Spermagames - Rheinbach 12-6-'18

Creampiepat

Re: Spermagames - Rheinbach 12-6-'18

Bericht door Creampiepat » 12 apr 2019, 16:29

Hallo, hier ben ik dan met mijn verslagje!
Verleden dinsdag was ik dus in Rheinbach, op aanraden van de bazin!
Het was niet wat ik verwachtte.
De (betaalde) dames van de organisatie waren zeer actief, gelukkig maar.
Er waren slechts twee koppels!
1. het Franstalig dametje uit Luik dat enkel met condoom neukt; heb ik niet geneukt.
2. Het super tenger Nederlandse dametje met Vlaamse vriend. Zoals altijd zeer actief, ik heb haar geneukt en volgespoten.

Verder heb ik Naomi (toch wel een lekker fris dametje en nog vrij nieuw) tweemaal geneukt en volgespoten.
Ik heb vooral interesse in koppels, ik vind het geweldig om een amateur dametje te neuken en vol te spuiten onder toezicht van haar vriend of man.
Pech deze keer.
Maar al bij al driemaal klaargekomen, dus zo slecht was het niet!
Ik twijfel waar ik volgende maand ga; Wulfrath of Rheinbach?
We zien wel.

Creampiepat

Bericht door Creampiepat » 15 mei 2019, 17:37

Spermagmes Rheinbach van 14 Mei 19:
Gisteren toch beslist om naar de spermagames te gaan!
Zoals altijd wat kalmer dan in Wulfrath.
Maar toch een mooie namiddag gehad.
Ik telde zeven koppels, waarvan 1 koppel (een mooie slanke blondine van rond de veertig) enkel met elkaar iets deed, elk initiatief van de mannen werd weggewuifd. De man kreeg amper een erectie. Na en half uurtje en na wat gegeten te hebben waren ze weg.
1. De dame uit Luik die enkel met condoom neukt was er weer; zeer actief maar ik heb haar niet geneukt.
2. Het zeer tenger Nederlands dametje met Belgische vriend (Claire) was er ook, Zeeeer actief en ik heb haar geukt en volgespoten.
3. Een Nederlandse MILF met Braziliaanse roots, mooi model, lekker slank. Zeer actief; ik heb haar geneukt en volgespoten. Nooit gezien, heeft maar één sessie gedaan, maar het zaad liep uit haar!
4. Spermarie voor de kenners was er ook, deze keer niet geneukt. Wel zeer actief.
5. Een Duits dametje van rond de veertig, huisvrouwtje met donker lang haar. Zeer actief, ik heb haar geneukt en volgespoten.
6. Een dametje uit Luik, vroeger een vaste gast, een tijdje geleden. Iets molliger, rond de vijftig. Ik heb haar niet geneukt.
Zo, toch wel lekker, einde van de maand naar Wulfrath.

onvermoeibaar

Bericht door onvermoeibaar » 15 aug 2019, 11:11

Spermagames Rheinbach 13/08: geen overrompeling van mannen en heel actieve Sexy Suzy (ik heb haar 2 x volgespoten), Dacada (1 x volgespoten), Gundula (1 x volgespoten), Dutch BBW (1 x volgespoten), Duitse mooie dame (amateur) met half lang bruin haar (1 x volgespoten). Mijn zaad was op dan. Verzorgd eten, drank en vriendelijke bediening/mensen. Propere omgeving. Wat kan een mens nog meer verlangen voor 120 Euro? Blijft een topper dat je in België niet kan vinden.

Plaats reactie

Terug naar “Gangbangs”