Düsseldorf, Corneliusstraße 100, "Braun", Pamela (Bul)

Plaats reactie
guy6

Düsseldorf, Corneliusstraße 100, "Braun", Pamela (Bul)

Bericht door guy6 » 13 apr 2018, 23:07

Ik was onlangs in Düsseldorf om me eens lekker te laten gaan. Ik wist dat er Corneliusstraße 100 een zogenaamd AO-huis was. Ik belde aan op de deurbel gemerkt "Braun (4OG)". De deur ontsloot zich en op de 4de verdieping apartement 17 stond een deur open. Er waren 2 dames uit Bulgarije, een tamelijk dikke met zwart haar een een ietwat kleinere met lange tieten en lang geblondeerd haar. Ze zagen er niet echt super knap of jong uit en ik besloot om nog even te wachten. Nadat ik aan alle apartementen met namen als "Weiss" of "Blume" gebeld had maar niemand opendeed, ging ik dan maar terug naar nummer 17. De dames kenden geen engels maar spraken redelijk goed duits. Hun prijs was 70 € voor een halfuur en 100 € voor een uur, met pzc en nmc. Ik vroeg of "ficken ohne gummi" mogelijk was en dat kon, voor 20 € extra (dus in totaal 120 €). Ik koos voor de kleine "blonde", die Pamela bleek te heten.

Het werd best leuk. We lagen eerst een tijd in mekaars armen en ze streelde mijn haar. Dan neukten we. Ik zei al dat ze niet zo knap was, maar ze had wel hagelwitte tanden (een "pepsodent smile") en bij het vrijen ging haar mond open ; ze zag er meteen knapper uit. Op een zeker moment liet ze weten dat ze wat gebrek aan lucht had en ik wijzigde mijn houding wat zo dat ik niet meer met mijn volle gewicht op haar lag. Ik genoot heerlijk maar kwam wel niet klaar want ik was de vorige dag al klaargekomen en, ik ben niet zo jong meer, het duurt meestal enige dagen eer ik weer kan komen. Dat is trouwens de uitleg die ik haar gaf toen ze vroeg "du hat kein sperma ?" (binnenin klaarkomen had bij haar zeker gemogen).

Plaats reactie

Terug naar “Prive ontvangst”