Düsseldorf, tippelzone

Plaats reactie
guy6

Düsseldorf, tippelzone

Bericht door guy6 » 14 apr 2018, 00:08

Er is in Düsseldorf een tippelzone op wandelafstand van het station. Het gaat om het hoekpunt van de Charlottenstraße en de Gruppellostaße + omgeving. Het is er evenwel illegaal en, naar verluid, maakt de politie jacht op zowel de dvp's als de klanten en worden die zwaar beboet. Het is dan ook zoals in Antwerpen, Charleroi en Luik, waar de "actie" zo goed als dood is en wat er nog is niet veel soeps is.

Ik was evenwel nieuwsgierig en ging eens kijken. De eerste keer dat ik door de buurt wandelde was er niets te zien maar toen ik later terugkwam, het was toen 22h30 op een donderdagavond, zag ik op dat kruispunt 2 dames. De ene zag er eerder oud uit, de andere was jong, klein van gestalte en had kort ros haar. Ze stonden met mekaar te praten. Ik liep hen voorbij maar merkte dat ze bleven staan. Toen ik een tweede keer langs kwam - ze moeten dat gezien hebben - sprak de rosharige me aan en vroeg "haben sie lust ?". Ze bleek uit Roemenië te komen en bood aan om me voor 50 € te pijpen in het park. We waren al op weg naar het park toen ik vroeg of ze echt geen plaats had waar we konden gaan en waar we meer comfortabel zouden zijn. Ze zei dat we konden naar een hotel gaan en dat dit 40 € zou kosten. We veranderden dus van richting. Ze zei dan dat ik de 40 € op voorhand aan haar moest geven omdat er problemen zouden zijn als iemand anders probeerde te betalen. Haar verhaal leek we wel wazig en ik zei dat ik dat niet zou doen. Ik liep weg en ze drong niet meer aan. Ik had er niet aan gedacht om te proberen haar binnen te loodsen in het hotel waar ik verbleef, maar, achteraf bekeken, is dat beter zo. Ik denk dat ik met dat dametje eerder kleerscheuren zou hebben opgelopen dan iets leuks beleefd.

Dus : er is inderdaad een tippelzone maar is niet aan te bevelen, behalve dan voor de "durvers".

Plaats reactie

Terug naar “Ramen/tippelen”