Duisburg, Vulkanstrasse 17-19 achter BeganeGrond, Irena

Plaats reactie
javaanlover

Duisburg, Vulkanstrasse 17-19 achter BeganeGrond, Irena

Bericht door javaanlover » 14 mei 2018, 23:05

Gisteravond deze Bulgaarse dame met prachtige donkere ogen en lang zwart haar bezocht. Ze is 22 jaar en ziet er goed uit. Dame is erg aardig en mocht veel doen bij haar. Ik heb €50,- voor beffen erbij. Tijdens de date haar lekker rustig gelikt, ze gaf me alle tijd.
Op een gegeven moment was ze zo geil geworden en begon met haar rug tegen mij aan te liggen. Hierbij bracht ik mijn lul naar haar warme kutje. Ze liet dit toe en zei dat ik even op m’n lul moest spugen, zodat het er makkelijk in kan. Dame hierna meerdere standjes zc genomen. Ze was erg gewillig en deed niet gehaast. Uiteindelijk lekker in haar gespoten.
De seks was zo goed, dat ik snel nogmaals wil gaan.

Robbie

Re: Duisburg, Vulkanstrasse 17-19 achter BeganeGrond, Irena

Bericht door Robbie » 15 mei 2018, 11:21

javaanlover schreef:
14 mei 2018, 23:05
Gisteravond deze Bulgaarse dame met prachtige donkere ogen en lang zwart haar bezocht. Ze is 22 jaar en ziet er goed uit. Dame is erg aardig en mocht veel doen bij haar. Ik heb €50,- voor beffen erbij. Tijdens de date haar lekker rustig gelikt, ze gaf me alle tijd.
Op een gegeven moment was ze zo geil geworden en begon met haar rug tegen mij aan te liggen. Hierbij bracht ik mijn lul naar haar warme kutje. Ze liet dit toe en zei dat ik even op m’n lul moest spugen, zodat het er makkelijk in kan. Dame hierna meerdere standjes zc genomen. Ze was erg gewillig en deed niet gehaast. Uiteindelijk lekker in haar gespoten.
De seks was zo goed, dat ik snel nogmaals wil gaan.
Interessant verhaal javaanlover

Vulkanstrasse 17-19 achter geef je aan. Is dat het nieuwe pand dus niet pand 17-19 aan de straatzijde en kun je ook het kamernummer vermelden? Mocht het het pand erachter zijn dan loopt het vanaf kamernummer 500. Bvd

CWP
Moderator

Bericht door CWP » 15 mei 2018, 12:52

Iemand quoten heeft alleen zin als er een heleboel pagina’s zijn. Het ontgaat mij geheel waarom er zo veel ge-quote wordt in topics als je niets anders doet dat reageren op een voorgaande post....

javaanlover

Bericht door javaanlover » 15 mei 2018, 14:10

Inderdaad het nieuwe pand en als je binnenkomt is het links. Kamernummers weet ik niet. Kijk naar de naam irena.

Plaats reactie

Terug naar “Ramen/tippelen”