Duisburg, Anjela, Vulkanstrasse 25 kontakthof 1

Plaats reactie
dickycurtis

Duisburg, Anjela, Vulkanstrasse 25 kontakthof 1

Bericht door dickycurtis » 15 jul 2018, 13:34

Deze dame werkt hier al jaren, vaak aanwezig want ze neemt weinig tijd af voor vakantie ofzo.
Ze is blond, Oost-Europa, 165 cm, slank, b-tits en heeft een rokers stem. Bij haar nog nooit een rubber gezien. Haar pijpwerk is niet speciaal. Ze heeft vaak moeite met het formaat van mn lul, dus daarom word me de toegang wel eens geweigerd, vooral na het weekend als heel duisburg er overheen is geweest :D
Je kan goed met haar in het Duits communiceren, rein spritzen geen probleem.

hooked

Re: Duisburg, Anjela, Vulkanstrasse 25 kontakthof 1

Bericht door hooked » 15 jul 2018, 17:56

Zat deze dame niet eerst in kamer E1 waar later Roxy in zat?

dickycurtis

Bericht door dickycurtis » 15 jul 2018, 18:47

Ja correct

hooked

Bericht door hooked » 15 jul 2018, 19:40

Had ik toch gelijk. Ben een tijdje geleden bij haar geweest (kamer 1) en toen zei ze dat ze absoluut niet de dame was die in E1 heeft gewerkt. Pzc was mogelijk maar nzc absoluut niet. Ik dacht dat ik gek was geworden maar dat valt dus wel mee.

Hooked

Noorman

Bericht door Noorman » 15 jul 2018, 19:50

Had je daar toen over geschreven?

Noorman

hooked

Bericht door hooked » 15 jul 2018, 20:30

Nee natuurlijk niet want nzc was niet mogelijk en ik ging er van uit dat ik me vergiste en zij idd niet in kamer E1 heeft gewerkt. Ik ben niet verder gekomen dan pzc dus was er hier niets te melden.

Hooked

Jajoh

Bericht door Jajoh » 09 sep 2018, 19:18

Gisteren in de loop van de avond was ik in Duisburg en ben onder andere eens gaan kijken op nummer 25. Toen ik het hofje inliep kwam er een schreeuw vanuit de eerste kamer rechts. Deze meid kwam op me af alsof ze me al tijden kende, ik vroeg of zij het inderdaad was die een behoorlijke tijd geleden in de eerste kamer rechts van de gang had gezeten wat ze bevestigde. Uiteraard gelijk gevraagd of ze dan nog wist wat mijn favoriete bezigheid was en zelfs daarop knikt ze bevestigend maar wel op zo'n manier dat ze liet weten dat haar buren dat niet mochten weten.
Mee naar binnen gegaan en 50 euro neergelegd. Ze zei wel gelijk dat ik niet "binnen mocht komen" maar met een beetje praten en zielig kijken gaf ze toch toe. Ze pijpte me best wel lekker, maar het was nogal aan de korte kant. Toen ik in missio inplugde ging ze eerst zo liggen, dat ik niet zo diep kon stoten. Maar na een poosje liet ze mij toch ineens m'n gang gaan en voerde het tempo op tot ik in haar klaarkwam.
Kans op herhaling? Ik weet het (nog) niet, het leek verdacht veel op afwerken. Ik denk dat ik de volgende keer weer eens bij Tedy langs ga (ergens in huis 13 als ik het me goed herinner).
NZC? ;) Jajoh, lekker toch!

Plaats reactie

Terug naar “Ramen/tippelen”