Tien Tien - Essen (Grendplatz 10)

Plaats reactie
Wellens

Tien Tien - Essen (Grendplatz 10)

Bericht door Wellens » 18 mar 2018, 22:32

Gisteren naar essen gereden om eens de Aziatische tour op te gaan. Op internet wat rond gekeken, veel recensies komt je evenwel niet tegen over de Aziatische dames en dan maar besloten om naar de Grendplatz 10 te gaan.

Bij het aankomen wist ik niet meteen waar ik moest zijn. Er staat een gokkantoor heb er enige tijd rond gereden en gelopen. Gebeld naar het nummer van de advertentie maar kon de uitleg van de dame aan de telefoon niet goed verstaan. Na opnieuw wat zoeken toch gevonden waar ik moest zijn. Het is aan de zijkant en je moest aanbellen op de bel met naamkaartje Muller.

Boven terecht gekomen en binnen gedaan. Slechts 1 persoon te zien, er waren enkele kamers maar de dame leek me alleen te zijn. Ze stelde zich voor als Tien Tien, lijkt wel spijtig genoeg niet op de foto's op internet. Daar had ik wel rekening mee gehouden, als je eens iets leest over de Aziatische salons dan is het dat ze wel vaker misleidende foto's gebruiken.

De dame die zich voorstelde als Tien Tien vertelde mij 22 jaar te zijn en van Chinese afkomst. Ze was vrij slank, maar zeker niet mager klein beetje buik en kleine wat slappere tietjes. Niet echt heel knap, maar toch ook zeker niet lelijk. Ze vroeg 80 euro voor 30 minuten en 120 euro voor een huur, AO moest 50 euro extra kosten. Ik bood 100 euro voor 30 minuten, ze wou wat onderhandelen maar ik hield voet bij stuk. Uiteindelijk ging ze akkoord.

Conversatie was niet zo makkelijk. Engels was vrij beperkt, ze sprak wel wat Duits maar mijn Duits is ook niet meteen super. Eerst wat aftasten en daarna uitvoerig tongzoenen. Het was best wel allemaal intiem de dame deed zeker haar best en vele aanrakingen overal. Meestal breken de dames zelf het voorspel af om het wat vooruit te doen gaan, maar deze dame zeker niet. Na enige tijd vroeg ik haar om mij te pijpen. De pijpbeurt was helaas wat minder dan ik gehoopt had, vrij zacht en rustig. Hierna neuken in diverse standjes. Was ok zonder meer. In missio haar vol gespoten, waarna ze wel snel naar de douche sprintte. Denk dat het bij één keer zal blijven voor de Aziatische tour, het is vrij duur. Voor mij geen probleem, maar dan toch wel een voor een modelletje van op de advertentie of voor een dame met nog betere service.

http://www.nrwladies.de/Sex-Anzeigen/Hu ... 53994.html

Wellens

Re: Tien Tien - Essen (Grendplatz 10)

Bericht door Wellens » 19 mar 2018, 21:16

Ik zie dat het topic verplaatst is naar massage salons. Ik zou het toch eerder prive ontvangst adres noemen. Ik heb in mijn post wel Aziatische salons gebruikt maar dat was achteraf gezien misschien een verkeerde uitdrukking.

Janneman

Bericht door Janneman » 10 apr 2018, 21:50

Op foto lijkt ze toch een knappe meid te zijn

Wellens

Bericht door Wellens » 15 apr 2018, 16:40

Ja maar ze lijkt helaas niet op de foto. Was ook wel te verwachten, maar toch spijtig

Plaats reactie

Terug naar “Prive ontvangst”