericht door onvermoeibaar » 09 aug 2018, 22:23

Ik had vandaag ook een bare ervaring in Eroxx Balen, gangbang namiddag met een supermooie dame van een koppel. 2 x haar poes volgespoten. Was echt een hele geile en mooie slet. Daarnaast nog een ander sletje geneukt, wel met condoom.

stoutstel17@

Re: Eroxx Balen

Bericht door stoutstel17@ » 12 aug 2018, 22:05

Is dat een bepaalde avond daar dat het Bare is?

onvermoeibaar

Re: Eroxx - Balen

Bericht door onvermoeibaar » 13 aug 2018, 19:52

Neen, er is geen bepaalde avond. Als jullie gaan en bare willen, wil ik zeker nog eens gaan ;-)

Hotboy8001

Bericht door Hotboy8001 » 14 aug 2018, 06:10

Week geleden op de maandag langs geweest was er ook een dame die hem er zo bare induwde. Het gebeurt daar minder in de publieke plaatsen. Maar veel meer in de twee afgezonderde plaatsen. Dus wil stoutstel71 wel eens helpen pm...
Laatst gewijzigd door Hotboy8001 op 14 aug 2018, 06:10, 1 keer totaal gewijzigd.

pieter1989

Bericht door pieter1989 » 19 jan 2019, 12:18

Ik ben een tijdje geleden naar de hoerennacht geweest in eroxx.
De parking stond volledig vol dus ik was hoopvol dat er wat te beleven viel. Gezien het hoerennacht was kreeg ik 3 bandjes in ruil voor prestaties.
Even rondgekeken en er waren wel een aantal leuke koppels.
De vrouw van 1 koppel was zeer actief. Iedereen die wou en het geduld had zijn beurt af te wachten werd gepijgt en mocht haar neuken of lekken. Het was ook een heel mooie dame. Haar man lag naast haar om alles in goede banen te leiden want het was behoorlijk drummen.
Dan was er een molligerer dame die een pijprondje heeft gedaan. Maar dat was na 5 pikken al weer gedaan. Of met andere woorden 1/3de van de mannen die zich rond haar hadden verzameld.
Verder was er een koppel dat toeschouwers dulden maar je mocht niet aanraken. Met mekaar deden ze het zonder condoom.
Er was een mooie zwarte dame die op een gegeven moment naar een zetel ging en begon te kussen. Ik vroeg uit beleefdheid of het stoorde of ik bleef kijken in het Engels want ze waren Engels talig. Ze hadden liever geen toeschouwers maar ik mocht blijven zitten als ik op afstand bleef. Gezien de schoonheid van de dame kwamen er nog andere mannen binnen en bij de?3de besloten ze een privé kamer te nemen.
Deze privé kamers waren altijd bezet. Gordijnen volledig toe. Altijd enkel koppels en zelfs nooit een trio binnenin.
Ik hoorde een dame ook klagen over de aanwezige mannen. Ze omschreef het als. Je mag de actée ruimtes niet betreden of je hebt een kudde mannen achter je aan. En ik kon haar geen ongelijk geven want het was de waarheid.
Ondertussen had ik van 2 mannen die vertrokken hun bandjes gekregen. Ik had dus 9 bandjes voor de avond en had eentje gebruikt.
Later toen het koppel stopte en op de dansvloer stond heb ik aan de dame nog 2 bandjes gegeven gezien ik vond dat ze het verdiende en ik toch dacht dat ik nooit van mijn bandjes zou af raken.
Dit laatste bleek werkelijk. Ik heb de andere bandjes niet meer kwijt geraakt. En ben dus letterlijk met dubbel zoveel bandjes geëindigd dan ik begon.

Algemeen kan ik zeggen dat ik buiten die ene dame niets te beleven viel. Zelfs tussen de koppels heb ik buiten met hun eigen partner geen actief gezien.

loperken

Bericht door loperken » 19 jan 2019, 16:00

Waaarom heet dat dan hoerennacht?

Creampiepat

Bericht door Creampiepat » 20 jan 2019, 21:33

Hallo,
in de EROXX komen redelijk veel mooie jonge koppels op vrijdagavond, spijtig genoeg enkel om te eten, drinken en dansen in lingerie.
Ik heb het meermaals meegemaakt.
De hookersnight is iets anders, maar je moet wat geluk hebben, soms gebeurt er amper iets, soms is het goed.
Om zonder condoom te kunnen neuken, moeilijk. Heb het op een maandagnamiddag éénmaal meegemaakt en op een donderdagnamiddag éénmaal.
De dames waren niet echt jong en slank.
Hoewel het voor mij niet ver rijden is, ga ik er bijna nooit meer; bij de spermagames spendeer ik mijn maandelijks budget.
De koppels zijn actief; er zijn er altijd wel naar mijn smaak. En 100% bare gegarandeerd.

brave

Bericht door brave » 21 jan 2019, 11:40

Hoerennacht ben er afgelopen vrijdag ook geweest en moet zeggen dat mij dat 200% meegevallen is er waren naar mijn mening zeker genoeg actieve koppels en vrouwen waarvan een mix oudere en jongere maar de mannen die klagen hebben dat zeker ook aan hun eigen te danken zijn veel te opdringerig en duwen mede wandelaars gewoon aan de kant inplaats een beetje respectvol en vooral hygiënisch te zijn ,zodra het mij uitkomst ga ik zeker weer

Johan12

Bericht door Johan12 » 08 feb 2019, 15:46

Het verdienmodel van de parenclubs is om zo veel mogelijk alleengaande mannen binnen te krijgen. Die betalen de hoogste entre. Daarom organiseren ze met regelmaat 'thema-feesten'. In werkelijkheid is elke dag / avond gelijk en is de kans op succes voor de alleengaande man eerder toeval dan zeker. Wil je zekerheid ga dan niet naar een parenclub.

Plaats reactie

Terug naar “parenclubs”