Club Mystique - Rucphen

petra1964

Re: Club Mystique - Rucphen

Bericht door petra1964 » 06 jan 2019, 07:38

Zero schreef:
06 jan 2019, 06:30
Ik en mijn vrouw willen naar Mystique op een donderdag, dit zal ons eerste bezoek aan een parenclub zijn. Is er voldoende volk eg. koppels, daar op donderdagen? En welke leeftijd mensen komt er dan over het algemeen die dag?

Tips altijd welkom en daar het onze eerste keer zal zijn zullen we waarschijnlijk niet zo actief meedoen maar meer toekijken hoe het allemaal verloopt ginds.
hoi zero
de donderdagen bij zijn in mystique vaak thema dagen
als er een milf, gangbang dag is zijn jullie als beginner niet welkom
er wordt van je verwacht dat jullie op deze type thema dagen actief mee gaan doen
het personeel gaat daar ook op toezien de milf en gangang dagen zijn er ook zeer actief en druk bezocht
jullie kunnen beter op de probeer dagen gaan zie site club
xx petra

CWP
Moderator

Bericht door CWP » 06 jan 2019, 09:44

Kan jij ook dit topic even lezen Petra ? http://nzcforum.be/viewtopic.php?f=168&t=6442

altijdalleszonder

Bericht door altijdalleszonder » 02 mei 2019, 22:37

Ga volgende donderdag voor het eerst als t girl met geile high heels, pruik, schmink, outfit enz naar mystique, zal veel te vinden zijn achteraan en in de dark room
Heaven for me a tranny cock bareback in my ass and my cock creaming ass and pussy

genieter222

Bericht door genieter222 » 08 mei 2019, 15:46

Vanaf hoe laat barst die t party los ? Is dat al van smiddags ?

Cumgiver

Bericht door Cumgiver » 20 mei 2019, 01:57

Als antwoord op de vraag boven is het in de middag redelijk druk. Ik ben er ooit geweest in gezelschap naar een tg party. Eerlijk gezegd maakte we andere contacten. We kregen gezelschap van een bi vrw, maar zij moest er weinig van hebben. Later trof ik die vrw bij de grote jacuzzi. Pijpen was zonder intiem met. Een tg had een condoom omgedaan en mijn pik vooraf gepijpt. Vond het wel supergeil een vrouw neuken op een tg party.

Plaats reactie

Terug naar “parenclubs”