Wuppertal, Aue 94 (Chinesisches Massagezentrum), Lisa

Jajoh

Wuppertal, Aue 94 (Chinesisches Massagezentrum), Lisa

Bericht door Jajoh » 03 apr 2018, 20:05

Toch wel handig dit forum.. :)
Was vandaag in de buurt van Wuppertal en herinnerde mij ineens dat hier een aantal massage-adresjes zouden zijn waar ik mijn favoriete hobby (NZC) uit kon laten voeren.
Keuze viel op het Chinesisches Massagezentrum met als adres Aue 94, vlakbij het station "Robert-Daum-platz" van de Schwebebahn.
Aangezien de naam vrij groot op de zaak staat liep ik er vrij makkelijk naartoe. Aangebeld en er werd open gedaan. Ik werd gelijk in het eerste kamertje rechts gedirigeerd. Ze vroeg mijn naam en stelde zichzelf voor als Lisa. Vrij snel kwam de vraag of ik een half of een heel uur wilde (half uur om eerst uit te proberen) en of het gewone massage of bietoebie mocht worden. Uiteraard voor het laatste gekozen, er moest immers een volle zak geleegd worden... :lol: en 80 euro afgerekend.
Ze lachte even en de kleren gingen uit (heb haar even geholpen, vind ik altijd wel leuk om te doen). Toen ze naakt was en zich omdraaide kon ik haar eens goed bekijken. Viel niet tegen, alleen jammer van die grote tattoo tussen haar navel en bovenbenen (ik heb niet zo veel met tattoos). Voor de rest een normaal lichaam en geen al te grote borsten (een een klein beetje schaamhaar).
Ik ging op mijn buik liggen en ze begon met masseren. Tja, wat zal ik daar van zeggen. Was meer aaien en strelen. Maar goed, ik liet haar maar begaan. Na een poosje begon ze met haar borsten over mijn rug te glijden. Ik draaide mijn hoofd naar opzij om eens goed te bekijken wat ze allemaal aan het doen was. Dat was voor haar blijkbaar een teken dat ik me om wilde draaien, want ze pakte gelijk iets om onder mijn hoofd te leggen. Tevens vroeg ze "condom"? waar ik natuurijk "nein" op antwoordde. Ze deed eerst net of ze dat anders nooit deed, maar gaf al gauw aan dat ze voor mij een uitzondering wilde maken (yeah, right). Ze zei helemaal niets over bijbetalen en begon gelijk zalig te pijpen. Dat was al stukken beter dan dt gestreel wat je normaal masseren zou noemen. Ik greep mijn kans en dirigeerde haar in een 69 positie. Af en toe een vinger in d'r gleuf vond ze prima, twee had ze liever niet.
Toen ik haar een tik op de kont gaf draaide ze zich om en begon met pussy sliding (of heet dat pussy gliding?). Dat deed ze niet onverdienstelijk maar volgens mij had ze behoefte aan een dikke schwanz, want ze liet zich er al vrij snel overheen zakken. Wauw, dat was toch best wel lekker en voor ik het wist was ik haar al aan het afvullen.
Ze sprong niet gelijk op maar bleef nog een poos narijden, tot het een beetje een kliederboel aan het worden was.
Na het schoonmaken vroeg ze of ik nog een 2e keer wilde. Normaal lukt me dat nooit in een half uur, maar ik gaf aan dat ze het maar eens moest proberen. En warempel, het lukte haar nog ook om mij voor de 2e keer klaar te krijgen.
Toen ik me weer aankleedde vroeg ik haar of ze er alleen was, maar ze bleken met z'n drietjes te zijn. Een volgende keer dus eerst maar eens alle aanwezigen bekijken. Wie weet wat er nog meer voor lekkers aanwezig is...
NZC? ;) Jajoh, lekker toch!

CWP
Moderator

Re: Wuppertal, Aue 94 (Chinesisches Massagezentrum), Lisa

Bericht door CWP » 03 apr 2018, 20:47

Lekker allemaaal, en af en toe een comma,,,, :D

ggd

Bericht door ggd » 04 apr 2018, 00:28

was de 80 euro voor een half uur of voor het uurtje?
als half uur, wat zijn kosten voor een uurtje daar?
ik zag op internet, deze link dat het om een gewone massage salon gaat, of is dit schijn?
www.chinamassage-wuppertal.de

Jajoh

Bericht door Jajoh » 04 apr 2018, 14:22

80 euro voor half uurtje. ik heb niet gevraagd wat een uur moest kosten.
van buiten lijkt het een "gewone" massagesalon, maer ze bieden toch echt de welbekemde extra's aan (had ik op het duitse ao-huren.to forum al gelezen).
NZC? ;) Jajoh, lekker toch!

ggd

Bericht door ggd » 04 apr 2018, 17:04

hi, op duitse forum lees ik dat voor de extra's PZC en sex extra betaald moet worden. klopt dit of was het voor jou de 80 incl. pvc/nzc/tongzoenen?

ggd

Bericht door ggd » 04 apr 2018, 17:30

wil me heel graag inschrijven op
ao-huren.to
kon een keer kijken en lezen, hierna naar ander topic mocht niet meer iets zien :oops:
wil me nu inschrijven, maar dat lukt niet, ze nemen geen nieuwe leden meer aan!
wie o wie kan me helpen om in te loggen en alles te kunnen zien?
Groetjes G

pauldekutkabouter

Bericht door pauldekutkabouter » 04 apr 2018, 18:44

Ik heb precies hetzelfde. Een paar jaar geleden al een paar keer geprobeerd me in te schrijven maar nooit meer iets van gehoord.
Af en toe lukt het me om een aantal artikelen te lezen en dan is de boel weer op slot. Misschien dat het lukt met weggooien van de cookies/historie in combinatie met iedere keer een andere VPN, maar dat is mij teveel gedoe.

mxl

Bericht door mxl » 05 apr 2018, 13:36

Ik heb een account, maar kan alleen lezen, niet schrijven.

Content valt mij overigens enorm tegen. Wat dat betreft is dit forum beter.

mxl

Bericht door mxl » 05 apr 2018, 13:44

Wat nog wel op ao-huren.to staat is dat er ook een mimi werkt, met zeer goede recensies...
Ich bin einfach ohne Termin hingefahren und wollte eigentlich nur eine normale Massage...Mimi öffnete mir die Türe und ging direkt mit mir in das
"Verrichtungszimmer"...ich habe mich ausgezogen und auf die Liege gelegt...als ich jedoch ihre geilen Brüste unter ihrem Kleid sah, habe ich direkt auf eine B2B Massage erweitert...sie zog sich dann auch sofort aus...es müssen auch noch andere Mädels da gewesen sein, habe sie allerdings nicht zu Gesicht bekommen...wollte ich bei dem Anblick auch gar nicht...erst hat sie mich ein wenig massiert...dann ölte sie meine Rückseite schön ein und glitt mit ihrem geilen Körper über mich...ich habe meinen Kopf zur Seite gedreht und es gab schöne Zungenküsse...dann ging sie mit ihrer Zunge über meinen ganzen Körper...bis runter zu den Beinen...bis ihre Zunge sich dann an meiner Rosette zu schaffen machte...die kleine ist echt gut drauf...nach einiger Zeit sollte ich mich rumdrehen und jetzt ging das ganze Spiel von vorne los...schöne Zungenküsse...lecken mit der Zunge...bis mein Schwanz in ihrem Mund verschwand...sehr geil...nach einiger Zeit rutschte sie hoch und bei der nächsten Abwärtsbewegung verschwand mein Schwanz auch schon in ihrer Muschi...ich war so geil, das es auch nicht lange dauerte und ich alles abgespritzt habe...sie blieb dann noch schön liegen...dann hat sie sich und mich gereinigt und fing wieder an mich mit öl einzureiben...sie setzte sich jetzt zwischen meine gespreizten Beine und ölte auch meinen Schwanz schön ein...sie massierte ihn und dann merkte ich, das ihr Finger immer wieder meine Rosette massierte, bis er dann auf einmal in meinem Arsch verschwand...
also gab es jetzt noch eine schöne Prostatamassage, worauf sich bei mir auch schnell wieder was regte und sie setzte sich dann schön darauf und hat ihn geil abgeritten...und so kam was kommen musste und die Zweite Ladung schoss aus mir heraus...wieder ein kleines Reinigungsritual...dann haben wir uns erst mal gelegt und sie war in meinem Arm...dann ausgiebiges Küssen...dann habe ich mich weiter runter zu ihrer Muschi begeben und habe sie ausgiebig geleckt...was ihr anscheinend auch sehr gefiel...jetzt bat ich sie sich auf den Bauch zu legen...ich habe mich jetzt revangiert und sie vom Nacken über ihren Rücken bis runter zu ihrem süßen Hintern geküsst...jetzt war bei Ihr auch Gänsehaut angesagt...sie kniete sich hin und ich habe auch ihre Rosette schön mit der Zunge bearbeitet...und dann immer wieder zwischen Muschi und Poloch geswitcht...bis sie mich zu sich zog und ich ihr nun bei der dritten Runde den Schwanz schön von hinten in ihre Muschi gesteckt und mit den Fingern schön ihre Rosette massiert habe...jetzt war auch bald die dritte Ladung fällig...und wir haben es genossen...die 2 Stunden waren jetzt rum...eigentlich hatte ich gedacht, ich wäre entspannt von der Massage nach Hause gefahren, aber ich war jetzt einfach nur platt und zufrieden vom Vögeln...Wiederholung 300%...

ggd

Bericht door ggd » 06 apr 2018, 06:44

ja deze kon ik ook lezen, en daarna was over :lol:

Plaats reactie

Terug naar “Massage salons”